Äipät vm-75

:wave: -75 Tänään rekisteröitynyt parin vuoden hiljaiselon jälkeen. Mulla pojanvesselit 2/02 ja 1/05. Nyt päätetty alkaa "hommaamaan" kolmatta eli nim. ens kesänä raskaana? Poden kroonista vauvakuumetta, mutta nyt sitä ei tainnuta enää mikään :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Puutarha:
siis me seiskavitoset =)

Olen pysytellyt kauan palstalta sivussa, mutta nyt vauvakuume ajoi takaisin.
Pojat -00, -01 ja -05 ja Lapissa on kotimme. Tällä mennään! Onkos täällä muita pohjoisen pallonpuoliskon porukoita?
Täällä myös seiskavitonen lapista =) Lapsia neljä.
 
Täällä myös Oulun likellä esikoista 39+4 odottava -75.Tulokkkaan sukupuolesta ei tietoo,mut lähiaikoina selviää.Uusperheessä miehellä kaksi ala-asteikäistä lasta aiemmasta liitosta,lapset pääasiassa meillä.
 
Täällä pohjanmaalta totaalisen yllätysplussauksen tehnyt kahden tytön äiti-ihminen.. Viikkoja kasassa nyt 7 ja risat ja asiaa sulatellessa mennyt viime viikot. Tytöt ovat syntyneet -98 ja -00 eikä ajatuksena ollut enää pikku kolmonen mutta elämässä joskus asiat menee toisin kuin ajatteli niiden menevän.
 
Minä kans -75,esikoinen menee syksyllä kouluun ja toisen la 22.9 ja Hgissä asutaan.Jään pois duunista kesäkuun alusta joten uusia tuttavuuksia ehtis tapaamaan kesällä!Tämmöinen hevimamma olen,samanhenkiset laittakaa spostia.katjale@wippies.com
 
Minä myos tätä hyvää vuosikertaa.. Pojat 03/04 ja 09/06, kovaa vauvakuumetta ilmassa vaikka järjen pitäisi sanoa vastaan. Taitaa tuo kuume olla kuitenkin niin ihmeellinen tauti, ettei siinä järjellä ole mitään tehtävissä. En kauhesti ole miehellekään ilmoitellut kuumeestani, se kun voisi vaikka innostua..
 

Yhteistyössä