Äitejä Etelä-Karjalasta?

Moikka. Itse olen 22-vuotias ja esikoinen tulee pian 2 v ja 4 kk, syntyi siis 01/2010.

Olen taas raskaana ja elokuussa olisi määrä uuden tulokkaan syntyä. Tunnen muutaman samaa ikäluokkaa olevan äidin, mutten ole pahemmin heidän kanssa tekemisissä :) Olisihan se mukavaa vaihtaa kuulumisia aika ajoin toisten nuorten äitien kanssa!
 
Heippahei!

Juttuseuraa kaipailisin myös! Täällä odotellaan ensimmäistä, ja kohta oliskin jo pienen aika syntyä. Olen siis kohta 21-vuotias, eikä ystäväpiiristä oikein vielä löydy vauvallisia..
 
Ilmeisesti nuoret äidit on nykyisin ihan jotain outoa neuvoloissakin. Ensimmäinen kommentti sieltäpäin miun iän kuultuaan oli "Ai sie oot niin nuori, se onki tosi harvinaista!" Ja sama kävi hammaslääkärissä käydessä. Tulee melkein olo ettin sais olla vielä raskaana. :D
 
Täällä ilmoittautuu tuleva äiti (vasta rv6) :) Oon 20 vuotias ja ensimmäistä siis odotellaan :) Ois mukava saada juttelukavereita ketkä vois valistaa miuta tästä aiheesta :)
 
Viimeksi muokattu:
Hei! :) Kuinkas teidän odottelut sujuu?

Täällä tänään tasan laskettu aika, mutta pikkusta se ei oo hetkauttanu mihinkään suuntaan! :D Jos se ois miusta kiinni, ni oisin jo synnyttämässä, mielellään vaikka jo kotona vauvelin kanssa, mutta kun ei ole... Eli odotellaan, odotellaan... :)
 

Yhteistyössä