Äidit -86 ja koulut kesken?

Onko muita -86 äitejä joilla jäi koulut kesken raskauden takia?

Muutin kesätöihin miehen paikkakunnalle tulin raskaaksi ja sinne jäätiin. Nyt asumme Vantaalla ja olisi tarkoitus aloittaa koulut mahdollisesti ensi vuonna.

Kävin kotitalouskoulua 3v. ja vain lopputyö jäi tekemättä, etänä ei kuulema onnistu. Harmittaa kamalasti.

Mut, onneks ollaan vielä nuoria ja on aikaa opiskella. :)
 
Harmi kun et pysty sitä lopputyötä tekemään..

Mulla nyt ei varsinaisesti ole missään vaiheessa jääny opiskelut kesken.. mä olin lukion tokalla kun esikoinen syntyi.. sillon en käynyt 4. ja 5. jaksossa koulussa muuta kuin tenttimässä.. suoritin itsenäisesti muutaman kurssin silloin.. syksyllä jatkoin taas koulua..

Kuopus syntyi kun helmikuussa kun mä olin joulukuussa valmistunut ylioppilaaksi.. eli mulla kesti lukio 3,5vuotta mikä on ihan normaali aika ainakin meiän lukiossa.. sillon olin puolisen vuotta kotiäitinä ja aloitin taas syksyllä amk:ssa.. nyt ens kuun alussa alkaa toka vuosi ammattikorkeassa..

Mulla ei olis muuten mikään kiire opiskella, mutta me halutaan rakentaa oma talo eikä se onnistu miehen tuloilla.. eihän tossa opiskelussa lasten kanssa mitään vaikeeta ole.. varsinkaan jos sais rauhassa opiskella.. ja tietysti ilman niitä iänikuisia rahahuolia.. :D
 
mä alotin vuos sitten sosionomi-opinnot amk:ssa ja kävin vaan ekan syyslukukauden, kunnes jouduin jäämään kotiin raskaudessa ilmenneiden vaikeuksien takia. nyt olis sit tammikuussa tarkotus palailla koulunpenkille. Motivaatio tosin hakusessa, haluttais töihin tienaamaan oikeeta rahhaa. =)
 
juu.. siis mä jätin koulut kesken tiettyjen rankempien asioiden takia...
no ylipäätään se ei ollu mun alaa... nyt sain sitten muksun ja oon onnellisena kotina, tisin välillä painostaa kun ei ole koulutusta, eikä siis työtä mitä lähteä hakemaan...
 
moi, minulla on terkka koulu kesken. vuosi jäljellä sitten valmistuisin. toivon mukaan tammikuussa pääisin jatkamaan opintoja ja tytär täyttää helmikuussa sit 1v. Mut on motivaatiota kouluun jopa töihinkin.
mut pitää odotella.
 
minä sain esikoisen niin että kerkesin peruskoulun loppuun ja siitä meni pari kuukautta niin oli poika maailmassa :D nyt odottelen toista ja valmistuin just viime keväänä 3 vuotisesta amiksesta, että aika nappiin on menny nämä ajotukset. tämän tulevan lapsosen kanssa haluan olla taas ainakin 2 vuotta kotona,niinku olin esikoisenki kans ja sitte rupean yrittämään työelämään, oon nytkin yrittänyt edes harapaikkaa mutta ei oo sitäkään irronnu..
 
jäi 11 vkosta kiinni, etten olisi nyt keväällä valmistunut. Joulukuussa jäin mammalomalle ja helmikuun 2, synty poika. koulua pitäisi jatkaa ensi vuona tammikuussa, mutta epäilen kuinka käy. Raaskiiko viedä poikaa vielä silloin hoitoon:) mutta olisi se tietty hyvä käydä koulu loppuun, kun on nuin vähän enään jäljellä!
 
tääl uusiks kirjottelen.. neiti nyt 1v 3kk et tän kevään kävin koulua suorittamassa puuttuvia kursseja ja tenttejä tms. vielä ois 2 tehtävää jotka palauttaa sit ois kaikki OK. ensviikolla selviää enemmän et pääsenkö aloittamaan syksyllä koulua siis viimeistä vuotta. Töissä olen tässä keväällä ollut ja nytki koko kesän olen töissä et neiti on mummulla hoidossa tän kesän ja syksyllä menee samaan paikkaan hoitoon ku oli täs keväällä. :) pikkukakkostaki toivotaan tulevaksi pian et jos tuossa mun valmistumiseni aikoihin tulisi se ihana nyytti. saa nähdä milloin tärppää.
 
:wave: Moi vaan!!

Meillä neiti reilu 9kk, ja mulla jatkuu koulu syksyllä. Yks 7vkon harjottelu tossa lähellä ja sit ois koulua joku 1-2kk 120km päässä. :ashamed: Toi työharjottelu aika ei sinänsä jännitä, koska saan olla tytön kans iltasin jne. Ja tämä harjoittelun aikana mies ja äitini hoitaa tyttöä.
Mut toi koulussa olo jännittää tosi paljon, ku toi välimatka on tosiaan 120km. Et ei nyt oo vielä tietoa kuinka se järjestyy. Mut mulla siis valmistautuminen enää noin "vähästä" kiinni..opinnäytetyö on jo tehty viime vuonna.Onneks.:)
Mut tällanen mun tarina... :D
 

Yhteistyössä