Äitejä Tampereen seudulta!? :)

Täällä pian 22-vuotias kolmatta lasta odottava iloinen ja rempseä naikkonen uusia ystäviä vailla. Pidän lautapeleistä, kahvittelusta, kirppareista, puistoista, kirjoista ja tykkään kokeilla uusia harrastuksia ja asioita aika ennakkoluulottomasti, eli minusta saa seuraa lähes mihin vain :) Aloitin iltalukion juuri ja kolmena päivänä viikossa teen työharjoittelua. Muutimme vasta tänne keskustan tuntumaan ja ystävät tuntuneet hukkuneen vuosien varrella. :) Olen sosiaalinen ja silti jokseenkin ujo. En käy baareissa kuin ehkä kerran vuodessa piipahtamassa. Jos kuulostaa yhtään sinun tyyliseltä ystävältä niin viestiä vain :)
 
Heips, joo kyllä kiinnostas!! Ootko Facebookissa? Vois vaikka sielä törmätä ja sopia paremmin.. (oon huono käymään täälä, facessa tulee käytyy päivittäin). Oon 23vuotias ja harrastan kuntosalia ym liikuntaa ja kaikkee mahdollista mikä millonkin tuntuu mukavalta! :)
 
Heips, täälläkin yksi 23v kahden pienen poitsun mamma Tampereelta.
Olen juuri Turusta muuttanut Tampereelle takaisin miehen päätettyä häipyä kuvioista.
Uusi juttuseura siis piristäisi hurjasti!
En mikään baari-ihminen oikein ikinä ole ollut, mutta muuten kyllä avoin kaikenlaiseesn touhuun. :)
Juttuseuraa ja kuuntelijaa minusta kyllä saa ja seuraa myös kaikenlaiseen touhuiluun. :)
Harrastelen geokätköilyä :D , leipomista, vanhojen tavaroiden entisöimistä, yms mitä nyt ikinä mieleen tuleekaan. :)
 
Heippa!

Täällä myös 23v pienen tytön äiti Tampereelta. Asustelemme keskustan lähettyvillä. Olisiko Facebookkin pitänyt perustaa jonkinlainen Tampereen äidit ryhmä niin voisi kaikki halukkaat liittyä mukaan? Tosi itse en taida osata tehdä.. :)
 
Tossa on toi toinenkin ketju, vaikka ketjun otsikkossa lukeekin "tulevat äidit", niin joukossa on myös jo vauvan saaneita ja meillä osalla on la tässä ihan parin viikon sisällä :) Tervetuloa sinnekkin höpötteleen jos kiinnostaa! =)
 
Yksi äippä ilmoilee itsensä mukaan tähän porukkaan! Esikkotyttöni on 1v7kk ja toinen pulla olisi uunissa.:) En viitsi tuonne Tampereen tuleviin kirjautua kun se juna tosiaan meni jo.

evsku Täällä kannatetaan tuota FBryhmää! Minullon vain samaa ongelmaa etten oikein osaa noita juttuja. :D
 
Heips, poikani ovat 2,5v ja 10kk:tta eli niin pikkusia ettei tilanteesta onneksi ymmärrä. Hurjaltahan tämä tuntuu, mutta kyllä tästä selvitään.:) Parempi meidän on ilman sellaista ihmistä. Eli tilanteeseen nähden ihan hyvin täällä jaksellaan :) Eilen lääkärillä oltiin pienemmän kanssa ja hältä otettiin ruokavaliosta maidot ja viljat pois, että ei kauhiasi aika riitä miettimään edes koko erotilannetta, mitä nyt juristille menossa ensi viikolla, ehkä sielä sitten. Fb ryhmää kannatan myös ja sellaisen osaan kyllä tehdäkin, mutta en ihan heti tässä ehdi kyllä sellaisen pariin väkertämään, helppoa sellainen on kyllä tehdä. :) Luo sivu | Facebook
 
Moips! :)
Ilmoittaudunpa minäkin tähän ketjuun mukaan. Asustelemme Vuorentaustassa, ja uudet tuttavuudet olisivat tervetulleita niin allekirjoittaneelle kuin esikoisellemmekin. Meillä siis vajaan vuoden ikäinen pikkutyttö ja toisen laskettu aika syyskuun lopussa. :) Onkohan tuollainen FB-ryhmä jo saatu aikaiseksi?
 
