Äidit, joilla sekä 1 tyttö että 1 poika tähän pinoon! :)

4 v poika ja 1v7kk ikäinen tyttö. Lapsiluku on nyt täysi. Mä haluaisin kolmannen, mutta mies on sanonut ehdottoman ein ja ollut aina sitä mieltä, että lapsilukuna 2 riittää, joten turha sitä on vastaan mutista. Tämän olen tiennyt kun tuon kanssa olen perhettä alkanut perustaa ja itseasiassa tämä kakkonenkin oli jo pieni ihme terveydentilani vuoksi.
 
Poika täyttää pian 3vja tyttö on 1v4kk. Lapsiluku jää hyvin suurella todennäköisyydellä kahteen, ja näin olisi vaikka sisarukset olisivat samaa sukupuolta.
On ollu jännä seurata että vaikka molemmilla on ollut lähtökohtaisesti samanlaiset leluvalikoimat, pojalle omimmat ovat autot ja tytölle nallet ja nuket.. :D
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
4 v poika ja 1v7kk ikäinen tyttö. Lapsiluku on nyt täysi. Mä haluaisin kolmannen, mutta mies on sanonut ehdottoman ein ja ollut aina sitä mieltä, että lapsilukuna 2 riittää, joten turha sitä on vastaan mutista. Tämän olen tiennyt kun tuon kanssa olen perhettä alkanut perustaa ja itseasiassa tämä kakkonenkin oli jo pieni ihme terveydentilani vuoksi.
Sulla on aika tarkkaan saman ikäiset lapset kun mulla. :) Ja vielä sukupuoletkin täsmää ikiin. :D
 
niih
tyttö 6v ja poika 8v ja kyllä se vain niin on että ei enempää, ei vaan pää enää kestä, olis epäreilua tehdä lapsille pikkusisarus, koska sit olisin väsy ja kaikki menis päin peetä
 
Meille ei tule enempää.
Olen saanut molemmat ja hyvä niin. Jos olisi kaksi poikaa, niin luulen, että halusin vielä "sen tytön".. Nyt ei ole tarvetta.
Ja tiedän, sukupuolella ei ole merkitystä. Mutta kun kerran molemmat on, niin ei oikeasti tule enää edes haikailtua sen tytön/pojan perään. Tyytyväisiä ollaan.
 
Tyttö 4vee ja poika 4kk :wave: Lapsiluku on täynnä. Aina oon kahdesta haaveillu ja nyt ne meillä on. Sukupuolesta ei oo kummankaan kohdalla ollu niin väliä.
Muuten, suurinpiirtein kaikki tutut sanoo mulle kun kuulee, ettei enää meinata lapsia tehdä, että: "Kuitenkin sen iltatähden joskus teette..." :whistle:
 

Yhteistyössä