"Äiti, mä kuulin kyllä millä sanalla sä kutsuit niitä tyyppejä"

Onneksi ei päässyt suusta pahempaa ilmaisua, kuin "idiootit", vaikka mielessäni taisi tulla aikamoinen kasa idioottia pahempia ilmaisuja :whistle:

Oltiin menossa sisään kauppaan, lähellä jo kaupan ovia. Ei kävelty missään puskissa, vaan ihan normaalisti siinä kävelyalueella, näkyvyyttä useampi metri joka suuntaan. Kaupan edessä oli auto pysähtyneenä, käynnissä siis kyllä mutta nähtiin jo kauempaa että auto oli todellakin paikoillaan. Ei siis parkkiruudussa, vaan ison marketin ovien edessä, auton ohitse kulki koko ajan ihmisiä.

Siinäpä sitten päätti lähteä peruuttamaan suoraan päin, kun olimme auton kohdalla. Auto hipaisi lasta, sain hänet siitä kiskaistua minun ja auton välistä nopeasti pois, jolloin auto törmäsi minuun. Mitä tekee kuski törmättyään? No jatkaa peruuttamista

Ymmärrän hyvin sen, että tuollainen reilu metrinen natiainen voisi jäädä huomaamatta autoilijalta... mutta lapsi oli aivan minun vieressäni, ja minä en todellakaan ole sitä kokoa, että jäisin näkymättä. Kumpikaan meistä ei juossut eikä hidastellut, vaan käveli normaalia kävelyvauhtia käsi kädessä.

Mitä tekivät autossa olleet tyypit, kun huomasivat törmänneensä suoraan kahteen ihmiseen? Ajoivat pois, tietenkin, ensin tuijotettuaan ihmeissään että mitä *ttua te siinä oikein koskette meidän autoomme :D :whistle:
 
*iskee vasenta nyrkkiä oikeaan avokämmeneen*

Justiinsa nii! Olis voinu olla monon mentävä klommo auton kyljessä jos meitin lapsiin olis ees hipassu, ja kuski olis sätkiny hangessa saappaat taivasta kohti:mad:
 
"JJJ"
Itselle käynyt melkein samalla tavalla, ainoastaan sillä erolla että M.Ulkku meinasi tuupata vaunut nurin.... Kuskin epäonneksi olin vain juuri tulossa töistä --->kiukkuinen ja turvasaappaat jalassa.... :D Ei pysähtynyt urpo, ei, mutta siinäpähän selittelee kotona miksi toinen takavalo on rikki :D (ai että tuli hyvä mieli kun kerkesi oikein kunnolla osumaan saappaan kärjellä ja kuuli kilinän, toivottavasti oli kallis lamppu!)
 

Yhteistyössä