äidin ja isin ikäero

Meillä ikäeroa 11v. Täytän seuraavalla viikolla 20 ja mies täytti kesäkuussa 31. Ei sitä kyllä huomaa oikeastaan mistään, että on nuinkin vanhempi ukko vieressä. Pentu, mikä pentu.. ;) Ja hyvä niin.
Esikoinen on kanssa täällä matkalla maailmaan helmikuun puolenvälin tienoilla. Häät tulevana perjantaina ja meinaa jo hieman jänskättää.. :)
 
Minä olen 23 ja mieheni 37 ja meillä tyttö 2v1kk ja toisen ipanan laskettuaika 10/09. Hyvin on mennyt enkä vaihtaisi päivääkään pois.. Ja talokin on rakennettu eli koettelemuksia on ollut mutta nyt onnellisesti uudessa kodissa ja odotella pikkusta syntyväksi:)
 
Mä oon 26 ja mies 40, meillä yhteinen vuoden ikänen tyttö. Enää ei olla yhdessä, mut ei meijän suhde ikäeroon kaatunu. Mun mielestä ikä on vaan numeroita, ihmisen mieli määrittää sen "minkä ikänen" on!!!!
 
meillä ikäeroa 15 vuotta ja lapsi on nyt 1vuosi ja 1kk. Arjessa ikäeroa ei huomaa, joskus vaan yllättyy kuinka lapsellinen toinen voikaan ollav :LOL: ehkä se onkin enemmän meissä jokaisessa oleva ominaispiirre entä iän aiheuttamaa!!! B)
 
Kivasti tullut muitakin "ikäerollisia" esiin :) Siis suurin ikäero tähän mennessä 26 vee? Pistääkö joku vielä paremmaksi? Tuolla oli tuo toinen ketju, jossa kysyttiin onko nainen miestä vanhempi, siellä heti paljon pienempiä ikäeroja. Miksiköhän se on niin, että harvoin mies olisi paljoa nuorempi, kun taas toisin päin meitä tuntuu löytyvän! Kommentteja, T. ap
 
Mä tunnen kaks pariskuntaa, joissa nainen on 17 vuotta miestään vanhempi. Toinen pariskunta tosin on hiljattain eronnu, syytä en tiedä. Suvussa on kans yks pariskunta, jossa nainen on yli 10 vuotta miestään vanhempi... Heidän ikäeroaan en tarkemmin tiedä, alle 15 kuiten.

*Muoks* Millään noista kolmesta pariskunnasta ei o yhteisiä lapsia.
 
Meillä ikäeroa 10v, itse täytän syyskuussa 22v ja mies täytti heinäkuun lopulla 32v :)
Hyvin on menny, eikä ikäeroa edes huomaa! Ihanaa seurustella "aikuisen" ihmisen kanssa, tuntuu että edelliset on ollut vasta ihan lapsia (vaikka exän kanssa ikäeroa oli kuitenkin 8 vuotta) :D

Esikoisen laskettuaika tammikuun alussa! :heart:
 
Mulla ja miehellä 5-v ikäerroo ja just sopiva(minä 20 ja mies 25).Esikoinen tulossa.

Nuista nuoremmista miehistä,että mun mummo(58) on ollu nyt 6-vuotta yhessä 40-vuotiaan miehen kanssa^^Mies on mummon parhaan ystävän poika ja mummo on muinoin työnnelly tätä rattaissa xD Mummo on joskus sanonu,että jos pystyisi,niiin tekisi miehelle lapsen...Tähän mennessä paras mies mitä on ollu:ei lyö,ei huorittele jne ja ovat niin samalla aaltopittueella:D
 

Yhteistyössä