äidille on äitiyspakkaus mutta entä isälle?

Isyyspakkaus on ihan kiva idea, mutta mun mielestä isälle on tarpeeksi lahjaa äidiltä siinä että äiti on raskaana ja synnyttää. Kyllä lapsi on kuitenkin yhteinen enkä näe ideaa antaa lahjoja äidiltä isälle tai toisin päin. Ja Kelan äitiyspakkaushan on mun mielestä lapselle ja koko perheelle vaikka nimi onkin vanhanaikaisesti äitiyspakkaus.
 
Ihan kiva idehan toi isyyspakkaus-juttu on mutta en oo kyllä koskaan ymmärtäny tota ajatusta että äitiyspakkaus olis äidille. Eihän siellä mitään äidille ole. Lapsellehan se on. :eek:




***Huomasin just että edellinen oli samat asiat tossa jo kirjottanutkin***
 
Alkuperäinen kirjoittaja Brierhip:
Ihan kiva idehan toi isyyspakkaus-juttu on mutta en oo kyllä koskaan ymmärtäny tota ajatusta että äitiyspakkaus olis äidille. Eihän siellä mitään äidille ole. Lapsellehan se on. :eek:




***Huomasin just että edellinen oli samat asiat tossa jo kirjottanutkin***
Itse oisin kyllä tehnyt isyyspakkauksen jos olisin muistanut :eek: Musta se on ihan hieno asia jos isäkin tuolleen huomioidaan, sillä aika usein raskausaikana ja synnytyksen jälkeen kiinnitetään huomiota äidin vointiin ja tuntemuksiin, vaikka isät kokee henkisesti yhtä suuren mullistuksen vaikka fyysinen puoli heiltä jääkin väliin. Äidit vaan yleensä on keskipisteitä, mikä on tietty ymmärrettävääkin kun siinä on synnytykset ja muut. Isät jää vähän äitien varjoon, ja siksi tuo isyyspakkaus on minusta ihan hieno juttu.


 

Yhteistyössä