Äidiksi yli 35 v, onkos muita

Itse synnytin esikoisen 35 vuotiaana (vuonna 06) tämä oli kyllä yllätysvauva, onko muita?
Ja onko teillä semmoinen jännä tunne että voisi ehkä tehdä toisenkin leikkikaveriksi... Minulla joskus tulee mutta en tiedä, mies voi olla toista mieltä kun hänellä on ikää jo ( hän on jo 54v ) ja puhunut että raskasta hoitaa noin pientä jo...
 
:wave: Täällä yksi. Tai melkein... Olin melkein 34 kun esikoinen syntyi ja melkein 36 kun kuopus syntyi. Nyt ei enää lapsia. Täytän loppuvuodesta 38.

Mulle ja miehelle oli aika selvää, että sisaruksia pitää lapsilla olla. Kyllähän noiden kahden pienen kanssa on välil helisemässä mutta nyt tuntuu että alkaa vähän helpottaa kun leikkivät jo keskenään.
 
Mä olin esikoispojan syntyessä täyttäny just 36 ja tyttö synty paria viikkoa ennen kuin täytin 38. Haluttiin pojalle leikkikaveri ja täytyy sanoa, että on ihanaa =) Tyttö on todella rauhallinen tapaus, kuten veljensäkin oli. Joten siksi varm näin positiivinen asenne. Mutta tuo poikahan se nyt teettää töitä, kun uhmis on päällä ja on niin vilkas ettei oikein hetkeksikään voi päästää silmistä.
Tytön raskausaikana olin niiiiiiin väsynyt, että ajattelin ettei enää ikinäkoskaan lisää lapsia, mutta eihän tuota tiedä jos "vahinko" sattuu :D Miehelle jo sanoinkin, että siinä tapauksessa varautuu kotipiian palkkaukseen :LOL:
Se toinen menee siinä ekan varjolla, ainakin mulla. Ja kun raskausajan väsymys meni ohi, niin ei mikään tunnu oikein raskaalta enää siihen verrattuna!
 
Esikoinen, kun olin 35 ja kakkonen 37. Mies 7v vanhempi ja on väsynyt lapsenhoitoon, kolme lasta entuudestaan. Ihanaa silti, että meille kaksi täydellistä lasta suotu... :heart: Mulla monta ystävätärtä, joilla ikää jo 40 tai vähän alle eikä omia lapsia. Heille tämän saman onnen omista lapsista niin sydämestäni soisin :hug:
 
esikoinen synty kun olin 35-v, kakkonen vuoden paasta kun olin 37-v ja taytin vahan ennen kolmosen syntymaa 39-v.
mieli tekis jo neljatta mut mies tykkaa et kolme on sopiva lapsiluku. kaikenlaista tyhmaa selittaa et
- ei ole varmaa riittaako rahat koulunkayntiin (yla-aste ja lukio voivan olla maksullisia n 6000/lapsi/lvuosi) MINA SIIHEN ET LAITETAAN SIT VAAN ESIKOINEN HYVAAN KOULUUN JA LOPUT ILMASIIN
- kaikilla lapsilla pitaa olla oma makuuhuone eika han haluu luopua omasta huoneesta TYHMIN JUTTU MITA OLEN KUULLU JATTAA LAPSI HANKKIMATTA
- jaksanko mina aitina JOO VASYTTAA KUN EN OLE 4 VUOTEEN NUKKUNU OITA ILMAN MUUTAMAA HERAAMISTA JA RANKKAA ON MUT KAIKKI SE ON IHAN PIKKUJUTTUA LAPSEN SAAMISEEN VERRATTUNA
- kun olen niin vanha et riskit on NIIN NE ON JOKAISELLA, EI OLE SELLASTA TAKUUTA ET SAIS TERVEITA LAPSIA JOS SYNNYTTAA ALLE 35-V JA JOS OLISIN AJATELLU NIIN, EI MEILLA OLIS NAITA KOLMEA IHANAA PUMPULAAKAAN
- sit pitais vaihtaa autoa NO VAIHDETAAN ISOMPAAN JA VANHEMPAAN
 
Sain esikoisen kun olin 35 v. Ja meillä on lapsiluku täynnä kun ei jaksa taas alkaa samaan "ruljanssiin"... Meillä kun toi lapsenteko ei ollut ihan itsestään selvä asia. Mutta yksi ihana poika on onneksi :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja merai:
Olen 35v ja odotan kolmatta lastamme. enkä menisi vannomaan että tämä olisi viimmeinen. Riippuu siitä kuinka tämä raskaus ja vauva-aika sujuu :whistle:
Mulla ihan sama juttu. Tosin nyt on vielä muutaman viikon takainen karmiva pahoinvointi tuoreena mielssä, joten saapi nähdä. Ja paljon tosiaan vaikuttaa, että millaisella temperamentilla varustettu vaavi meille on loppuvuodesta tulossa.

 
Olin 36, kun tyttö syntyi. Toisen la helmikuussa 2008. Ikäeroa lapsille tulisi 1 v 5 kk. Ensivuosi tulleekin olemaan melkoista touhua. Kokemuksia lasten pienestä ikäerosta? Entä raskaudesta ja imettämisestä?
 

Yhteistyössä