Äidit 40+

Hei, meidän ketju on jäänyt aivan unholaan, johtuuko siitä että vauvat on kasvaneet taaperoiksi, ja tämä palsta on alle vuoden ikäisille, en tiedä,
nostan kuitenkin tätä kun vielä sentään löysin.
Itse olen aika vähän koneella, yksinkertaisesti rakas taaperoni on riiviö eikä anna rauhaa, tahtoo myös olla koneella tai tekee pahojaan jos minä yritän palstailla.
Terveisiä kuitenkin ja hyvää naisten päivää joka on ihan pian......
 
Heippa täältäkin.

Aika tosiaan menee siivillä kuten sela kirjoittikin. Itse voisin tehdä paluun tälle palstalle koska pikkuinen tytöntyllerö syntyi 31.5.12, joten vauva-arkea tässä taasen elellään.

Isoveli on hyvin suhtautunut pikkusiskoon, halailee ja suukottelee kovasti.
Poika siis täyttää heinäkuussa 2 vuotta. On luonteeltaan rauhallinen mutta hiukan jo pientä omaa tahtoa (uhmaa) ilmassa. Syö itse ja meilläkin jo viimesyksystä nukuttu yhdet päikkärit. Yöt myös nukkuu hyvin eikä heräile. Nyt on vauvan tulon myötä heräillyt jo 6 aikoihin vaikka vauvakaan ei itke, ehkä tuo menee vielä ohitse. Saattaa olla että herää tuohon aikaan ja kun muistaa että hei vauva on tuolla toisessa huoneessa täytyy heti tulla "moikkaamaan" vauvaa ennen olisi vain "kääntänyt kylkeä" Aikaisemminhan heräsi 7:30-8:00 aikoihin.

Onhan se iso asia pikkupojan elämässä kun yhtäkkiä vauveli tulee. Toki vauvan tulosta hänelle puhuttiin raskauden loppuajassa.

Tämmöinen nopea pikapäivitys, uudenlaista lapsiperheen arkea elellään.

- Minni, poitsu ja tyty
 

Yhteistyössä