Äitejä pohojanmaalt?

  • Viestiketjun aloittaja lisbet-83
  • Ensimmäinen viesti
Jankkupankku
Moikka!
Olen 25 vuotias 10kk ikäisen Saaran äiti. Asumme täällä Haapajärvellä ja olisi TOSI kiva saada uusia ystäviä. Itse olen muualta tänne muuttanut ja kaikki kaverit ovat jääneet kotipaikka kunnalle. Olisi kiva saada Saarallekin leikkikavereita, itselleni lenkki tai rupatteluseuraa. Olen huumorintajuinen, oma itsensä oleva =)

Minulle voit lähettää postia osotteeseen jankkupankku@hotmail.com, se on meseosote mut sinne voi lähettää myös normaalia sähköpostia. :)
 
Angels-Flower
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2005 klo 08:52 heitukka kirjoitti:
minä olen ylivieskasta ja kaipaan kans seuraa.
MIKÄS ON HEITUKAN MESE OSSU?

MUN OSSU ON Mistyway_Angels@hotmail.com
aattelin vaan kun oot ylivieskasta B) ja mun mieheni on sieltä kotoosin=)ja me kun joskus siel ylivieskas käydään niin oisi kiva sieltä päin saada uusia tuttuajakin=)oleb 27v ja lapsii ei ole viel,mut ehkä joskus,mutta kyllä tuota viel kerkiää=)
 
Angels-Flower
B) Löytyiskö Ylivieskan suunnalta minulle uusia tuttavuuksia kun siellä päin tulee joskus ukon lomilla käytyä kun hän on sieltä päin kotoosin :) Niin ois kiva kun sais uusia tuttuja sieltäki päin=)

ja voipa ton mun mese ossunki lisätä joka kaipaa uusia tuttavuuksia meseen ja eipä niitä tuttavuuksia koskaan liikaa kyllä ole :D

uudet tuttavuudet on aina tervetulleita :D ei haittaa vaikka oot äiti tai perheellinen,yh-huoltaja,miulla ei ole lapsii mut kylläpä noita kerkiää tehä sitten kun kerkiää hehe :D mitäpä sitä kiirehtiin.

Tässä ossuni jonka voi jokainen lisätä joka on uuden tuttavuuden tarpeessa :D Mistyway_Angels@hotmail.com

 

Yhteistyössä