Äitejä Joensuusta?

Siinäpä se kysymys tulikin otsakkeessa:)

Oon 27v. kolmen tyttösen äiti.Tytöt 8v.5v. ja 1v.

Lähinnä kaipaisin ystäviä täältä päin.Ollaan perheineen asuttu Joensuussa kolmisen vuotta ja lähes koko sen ajan kotiäitinä ollut niin ystäväpiiri on jäänyt hieman suppeaksi. (sekä osa hyvistä ystävistä muuttanut pois).Minusta kun ei ole ollut perhekerhoihin sun muihin lähtijäksikään : /

En ole tuppisuu,enkä mielestäni mummoutunutkaan=)
Olisi loistavaa saada seuraa muksujen kanssa touhuiluun sekä ilmankin heitä :p
Terassi- ja korkkarikelitkin ovat tuloillaan!:D
 
Heippa !

Itse asustelin tuossa viis kuukautta sitten vielä Joensuussa. Mutta päätin muuttaa sieltä pois kun kaveri piirit muuttui kun saivat tietää että olin raskaana.. Itselläni on 8 kuukautinen poika :) Pojan isä asuu vielä Joensuus ja poika käy sielä kerran kaks kuukaudes niin tulee itsekin sitten käytyä sielä pyörimässä.. Kyllä sitä toivois löytävänsä uusia kavereita ketkä ei säikähtäis siitä jos on lapsi.. Itse olen 20v
 
Moi!
Täällä ollaan kans mammaseuraa vailla. Vanhoilla kavereilla ei ole vielä lapsia, enkä ole vielä(kään) saanut itseäni perhekerhoihin, mutta äitikavereille olisi kyllä käyttöä. Olen 26 vuotias kahden lapsen äiti Noljakasta. Lapsilla ikää 1v8kk ja 4kk. Leikkipuisto- ja kahvitteluseuraa vailla siis...
 
Eilen yritin vastailla mutta sivusto ei jostain syystä pelittänyt: / liekkö yhteyksissä jtn häikkää ollut mutta siis; mukavaa,että ainakin pari vastausta ketjuun tullut:)

eerikainen:eek:nko sinulla minkäikäiset lapset?Ja kotona edelleen lasten kanssa? :)

unnahoo:me asustellaan myös tässä noljakassa,ostarin lähellä.Jonkinmoinen perhekerho(kai?) tuossa seuriksella on mutta en itekään ole aikaiseksi saanut sellaiseen lähteä...Käydään yleensä seuriksen takana olevalla leikkiksellä ja tytöt on tykästynyt sinkkolaan myös(tietenkään talvella siellä ei mitään ole).Sekin taitaa jo toukokuussa kuitenkin aueta.
En tiedä sit käynkö lasten kanssa leikkikentillä 'väärään' aikaan kun usein tyhjyyttään ammottaa taikka just tulee muita kun on lähtöä tekemässä poies.
 
Me ollaan kans aina väärään aikaan puistossa kun saadaan yksin leikkiä. Tai sitten täällä on vain tosi vähän äitejä kotona. Mekin käydään yleensä siinä kirkon takana. Melkeinpä joka päivä. Ollaan yleensä ulkona klo 9-11, tosin nyt ollaan jumissa sisällä koska vauva on sairaana.

Oon käynyt kerran siellä kirkon perhekerhossa. Tarkoitus olisi mennä uudestaankin, mutta en vain ole saanut aikaiseksi. Sinkkolassahan olisi myös se MLL:n perhekahvila, mutta sinnekään ei oikein houkuta mennä näin "kesken kauden". Sinkkolan aukeamista odotan kovasti, koska se oli meillekin kova juttu jo viime kesänä! :)
 
Tääl ois 23vuotias kotiäippä joka on mukamaste liian ujo meneen perhe kerhoihin (eli laiska)! Asustelen avokin ja pojan kanssa ylämyllyllä, äiti ja poika ois kyl kavereita vailla.. Jotenki nää seinät kaatuu päälle ja on tullu olo, olen vain äiti ja kodin siivooja! :D

Jos vaan joukkoon mahtuu tunkeilemaan, ois kyl kiva käydä jossain leikkimässä (auto vaan hankalasti saatavilla) ja muissakin tapaamisissa. :)
 
KyyneltenHymy:
Minun puolesta mahtuu joukkoon! Kävin vähän urkkimassa siun tietoja, ja huomasin että meidän lapset on melko saman ikäisiä. Esikoinen syntyi heinäkuussa 2010. Eli lapsille olisikin saman tasoista leikkiseuraa jos nähtäisiin vaikka puistossa.
 
Käydään yleensä tässä Noljakan puistoissa, mutta kaipa tuonne Jokiasemallekin voisi tulla. Minulla vain ei ole päivisin autoa käytössä, joten liikkuminen on vähän hankalaa. Bussilla tietty pääsee..
 
mie88 minkä ikäiset lapset sulla on? Joo kyllä kiinnostaa, nähtiinkin jo kyyneltenhymyn kanssa, ja meil on numerot jne et on mahd nähä. Noljakkaan ei oo pitkä matka.. Ja minusta olis kiva saada seuraa tänne kotiinkin :)
 
No, pitäisikö nähdä joku päivä puistossa? Keskiviikko on tällä viikolla ainoa mikä kävisi minulle, ensi viikolla käy kaikki päivät.

Olisiko järkevää tavata keskustassa, esim urheilutalon takana? Ajattelin ensin tuota Noljakan kirkkopuistoa, mutta siellä on päivisin myös päiväkodin lapset, joten siellä on aikamoista hulinaa... Pääseekö kaikki halukkaan kätevästi keskustaan? Vai onko parempia ehdotuksia?
 
Vieläkö mukaan mahtuu 30-v. äiti ja pojat 3v. ja 1v. Saitteko järjestettyä yhteistapaamisen? Me oltais mielellään tulossa myös tapaamiseen. Eikös sinkkola jo auennut, että sinne voitais treffit järkätä? Joko marihan olet sinkkolassa tyttöjen kanssa käynyt?
 
IhanaValo
Hei!Mie asun kans perheeni kans Joensuussa. Lapset on 7v.ja nuorempi tänä vuonna 5v. Molemmat tytytöjä.
Ite oon 29v. Y-viestiä saa laittaa..itelläni on kaverit vähän vähissä..
Oon alkuun suht ujo ja hiljanen joten saisit tykätä puhua :) Toki jos kestää hiljasuutta niin voit olla hiljasempi myös.
 
vierailija
Nostellaanpas tätä vanhaa ketjua. Aiempien kirjoittajien lapset ovat jo isoja :D mutta löytyisikö tätä kautta seuraa nelikymppiselle äidille ja yksivuotiaalle lapselle?
 

Yhteistyössä