Äitejä Mikkelin ympäristöltä???? :)

Heippa!
Mukavaa että täältäki suunnalta on äitejä oon asunu täällä niin vähä aikaa etten tunne melkein ketää niin olisi kiva tutustua muihin äiteihin Minkä ikäisiä lapsukaisia teillä? mulla on 4 kk tyttö.
 
Plääh, tää mamma on vieläkin kasassa. Mutta pientä mutu tuntumaa että lähtö lähenee. :whistle:

Itekkään en oo alkuperäsiä mikkeliläisiä, muutamia vuosia täälä viettäny ja enpä kyl vieläkään täältä kavereita löytäny. :(

Mites siulla teija tuulia, on elämä pyörähtäny käyntiin tyttösen kanssa? Onko ollu helppo tapaus? Onko siulle muuten infottu neuvolassa jotain kerhoja tai muuta missä voisi tavata äitejä ja vauvoja? Miulle tokasivat vaan että kato netistä, sieltä kuulema löytyy.. :kieh:

Iloista uutta vuotta mammoille! :popcorn:

- Sid ja pikkuPentti 41 poks -
 
Viimeksi muokattu:
Moikka. Meillä on mennyt oikein hyvin alusta asti :D neiti on todella kiltti. Neuvolassa mulle sanottii että seurakunta järjestää perhekerhoja. Meidän piti aloittaa se jo joulukuun puoles välis mut tuli sit aina sillo esteitä ku se olis ollu :/ jos tänä vuonna pääsisi sinne asti :D mäki oon asunu täällä kohta kaks vuotta. tai asun hirvensalmen ja mäntyharjun rajalla :D n 15-20 min matka mikkeliin :) nii sä oot vielä yhtenä kappaleena. Onko ensimmäinen?

Kiitos samoin teille :)
 
hienosti on mennyt juu, tämä kolmas onneksi melkoisen rauhallinen tapaus ollut. :) Isommat ottaneet hienosti vastaan. :) Nyt vaan alkais nää pakkaset riittämään, että päästäis kunnolla ulkoilemaan. Sen verran virtaa noissa isommissa, että ei meinaa talo riittää, vaikka kuinka koettaa keksiä tekemistä.. :D
 
Moi!

Täällä Pertunmaalainen äiti! Ostettiin asunto P.maalta, mutta ollaan varsinaisesti muuttamassa vasta tässä tai ens kuussa, kun remontti edistyy siihen pisteeseen :) Tullaan täältä etelämmästä Suomesta...

Äiti 23v +tyttö 10kk

Laittakaa ihmeessä mailia iituz_88@hotmail.com!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille :)

Olisi mukava järjestää joku tapaaminen missä voitais tutustua ja vaihtaa kokemuksia.
Kiinnostaako ketään? :)

Minäkin odotan ulos pääsyä. meidänkin neiti oli kipeenä kun tuli leudompaa mut nyt onneks on paranemaan päin :)
 

Yhteistyössä