äidit 87 pinotus

  • Viestiketjun aloittaja minja87
  • Ensimmäinen viesti
minja87
anteeks ajattelin vaan kertoo mitä meiän elämässä tapahtuu ja ketä perheeseen kuuluu :ashamed:
Ja meillä ei nyt oo muita tulevaisuuden suuria suunitelmia ku toi talo.
Ja tietenkin lisää perheen jäseniä. Mutta anteeksi että kirjotin ton, loppu vaan kertominen ja tyttö heräs just sillon.

 
vierailija87
Moi vaan! En oo täällä palstalla aiemmin käynytkään. Olen 17-vuotias, kesällä 18. Poikani syntyi 26.7.04. Perheeseen kuuluu myös isi 20v ja pari kissaa, asumme iloisessa itäsuomessa. :wave: :wave:

Minkälainen palsta tämä on?
 
teinimammako87
Mäkin täytän loppuvuodesta 18 ja meillä on tyttö 10kk ja äijä 26v... ihan oman kodin rakennatte? sepä ihanaa :) siinä onkin sitten kovasti hommaa... ja isot velat :/ mut on se oma koti kyllä sen arvostakin...!!!! Itsekkin haluis,,, :whistle: mut eipä tuota vielä... sitten joskus kun molemmat on vakitöissä!
 
Moi! Minä myös 87, lokakuussa täytän 18v. Meidän perheeseen kuuluu tyttö 1kk,iskä, minä ja Dobberi-poika Rocky. Asutaan keski-Suomessa. :) Meillä myös haaveena rakentaa omatalo, mutta jos realistisia ollaan, siihen menee vielä monta vuotta.. Ootteko muuten muut miten paljon ehtineet käydä kouluja? Itse vasta 04-syksyllä aloitin ravintola-alan opinnot,ja keskenhän ne jäi, kun äitiysloma alkoi. Ei kyllä mun ala ollutkaan ollenkaan, ja kun joskus koulua jatkan, niin siirryn kokonaan lukion puolelle. Nyt siis suoritin kaksoistutkintoa, tässä lomallakin opiskelen itsenäisesti. :)
 
teinimammako87
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2005 klo 15:26 Lollo kirjoitti:
Moi! Minä myös 87, lokakuussa täytän 18v. Meidän perheeseen kuuluu tyttö 1kk,iskä, minä ja Dobberi-poika Rocky. Asutaan keski-Suomessa. :) Meillä myös haaveena rakentaa omatalo, mutta jos realistisia ollaan, siihen menee vielä monta vuotta.. Ootteko muuten muut miten paljon ehtineet käydä kouluja? Itse vasta 04-syksyllä aloitin ravintola-alan opinnot,ja keskenhän ne jäi, kun äitiysloma alkoi. Ei kyllä mun ala ollutkaan ollenkaan, ja kun joskus koulua jatkan, niin siirryn kokonaan lukion puolelle. Nyt siis suoritin kaksoistutkintoa, tässä lomallakin opiskelen itsenäisesti. :)

Mä aikonaan peruskoulun jälkeen alotin kauppakoulun,mutta se jäin tytön takia kesken ja muutenkin meni vähän... alotan sen nyt elokuussa uudestaan ja kerrankin odotan koulua innolla!!! jos nyt olis vähän enemmän motivaatiota käydäkin. Ei elämässä ilman ammattia pärjää!
 
heidi h
oho, onpas meitä paljon!
minä myös 87, ja mies on 21-vuotta.. esikoista odotellaan ja viikkoja on kertynyt jo 40+2, että eiköhän se kohta sieltä maailmaan tupsahda! =)
ite jätin kans koulun kesken, mutta suoritan sen kyllä loppuun sitten kun vaan lapsi on sen ikänen että hoitoon sen vois viedä!
Jos muuten jotkut haluu vaikka ruveta meili-kamuiks mun kanssa, niin se olis enemmän kun kiva juttu.. =)
elikkäs osoite olis: heididream@netti.fi
 
mula ei ole vielä vauvaa, mutta toivottavasti kohta, tässä kihlattuni kanssa sitä yritetään..

olisi mukavaa jutella teidän "teiniäitien" kanssa enemmänkin..

minulle voi mailata pinja87@netti.fi tai kirjoitella mesessä enkeli_pieni@hotmail.com
 
NaNikki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2005 klo 21:46 vierailija87 kirjoitti:
Moi vaan! En oo täällä palstalla aiemmin käynytkään. Olen 17-vuotias, kesällä 18. Poikani syntyi 26.7.04. Perheeseen kuuluu myös isi 20v ja pari kissaa, asumme iloisessa itäsuomessa. :wave: :wave:

Minkälainen palsta tämä on?
En tähän pinoon kuulu, mut kannattee käydä katsomassa tuo mitäs nyt osio...Siellä ollaan vähän suvaitsevampia kuin täällä äidit alle 20v.
 

Yhteistyössä