Äiti kävin pissillä, mut miä en enää tykkä susta!

Joo, tuntuu aika kauhealta, kun oma lapsi sanoo, ettei tykkää. Meidän 3-vuotias tyttö saattaa joskus sanoa niin, kun komennetaan.
Mutta vielä pahemmalta tuntui, kun poika sanoi niin ollessaan 5-6- vuotias monen kuukauden ajan. En saanut koskaan selville miksei hän minusta tykännyt silloin, vaikka yritin jutella asiasta. Eikä sanonut edes kiukustuneena, vaan ihan normaalissa keskustelussa totesi, että:"Mie EN tykkää sinusta:"
Mut ohi sekin vaihe onneksi meni ja nyt poika usein sanoo tykkäävänsä tai toteaa että:"Äiti on kiva!" halausten kera :)
 
yök
Joka päivä saan kuulla 3vuotiaan suusta: mä en oo sun kaveri ja oot tyhmä.... ja monta kertaakin vielä. Tuohon haukkumiseen oon aina puuttunu. Usein annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tuon tykkäämisjutun. Oon myös kommentoinu, että mä oon sun äitis enkä kaveri. Mutta se korvaa kyllä monet kiukut, kun pikkukaveri halaa ja sanoo rakastavansa ja että äiti on ihana kultamurmeli. :hug:
 
Meidän pojalla on nyt hirveää uhmaa joten tämä on nyt melkoista taistelua koko elämä. Mutta meillä joka ilta ennen nukkumaan menoa poika (liki 3v) saa äidiltä kolme pusua ja äiti pojalta yhden (välillä myös kolme). Ja kun äiti lähtee makuuhuoneesta ja laittaa ovea kiinni niin huudellaan "mä tykkään susta", siis ihan molemminpuolin. Nämä ovat siis meidän tavallisia iltarutiinejamme mutta niistä tulee niin hyvä mieli ainakin äidille! Vaikka illalla otettaisiinkin yhteen vaatteiden vaihdon tai hammaspesun kanssa niin aina tulee hyvä mieli kun päästää noihin päivän viimeisiin rutiineihin! Illalla unohdan aina kaamean päivän!
 
mimmu-79
meillä kans kuulee päivittäin 5v.tytöltä,että MÄÄ EN TYKKÄÄ SUSTA EN OOO ENÄÄ SUN TYTTÖ !!!varsinkin,kun olen joutunut toteamaan jostain asiasta:kyl sun on ymmärrettävä että olet tehny tän asian väärin...olet jo 5v.et ole enää mikään vauva!!! :/
 

Yhteistyössä