FB:ssa on tampereen seudun äideille ryhmä, mutta jos oikein muistan niin kovin hiljainen ja passiivinen. Yritän harjoitella tekemään sellaisen suljetyun ryhmän johon kaikki ei pääse katselemaan jos vaikka jotain tapaamisia tms sovitaan niin turvallisempaa niin :) Yv:llä jos laittaa nimeään minulle niin katsotaan josko se onnistuisi! Ilmoittelen tähän takaisin jos en ole osannut toteuttaa :DDD
 
Eli tarkennusta vielä tuohon ryhmään lisäämiseen. Pystyn lisäämään suljettuun ryhmään siis vain ihmisiä omalta kaverilistaltani. Eli lisään ensin omalle listalle ja sitten lisään ryhmään. Menee vähän vaikeasti, mutta ainakin päästään luottamuksella siellä puhumaan :) Rohkeasti siis vain nimi minulle yksärillä niin ilmoittelen miltä nimeltä kaveripyyntöä tulee jottei tarvitse ihmetellä kuka kummajainen lisää listalle :)
 
Heippa!
Täällä olisi myäs yksi yhden lapsen äiti, lapseni on 1v :) Olisi siis kans mukava saada
muita äitejä kaveriksi. Voisi tehdä yhdessä juttuja sekä jutella arjesta ja muusta
mukavasta! :) Tua fb ryhmä oli hyvä , onkoha sellainen perustettu jo vai?
 
Heips ryhmä Tampereen äideille on fb:hen jo perustettu.
Ryhmä on suljettu, joten ryhmään pystyy lisäämään uuden ihmisen vain jos hän on jo omissa kavereissa.
Laittakaa viestiä lilyvalley:lle nimellänne varustettuna, taikka vaikkapa minulle niin pystyy kaveripyyntöä lähettämään ja lisäämään joukkoon. :)
 
Laittakaa yksityisviestiä lilyvalley:lle omalla oikealla nimellänne varustettuna, tai vaikka minulle. Näin voi Facebookin kautta sitten laittaa kaveripyyntöä ja vasta sen jälkeen lisätä ryhmään. Ryhmää ei löydä hakemalla, koska se on salattu, pitää ensin olla jonkun jo valmiiksi ryhmässä olevan kavereissa. :)
 
Hei! kävin laittamassa yksäriä lilyvalleylle, mutta hän on ollut kirjautuneena sisään viimeksi viime kuun puolella... Jos ryhmä on vielä olemassa aktiivisena ja sinne saa liittyä, niin hihkaiskaahan ryhmässä olevat hänelle fb:ssä että olen täällä laittanut yksäriä :)

Olen 22v. kahden tytön äiti Hervannasta. Vanhempi on 1v 11kk ja nuorempi alle kuukauden. Olis tosi kiva saada uusia kavereita, etenkin saman ikäisiä ja saman henkisiä. Tuntuu että monen äitikaverin (jotka on kaikki mua vanhempia) kanssa olen kaveri vain siksi että molemmilla on lapsia, sellaista suoranaista samanhenkisyyttä ei siis ole. Samanhenkisillä kavereilla ei taas ole lapsia...

Tykkään käsitöistä, kirppareista ja musiikista. Seurassa tykkään katsoa leffoja ja laittaa ruokaa (yksin en!), käydä ostoksilla, erilaisissa tapahtumissa, puistoissa ja kahviloissa, jne. Ja ihan vaan olla ja jutella, käydä puolin ja toisin kylässä ja hörppiä vaikka kahvia. Olen melko rock-henkinen (inhoan tuota sanaa, mutta tässä yhteydessä se lienee kuvaavin) ja mulla on miehenä tietty muusikko, joka ei ole ikinä kotona. Meinaa olla vähän yksinäistä välillä kun lasten kanssa ei aina ihan noin vaan lähdetä ihmisten ilmoille... :)

Tähän hienoon deitti-ilmoitukseen saa vastata ihan yksärillä täälläkin jos siitä tuntuu (vastatkaa ihmeessä jos kolahti, mä oon niiiiin uusien kavereiden tarpeessa!), mutta toivottavasti pääsen tuonne ryhmään myös mukaan.
 

Yhteistyössä