Äiti kuuli ja kyllä lämmitti..

  • Viestiketjun aloittaja Birthdaymom
  • Ensimmäinen viesti
Birthdaymom
On kyllä parhaat synttäribileet ikinä! Ja toinen lapsista huutaa: Niin on!

Että näin meidän pojan synttärivieraat keskustelivat, kaverit siis. Ovat ihan normisynttärit, ei järjestetty mitään megaohjelmaa, paitsi joitain kivoja juttuja. Tarjoilutkin ovat ihan vain rakkaudella leivottuja, ei mitään erikoista. Ja nyt musta tuntuu ihanalta! Että kannatti kuolla eilen väsymykseen ;)
 
juurakko
Hienoa!

Itsekin järjestän aina vain "tylsästi" kotisyntsät, ja siihen sitten jotain ohjelmaa; ongintaa, kisailua, pelailua(ei tietsikalla tai muulla sellaisella, ihan vain seurapelejä,,).. Aina mietin, etten millään viitsis, mutta se onnistumisen tunne, kun ne juhlat on ohi, on kyllä kaiksen sen vaivännäön väärti. Itse tykkään leipoa ja laittaa pöydän koreaksi, enkä vain namuja ja sipsejä tarjoilla..
 
Kaisu2
Hienoa! Mitä kivoja juttuja ap järjestit?

Juurakko, mitäs tylsää kotisynttäreissä? Ei pidä dissailla niitä, jotka eivät halua tai joilla ei ole varaa viedä lapsilaumaa jonnekin hoplopiin. Aika monella ei ole! ja vaikka olisikin, niin mä en sellaista järjestäisi, koska se tuntuu pröystäilevältä.

Mieluummin järjestetään kivoja juttuja kotosalla. Jos jollekin kaverille ei kotisynttärit kelpaa eikä halua tulla, niin parempi vaan, että valikoituu mädät munat pois kaveripiiristä jo varhaisella iällä :)
 
Juurakko
Hienoa! Mitä kivoja juttuja ap järjestit?

Juurakko, mitäs tylsää kotisynttäreissä? Ei pidä dissailla niitä, jotka eivät halua tai joilla ei ole varaa viedä lapsilaumaa jonnekin hoplopiin. Aika monella ei ole! ja vaikka olisikin, niin mä en sellaista järjestäisi, koska se tuntuu pröystäilevältä.

Mieluummin järjestetään kivoja juttuja kotosalla. Jos jollekin kaverille ei kotisynttärit kelpaa eikä halua tulla, niin parempi vaan, että valikoituu mädät munat pois kaveripiiristä jo varhaisella iällä :)
En tarkoittanutkaan, että kotisyntsissä mitään tylsää, kun juuri itsekin niitä järjestän! Luitkohan/ ymmärsitkö jotenkin väärin kommenttini? Meillä nimenomaan on aina vain vuodesta toiseen niitä kotisynttäreitä, vaikka kaverit kutsuu meidän penskoja justiinsa Hoplopiin tai keilailemaan jne..
 
Se lämmitetty äiti
Oli aarteenetsintä. Ja aluksi pieni tietohetki rosvojen ja piraattien historiasta,lasten sanoin, mieheni kootti sen itse. Sitten miekkailua, ja karttaetsintä. Ihan kotona. Eikä mitään megapalatsia omisteta. Sitten tietenkin sokeritankkaamista. Mää en kannata mitään tiukkaa ruokakulttuuria lasten synttäreillä, karkit ja fasupalat nkuuluvat asiaan. Ise leipoin kakkua ja mokkapaloja ja juustokierretikkuja, myös koktailpiirakat ja tuorejuustomunalevite.
 
Se äiti taas..
Että en mää nostetta tarvii enää, mutta sinä vissiin tarviit. Musta on kivaa jakaa hyviä juttuja, eikä vaan kun on ongelmia! Mutta joo, ihmisiä on ja on ihmisiä.
 

Yhteistyössä