Äiti on vähän väsynyt tai jotain...

Äiti kanssa
Täällä yksi, joka kerta toisensa jälkeen laittaa ostoskärryn takaisin jonoonsa ja ottaa pantin pois vain huomatakseen, että ostokset ovat muovipusseissaan siellä kärryn sisällä edelleen...
 
"nuuh"
Mä paistoin tänään torttujen kanssa uunikintaan, ei maistunut hyvälle. Niin ja maksoin kahteen kertaan saman puhelinlaskun, eilen ja tänään uudestaan kun enhän mä ole mitään laskuja eilen maksanut :O :D
 
[QUOTE="nuuh";29340125]Mä paistoin tänään torttujen kanssa uunikintaan, ei maistunut hyvälle. Niin ja maksoin kahteen kertaan saman puhelinlaskun, eilen ja tänään uudestaan kun enhän mä ole mitään laskuja eilen maksanut :O :D[/QUOTE]

Mä paistoin sellaisen magneetein varustetun pannunalusen kerran, tuli hyvät pöminät (idioottimainen keksintö). Oli siis vaivihkaa kiinnittynyt uunipellin alle. :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Murri53
Yhdet silmälasit on jo päässä, yritän seuraavia sovitella niiden päälle. Tänään etsin meikkipussia, löytyi keksilaatikosta. Aamukahviin hulahtaa tuoremehu maidon asemesta.
Pitkien housujen lahkeesta tursui polvisukka kiirehtiessäni bussipysäkille. Yhdet sukat oli jalassa, mutta illalla oli jostain kumman syystä yksi sukka jäänyt lahkeeseen.
 

Yhteistyössä