ÄIDIT vuosimallia 1991

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 13:36 likka -90 kirjoitti:
minttu:
Olitte ilmeisesti yhessä joku poikakaveris oli armeijassa? oliko kaukana, ja miten vaikeeta oli olla viikot toisesta erossa?
juu yhdessä olimme ku vasta vuoden lopussa hän sieltä pois tulikin.. ku koulun takia meni vasta vähän myöhemmin sinne.. ei se nyt niin vaikeaa ollut kun hän oli niinisalossa ja meiltä on sinne noin tunnin ajomatka.. aika paljo oli viikonloppusin kotona ja joskus keskiviikkosinkin kävi :) kyllähän sitä nyt tietty ikävä oli molemmilla mut onhan tässä nyt sitten loppuelämä aikaa olla yhdessä jokapäivä :)
 
minttu
No nii no :) :heart:
Tuntuu vaa et viikot menee nii kauheen hitaasti... (oma "ukko" nyt armeijassa) Ei sekää kylläkää ku tunnin päässä, mut kumminkii... No mut jospa sitä sitte huhti-/toukokuussa huomais et on mennykkii jo yli puolet :)
Oliko se nii et sulla oli la kesäkuun lopussa?
 
Heipsan!!Mustakin tuli äiti 16vuotiaana, 15v aloin odottamaan, mies oli 19vee silloin =) , nyt olen 23v ja mulla on 4 lasta ja hyvin menee.
Sisko on pian 16v mutta en uskois ikipäivänä että siitä tulis ihan pian äitiä :D .

Tsemppiä kaikille nuorille äidille, raskasta tulee olemaan mutta koittakaa pärjätä, niin mäkin vaan pärjäsin :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 15:48 likka -90 kirjoitti:
minttu
No nii no :) :heart:
Tuntuu vaa et viikot menee nii kauheen hitaasti... (oma "ukko" nyt armeijassa) Ei sekää kylläkää ku tunnin päässä, mut kumminkii... No mut jospa sitä sitte huhti-/toukokuussa huomais et on mennykkii jo yli puolet :)
Oliko se nii et sulla oli la kesäkuun lopussa?
juu 29 päivä.. eli voipi mennä heinäkuun puolellekin.. minkäs ikäinen lapsi sulla on tai ootko jo äiti? oot ilmeisesti vuoden mua vanhempi!? ja mites teillä on nyt mennyt? oishan se paljo "kamalampaa" jos mies menis armeijaan vasta kun vauva on jo syntynyt.. nyt voi vielä kuitenki kuluttaa aikaa kavereiden kanssa ja kaupunkgilla ostoksilla yms.. ni ei tunnu niin yksinäiseltä..
 
tulossa... laskettu aika ois 19. toukokuuta. :) onhan se tosiaa näin parempi, mutku ei loppuusa täällä enää oo kavereita; periaatteessa vaa yks, sekii lukiossa ja poikakaveri jonka kanssa yhessä asuuvat, nii ei loppuusa niitäkää viiti kauheesti "häiritä" ;)
 
Itse aloin myös 15-vuotiaana odottamaan esikoistani. 16v täytin joulukuussa ja poika syntyi maaliskuussa. 18-vuotiaana olinkin sitten jo kolmen lapsen äiti. Saapi nuoret äidit (myös tulevat) laittaa vaikka y-viestiä, mesetelläkin voidaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2006 klo 12:46 Wimmagimma kirjoitti:
:eek: onks ysiykköset jo NOIN vanhoja!?!? :eek: (tää ei siis oo *ittuilua, havahduin vaan..)
Minäkin usein teen myöhäisherätyksiä Olin ihan kauhuissani kun kuulin serkkuni olevan rippikoulussa, vasta eilenhän se opetteli kävelemään :D :LOL:

stemppiä teille :heart: :hug: :flower:
 

Yhteistyössä