Äiti ja lapsi matkalle kahdestaan

  • Viestiketjun aloittaja tiipii...
  • Ensimmäinen viesti
tiipii...
Moi, kokemuksia lukisin mielelläni tuosta aiheesta. Kauhea matkakuume painaa niskaa mutta kesälomat on miehen kanssa eri aikaan. Nyt haaveilen, että jos saisin lähdettyä 1veen kanssa kahdestaan johonkin äkkilähdöllä kesällä. Onko kukaan ollut kahdestaan taaperon kanssa ja miten on mennyt? Mulla olisi sukulaisia mukana kyllä, mutta eri hotellissa...Matkakertomuksia kiitos :)
 
2v
ei kokemusta, oltiin 2v:n kanssa reissussa yhdessä. sen perusteella ite sanoisin et määränpäässä kyllä pärjää mut nois matkustamisissa olis varmaan hyvä olla apuja. Riippuu tietty paljon lapsen vilkkaudesta ja äidin hermoista...
 
...
...ja tavaran määrästä! Muista pakata fiksusti ettei tule ongelmia hankalien laukkujen kanssa! Kumpaakaan kun ei voi jättää lentokentillä yms yksin hetkeksikään, lasta tai laukkua!
 
Tiiti -73
No ite en ole ollut ku Tallinnassa pojan (1v 8kk) kanssa kaksin. Meillä ei ainakaan mitään ongelmia itse kohteessa ollut, mutta just tuo tavaroiden roudaaminen oli välillä hiukka hankalaa. Eli suunnittele tarkkaan mitä otat mukaan, ja jos sulla kerta siellä muita sukulaisia tulossa, niin ehkä voisit heille antaa osan matkatavaroista tuotavaksi / vietäväksi. Ja yksi ehdoton on (matka)rattaat, joissa on ISO tavarakori alla. Sen suojin ite sain kaikki mun ja pojan tavarat rahdattua kiitettävän hyvin :)
Eli ei muuta kuin reissuun jos mieli kerran tekee :)
 

Yhteistyössä