Äippäpakkaus vai raha?

Odotan toista lastamme, jonka pitäisi olla samaa sukupuolta kuin esikoinenkin. Nyt pitäisi päättää, kumman ottaisin, pakkauksen vai rahan. Tämän vuoden pakkauksessa kuitenkin aika kivoja vaatteita mielestäni + se villapuku..
 
Mä olen niin tyhmä, että ottaisin pakkauksen. On niin ihana hiplailla niitä vaatteita, kauhistella ja ihastella... Laittaa ne nättiin pinoon vaatekaappiin odottamaan käyttäjää ja muutaman kuukauden kuluttua kiikuttaa käyttämättöminä sieltä jollekin muulle vauvalle tai muuten vain pois :D . Osan laitan muistolaatikkoon ( = lapsillamme on niissä joitakin vaatteita (ja etenkin äp:n makuupussit!!) ja esineitä vauva ja varhaislapsuudestaan joita sitten voivat ihmetellä isompina miehinä... ).
 
xoxo
Mulla saatto tosin olla eri tilanne kun on esikoisen pakkaus mistä vaatteet kuin uusia ja siskolta sain hänen pakkauksen vaatteet (jotka samoja kuin omani) niin päädyin rahaan.
 
[QUOTE="vieras";23749748]Meillä on 2009 pakkaus ja nyt odotan toista, ei varmaan oteta pakkausta.[/QUOTE]

Sama tilanne. Esikoisen jäliltä ne äp:n tarvikkeet vielä hyvässä kunnossa. Tuossa vm.2011 paketissa suurimmaks on vaan 50-60cm vaatetta ja niitä kyllä taitaa olla jo tarpeeksi.
Meillä oli esikoisen paketissa se villapuku.
 
"heh"
Kakkoselle otin rahana kun ikäeroa ei tullut kuin 1.5 vuotta niin kaikki tarvikkeet oli vielä tallessa ja vaatteita myöskin läjäpäin. Nyt jos jostain syystä olisi tilanne edessä niin ottaisin pakkauksen koska kaikki vauvatavarat on jo myyty pois.
 

Yhteistyössä