Äidinmaidonkorvikkeista neuvoa!!!

Olen alkanut käymään harrastuksessa 2h joka toinen maanantai ja tyttö jää isän kanssa kotiin siksi aikaa.
Olen tähän asti lypsänyt maitoa tuttipulloon joten isä on vaan lämmittänyt sen ja antanut, mutta nyt ei tunnu maitoa heruvan enää niin paljon että illan maitovarasto saataisiin täyteen.

Joten ostin varalle NAN 0-12kk äidinmaidonkorviketta. Onko NAN:lla 0-6kk sellaista äidinmaidonkorvikettakin itse en ollut huomannut neuvola täti vaan sanoi.

Niin ja säilytyksestä vielä eikö sitä säilytetä avaamattomana huoneenlämmössä ja avattuna jääkaapissa?Miten kauan säilyy siellä?
 
nirppis laiskana
Mä en ole huomannut, että Nan:illa ois tuota 0-6 kk korviketta mutta löytyy kyllä sellaista...oisko NAN1 mikä on vatsaystävällisempää kuin tavallinen Nan standard. Tuttelillahan on nuo 1 (0-6kk) ja 2 (6-12kk)
 
täti tomera
Siihen toiseen Nan:iin on lisätty jotain "rasvaa", mitä se nyt on... Se on hieman kalliimpaa kuin Nan standart. Pari vuotta sitten meillä ainakin sopi masulle paremmin Nan kuin Tutteli. Kaikkein parhaiten sopi jauheesta tehty korvike, siinä ei ollut niin paljon ilmakuplia tai näin ainakin omassa pienessä päässäni päättelin...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 23:23 täti tomera kirjoitti:
Siihen toiseen Nan:iin on lisätty jotain "rasvaa", mitä se nyt on... Se on hieman kalliimpaa kuin Nan standart. Pari vuotta sitten meillä ainakin sopi masulle paremmin Nan kuin Tutteli. Kaikkein parhaiten sopi jauheesta tehty korvike, siinä ei ollut niin paljon ilmakuplia tai näin ainakin omassa pienessä päässäni päättelin...
jauhekorviketta ei kannata ostaa, ellei anna korviketta usein. se pussi säilyy kuukauden avaamisen jälkeen.

korvikkeista lisää

http://www.phpbbplanet.com/korvikemutsit/
 

Yhteistyössä