Äidit Satakunnasta pinoon...

DG
Niin pienellä viiveellä mä niitä hyväksyn, kun koneelle pääsy tuon lapsen vuoksi on välillä hankalaa. Mutta nyt taas on kaikki hyväksytty ketkä jäseniksi haki.

Ihan kivasti on porukkaa tullut sisälle ja lisää toivotaan edelleenkin.
 
Täältä löytyy myös Satakuntalaisia, tarkemmin sanottuna Ulvilalaisia! Eli siis minä itse, 24v sairaanhoitajaksi opiskeleva baarimikko, tällä hetkellä reppuhommia tekevä 26v aviomies ja meidän oma päivänsäteemme eli 2v 8kk ikäinen tytön tyllerö!
Kovin kauaa ei olla vielä Ulvilassa asuttu, joten ulkoilukavereita olis kiva saada! Jos sellaisia täältä päin löytyy niin laittakaahan y-viestiä tulemaan!
 
Hannele
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 20:33 mam84 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 11:06 Hannele kirjoitti:
Mam84!Oleskelen huittisissa.. Mistä päin itse olet?




Pomarkusta päin! :wave:
Paljonkohan muuten täältä on sinne kilsoja!? Käytiin just kattomassa autoa sieltäpäin. =)



Ei hajuakaan paljonko olis kilsoja tänne sieltä.. En ees tiedä missä kohti on Pomarkku... :eek: Itse en omista ees autoa. Miehellä kyllä löytyy mutta ei ole kun viikonloppusin yleensä kotona työnsä puolesta... :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 21:53 Mama-83 kirjoitti:
Täällä olis 23v äippä, mies 28v, poika 2v4kk ja tyttö3kk.
Porissa asustellaan.

olen koittanut noihin satakunta kerhoihin mutta kaikki pyytää salasanan..
Laita YV:tä Tiikerille jos saisit hänen kauttaan salasanan. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 17:14 martza kirjoitti:
Kohta 26v, tyttö 4v ja toinen tulollaan noin kk päästä... oon kyl kirjautunutki tänne mut en päässy tai sit muistin väärin salasanan...!!! :ashamed:
Dodii pääsin taas kirjautuun. Nii mitä siä kerhos tapahtuu? :)
 
DG
Pientä keskustelua ja nyt vielä yritetään kartoittaa ketä siellä on. Kerho alkaa pikku hiljaan pääsemään vauhtiin, eli kyse ei ole mistään hiljaisesta piiristä,vaan joka päivä sinne näyttää viestiä tulevan.
 

Yhteistyössä