Äitejä joensuun alueelta ?

Moikka, olen itse tänä vuonna 20 v täyttävä nuori nainen, asun yhdessä kihlattuni ja 4kk ikäisen tyttöni kanssa. Kaipaisin juttelu, lenkki/kahvi seuraa muista äideistä sillä päivät tuppaavat joskus käymään pitkäksi, kun ollaan paljon tytön kanssa kahdenkesken. Mukava olisi päästä jakamaan lapsiperheen arkea ihmisten kanssa jotka ovat samassa elämäntilanteessa :)
 
Ootko facebookissa? Siellä on paljon ryhmiä (Joensuun äidit/ Rantakylän äipät/ jne.) joista löytää uusia tuttuja. Esim. täällä Rantakylässä on leikkipuisto-ohjelma joka päivälle, puistoihin voi tulla tutustumaan äiteihin ja ei haittaa vaikka vauva ois vielä pienikin.
 
Moi! Ajattelin vastata tähän, vaikkakin olet viestiketjun aloittanut kuukausia sitten :). Mutta siis itse olen 22 vuotias pienen tytön äiti Joensuusta ja itsekin kaipailisin samassa elämäntilanteessa olevaa juttuseuraa, kun nuo sinkut&lapsettomat "ystävät" ovat pikkuhiljaa etääntyneet (toisaalta ymmärrettävää, mutta surullista), joten päivät todellakin käyvät välillä hieman pitkiksi, kun odotellaan isiä töistä kotiin..
 

Yhteistyössä