Äidit,jotka syntyneet 1980

minä myös -80 syntynyt.meillä on 4 lasta ja viidettä yritetään.naimisissa olen ja äippälomalla tällä hetkellä kun nuorin on 7.5kk ja elokuussa pitäis kurssille lähtee.ja meilläkin alkaa talon rakennus ihan muutaman viikon sisällä.
 
Täällä kans yksi. Naimisissa neljä vuotta ja kohta vuoden ikäisen pojan äiti synt. 06/05. Toista odotetaan syntyväksi 09/06. Eipä tässä töihin kerenny välissä menee, mutta kerkeehän sitä sitten myöhemminkin.
 
LukasMom harmaana
´80 täälläkin. Naimisissa toista vuotta. Meillä 4,5kk poika ja äippäloman jälkeen takas töihin :'(
Isi jää vissiin hoitaan poikaa kotiin :D
Omaa taloa etsiskellään, kaksiossa nyt asutaan.
 
:wave: Täällä -80 syntynyt mamma :wave:
Lapsia neljä, viidettä odotellaan syntyvän joulun tienoilla + olen kahden murrosikäisen äitipuoli. :D (toinen murkku asuu meillä)
Naimissa ollaan oltu viisi vuotta. :heart:
Vielä olen kotiäitinä, tosi teen välillä jälleenmyyjänä töitä, kun pitää kodista päästä vähän tuulettumaan :D
 
Täällä on kans 80 vuonna syntynyt äiti:)

Meillä on yksi vuoden ikäinen poika ja toista odotellaan.
Naimisissa ollaan onnellisesti ja töitä riittää.
Omakotitaloon päästään lähiaikoina muuttamaan:)
elämä hymyilee:)
 
Tääl kans kasikymppinen :wave:

Tällä hetkellä kotona 6 vk pojan kans, naimisissa oltu kohta puoltoista vuotta..ihanaa nautin tästä kun kesä tulossa ja saa olla kotona monen vuoden tauon jälkeen, siis ei ees kesätöitä :)
Jatkosta ei tietoa, töissä olin ennen mammalomaa..toivottavasti töitä löytyy taas sitte ajallaan
 
täällä kans vuosimalli ´80 :wave:

hetkellä äippälomalla 6,5kk ikäisen poitsun kanssa :heart: Töihin paluu todenäköisesti edessa ensi vuoden alussa, jos ei pikkukakkoista ole tulossa ;) Naimisissa ollut piakkoin 5vuotta ja omakotitalossa asustellaan =) Elämä hymyilee =) =)
 
Minä myös kasikymppinen Pirkanmaalta. Naimisissa ollaan ja meillä on 9kk-ikäinen tyttö. Toisesta haaveillaan, kuten myös omakotitalosta!

Tonttia olemme hakeneet kunnalta, mutta arpaonni ei suonut tällä kerralla. Hakijoita oli 145 ja tontteja vain 20!!! Yksityisellä tontit maksaa n.80000e, eikä huvittais maksaa niin paljon! Tällä hetkellä asustellaan omassa rivarikolmiossa, et kyllähän tähänkin toki sopii. :)
 
tykinkuula
:wave: tervehdys kaikille! Olen kahden pienen miehenalun kotiäiti..avoliitossa elän melkein aikuisen miehen kanssa :D harrastan satunnaisesti kuntosalia ja lenkkeilyä..80- vuonna syntynyt.. elikkäs nainen parhaassa iässä B) <br><br>
 

Yhteistyössä