äitejä hamina-kotka seudulta

hei vaan kaikille!

Löytyyhän meitä sittenkin tältä alueelta.
Vielä kun tuo lissu ilmoittelisi mistäpäin on itse?
Ja olisi kiva tietää jos luet tätä koska sinulla LA?
Itsellä vasta Lokakuussa... odottavan aika on pitkä.
Kirjoitelkaahan muut kuulumisia, kuinka synnytys meni? onko esikoinen jne. :D
 
Tytär syntyi lokakuussa eli nyt puoli vuotias. Todella nopeasti aika mennyt, täytyy uskoa muita vauva aika menee nopeasti... Mitens odottajat voivat. Minulla oli ensimmäiset melkein 5kk pelkkää oksentelua ja paino vain laski.
 
Heippa taas jälleen kerran,

Oletko muuten alkuperäinen Pyhältöläinen vai sinne muuttanut?
Entä onko esikoinen tulossa?
Itse olen koko ikäni asunut Haminassa vaikkakin olen asunut muualla tässä välissä 5-6 vuotta.
Jos sulla ennestään lapsia niin hyvä paikka tavata muita äitejä on lasten leikkkipuisto hyvällä säällä.
 
Hei vaan pitkästä aikaa,

Kesä tuli... ja Ihanaa ollut viettää aurinkoisia päiviä lasten kanssa leikkipuistossa,
vaikka täytyy myöntää että olen kyllä käynyt välillä tarkastelemassa näitä sivuja josko joku muu olisi saanut aikaiseksi kirjoitettua jotakin... kun itselle on iskenyt jonkinmoinen laiskuus..
Mitenkäs teillä muilla?
 
jontsu79 harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:52 äiti-79 kirjoitti:
Hei vaan pitkästä aikaa,

Kesä tuli... ja Ihanaa ollut viettää aurinkoisia päiviä lasten kanssa leikkipuistossa,
vaikka täytyy myöntää että olen kyllä käynyt välillä tarkastelemassa näitä sivuja josko joku muu olisi saanut aikaiseksi kirjoitettua jotakin... kun itselle on iskenyt jonkinmoinen laiskuus..
Mitenkäs teillä muilla?
Mistäspäin haminaa olet? Itse asun summassa ja näytetään olevan samanikäisiäkin =) Mulla on 7kk tyttö. Ihanaa tosissaan kun kesä ja lämpimät kelit tuli =)
 
No niin, sivut ovat näemmä uusiutuneet ja kyllä taas kesti "jostakin syystä" :ashamed: että hokasin uuden systeemin kun oli jo niin tottunut siihen vanhaan HYVÄÄN...
Laiton jontsu sulle sähköpostia sait varmaankin perille?
Meillä kiva päivä eilen; meidän pikku tilhille tuli sitten oksennustausti ja kamala kuume, kaikki lakanat yrjössä ja tajuton pyykkipäivä!! Ja vielä kun en omista kuivausrumpua (en kyllä tajua miksi ei olla ostettu)niin oli pikkasen ongelmalliista pyykin kuivatus, onneksi on katos jossa pyykkinarut. Tämä ilta meneekin sitten niitä silitellessä...
Kumma juttu en tiedä mistä moinen pöpö peräisin kaikki muut ollaan TOISTAISEKSI oltu terveitä ja tilhikin on tänään kun mitään ei olisi ollutkaan.
:D
 
Hello Laura-K1, Miten teillä arki sujuu pienen tyttösen kanssa? onko ensimmäisesi?
(Meillä on poika 01112007.)
Aika hiljaista pitelee.. vaikkakin aikapaljon tulee nykyään lörpöteltyä mitäs nyt sivuilla...
sellasta turhanpäivästähän se on mutta..
Mulla on kyllä nyt pää jostain syystä ihan tyhjä... joten palailemme myöhemmin josko tää jumitus menis ohi.. :LOL:
 
Tässähän tämä arki toistaiseksi sujuu..neitin pitäisi aloittaa tarha tuossa maaliskuun alussa ja mua hirvittää ihan piruksee... :headwall:

yöunet menee aina jos iltaisin ajattelee että mitäs jos se ei saa tarpeeksi huomiota tai mitäs jos sitä kiusataa jne...yms...
Kamalaa touhua... :'(
On joo ensimmäinen lapsi..ja ehkä siinä syy miksi hänen kanssaan valvottiin ensimmäiset 10kk...tyttö lähti kävelemään sen ikäisenä jonka jälkee on pääsääntöisesti nukkunut yöt...

Missä päin kotkaa asustelet ja mitenkäs teillä se arki sujuu?
 
Älä huoli, ei sitä teidän lasta kiusata.. :xmas:
Että ihan turhaan menetät yö unia. Aiot siis palata takaisin työelämään? jos saan kysyä missä olet töissa? tuleeko pienelle kuinka pitkiä päiviä?
En muuten asu kotkassa vaan haminassa.. mutta meillä on ketju hamina - kotkalaisten kanssa helistimen sivuilla.. Tervetuloa! eli: helistin sitten keskustelut, paikkaunta... linkki josta löydät otsikolla Hamina-Kotka.
Meitä on myös oodottajien puolella mutta jos käyt lukaisemassa historiaa niin tiedät missä mennään.. Nähdäänkö siellä? Ollaan myös yritetty treffata ja yritetään tulevaisuudessakin mutta katsotaan miten jatko..ja missä jne. =)
 
Joo takaisin töihin kun ei tuo asuntolaina muuten oikeen lyhene... :kieh:
Olen tuolla satamassa töissä..en päässyt sinne helistimen sivuille äsken kun yritin, täytyy koitaa myöhemmin uudestaan jos vaikka pääsisin..se sanoo että sivusto ei ole juuri nyt käytettävissä...hmm...
 

Yhteistyössä