Äitejä vm -78?

Täällä myös samaa vuosimallia oleva äiti. Esikoinen on 5-vuotias ja toista odotamme parhaillaan, laskettuaika on tammikuussa. Turun välittömään läheisyyteen ollaan asettauduttu elämään... Porista olen joskus alun perin lähtöisin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2006 klo 20:30 Ansu-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2006 klo 11:22 Sporttimama kirjoitti:
Kiva, kun löytyi tämä hyvä vuosimalli! Toivottavasti saan liittyä joukkoon, vaikka en ole ihan vielä äippä. Laskettuun aikaan vielä parisen viikkoa.
Mukaan vaan! Ja kokemuksesta tiiän ettei ne lapsukaiset aina malta oottaa siihen laskettuun asti... poika synty 38+3 eli en ehtiny tuskailee viimesten päivien kans et tulis jo ku aattelin et kuin nyt jo... :LOL: Onnea viimesille odotuspäiville ja suureen koitokseen... :hug:
Toiveissa olisi, että vauva haluis tulla maailmaan ennen laskettua-aikaa. Kävin keskiviikkona lääkärissä ja vauva jo lähtökuopissa ja kohdunsuu vähän auki. Ei välttämättä tarkoita mitään, mutta toivossa on hyvä elää:) Onneksi ei ole ollut isompia vaivoja, mitä nyt liikkuminen jo vähän hankalaa ja peräpukamat sain kaveriksi pari päivää sitten. Mut en jaksa valittaa, odotan vain niiiiin paljon, että saan käärön syliin ja aloittaa äitinä olon! Nyt keskittyminen tulevaan synnytykseen!

Aurinkoista viikonloppua kaikille äiskille!
 
Edustan samaa vuosimallia. Tyttö 0506 ja mies s.72. En ainakaan vielä ole huomannut kriisiä. Tietysti sitä joskus miettii miten nopeesti aika menee ja mitä on saanut aikaseks tai ollut saamatta. :/
 
En mä ainakaan vielä ole havainnu mitään kriisiä.. Mies saa hoitaa sen ekaks mun puolesta ;) Mä täytän vasta niin loppuvuodesta (jouluaattona), että aikaa siihen on vielä yli kaks vuotta..

Mutta kaikkeehan sitä tässä on elämänsä aikana tullu tehtyä, ja ehkä jotain järkevääkin.. JOssain vaiheessa tuolla alle 18veenä oli aikas kova ns. uhmakausi, mutta onneks löysin ton mun kultani -98, niin se loppu siihen =)
Ja nyt sitten vietetään tällästä "tavallista" elämää. Mä alotin työt elokuun alussa, lapset on hoidossa ja mies käy tietty kans töissä. Pääsiäisenä muutettiin omaan taloon (tai siis pankin kuitenkin ;) )jota rakennettiin vuoden verran.
 
Meitähän on löytyny yllättävän paljonkin tänne... :D Välillä meinaa pukata kriisi päälle mut tunnen itteni nuoreks ton ukkokultani rinnalla (ikäero 7v). Ja onhan täs viel hetki aikaa sulatella asiaa... Onneks! Mut toisaalta... onhan se aikast hyvä syy järjestää kunnon kemut!!!
 
Jonskuponsku
Täältä tallustaa kans yks äippä vm.-78, Pojat vm.-98 ja -00 ja kolmatta ootellaan. Perheeseen kuuluu myös isukki samaa vuosikertaa kuin äippä ja pikkunen koira. Viime lokakuusta saakka asusteltu lahdessa, espoosta ollaan alkujaan :)
 

Yhteistyössä