Äidit vm 1975

Muita äitejä jotka syntyneet 1975? Mistä olet kotoisin ja missä asut nykyisin? Montako lasta sinulla on? Oletko kotona vai töissä?

Itse Kajaanista lähtöisin, Iissä asustelen perheeni kanssa, johon kuuluu mies ja kaksi lasta, poika 3 v ja tyttö 8 kk. Äitiysloma loppuu pian, vakipaikkaa ei ole, mutta töihin kait mentävä.... =)
 
mamma2003
Täällä Satakunnan alueelta -75 syntynyt äiti. Lapsia on yksi ihana 2,6v poika. joka aina joka päivä jaksaa ihastuttaa teoillaan :D kotoisin myös Satakunnasta. Olen tällä hetkellä töissä ja vielä työt kestää vuoden ja sen jälkeen kaikki auki.. perheeseen kuuluu myös isukki ja koira :p :hug:
 
virtanen
Ilmottaudun :wave: Oulun seudulla, kellossa asutaan.2 lasta 7 v tyttö ja 5v poika, mieskin löytyy vm-74.Työvuosia on 7.5 vuotta takana,mutta kesäkuun alussa loppu työt.Vuoden vaihteen jälkeen olisi yksi työprojekti tiedossa.Tällä hetkellä nautin kotitöistä täysin =)
 
pikkupiika
Savosta olen kotoisin ja savossa vaikutan edelleen.. Olen tällähetkellä ollut 1v. työelämässä ja työt loppuvat tässä syksyllä.. Lapsia on siunaantunut kolme. Kaksi ekaluokkalaista ja yksi 5v. :wave:
 
Muita äitejä jotka syntyneet 1975? Mistä olet kotoisin ja missä asut nykyisin? Montako lasta sinulla on? Oletko kotona vai töissä?

Minä :wave: Syntynyt Ruotsissa ja asun Tampereella. Suomalainen olen, satuin vain syntymään ja asumaan Ruotsissa kun vanhempani siellä olivat. Yksi poika on 2v10kk ja kotona pojun kaa :heart:
 
täällä ilmottautuu yks vm-75. :wave: oon helsingistä kotoisin mut nyt asustellaa pohjois-pohjanmaalla.lapsia on 4kpl. 10v poika,8v,poika,4,5v tyttö ja 3v poika(ihan kohta täyttää ton 3v) =) lisäks tietysti aviomies mukana kuvioissa. ;) (kävin korjaa vaa yhen kirjotusvirheen :whistle: )mä joudun tulla näköjää koko ajan muokkaa tätä viestii ku ei tullu luettua kunnolla tota "kysymystä". :ashamed: niin siis mä oon kotiäitinä tällä hetkellä ja työpaikkaa ei oo ees tiedossakaa(johtuen tästä paikkakunnan vaihdoksesta) :/ syksyllä se olis jotain työtä varmaan etittävä. :whistle:

 
Seiskavitonen täällä
Helsingissä syntynyt, Espoossa asuva 3-kymppinen neito, lapsia kolme (1997, 2000 ja 2002 -syntyneet pojat).

Tällä hetkellä töissä pitkän hoitovapaan jälkeen, mutta haaveissa siintää pikku-nelonen =).
 
kotiemo
Juu kotiäitinä olen ollu kohta yhdeksän vuotta, joskin välillä oli pph:na ja opiskelin ennen neljännen lapsen syntymää. Meillä siis mieheni lisäksi kuusi suloista tenavaa. :hug: =) =) =) =) =) =)
 
Savosta olen kotoisin ja nyt asustellut Vihdin Nummelassa viitisen vuotta. Meillä on kolme tyttöä 1, 3 ja 4 vuotiaat ja neljännen laskettu aika olisi 24.4.06. Kotona olen tuon ajan ollut ja tulen olemaan jatkossakin vielä jonkin aikaa. :)
 
pikkuvarvas
Muita äitejä jotka syntyneet 1975? Mistä olet kotoisin ja missä asut nykyisin? Montako lasta sinulla on? Oletko kotona vai töissä?

:wave: tääl kans vuonna 1975 syntynyt äiti. Olen syntynyt Imatralla ja asun Lappeenrannassa. Olen asunut muuten koko ikäni Lappeenrannassa, paitsi ensimmäisen elinvuoteni ja 2 vuotta n. 10 vuotta sitten asuin Imatralla. Minulla on 1 poikalapsi, ikää vähän päälle 10 kk ja ensi kuussa vietellään 1-vuotissynttäreitä. Tällä hetkellä olen hoitovapaalla ja töihin palaan lokakuussa 2007 ellei pikkukakkonen ilmesty sitä ennen maailmaan. =)
 
Täälläkin äiti vm.-75. olen lähes koko ikäni asunut Tuusulassa ja nyt rakentaneet tänne myös oman talon. Lapsia on kolme; poika -01, tyttö -02 ja poika -05. Kotona olen ollut koko ajan, opinnot vielä hiukan kesken, mutta töihin ei ole vielä kiirettä. Vielä yhdestä pikkuisestakin haaveilen.. Tällä hetkellä elämä aivan ihanaa!! :)
 

Yhteistyössä