Äiti pakotti lapsensa ryhmäseksiin

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä en kestä, sydän särkyy kun ajattelen mitä nuo lapset on kokenut... oma äiti antaa 1v!!!! ja 7v tytön tuommoiseen ja osallistuu itse vielä. lapset valittavat kipua, ja silti jatkaa, kuinka sairas voi maailma olla!!!!!!! musta paras ois jos noiden loppuelämä sotkettas, pilasivathan hekin lasten elämät. loppuelämä vankilassa, otsassa kyltti "olen pedofiili". muut vangit varmasti hoitaisivat loput.
Lapset ovat varmasti itkeneet ja huutaneet kivusta. Rikosnimikkeenä oli törkeä raiskaus.
 
,..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä en kestä, sydän särkyy kun ajattelen mitä nuo lapset on kokenut... oma äiti antaa 1v!!!! ja 7v tytön tuommoiseen ja osallistuu itse vielä. lapset valittavat kipua, ja silti jatkaa, kuinka sairas voi maailma olla!!!!!!! musta paras ois jos noiden loppuelämä sotkettas, pilasivathan hekin lasten elämät. loppuelämä vankilassa, otsassa kyltti "olen pedofiili". muut vangit varmasti hoitaisivat loput.
Lapset ovat varmasti itkeneet ja huutaneet kivusta. Rikosnimikkeenä oli törkeä raiskaus.
tottakai oli törkeä kun noin pienistä kysymys
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eivätkös kaikki pedofiilit olekaan miehiä kuten telaketjufemakot antavat ymmärtää?
Ei todellakaan. Veikkaisin, että miehet jäävät naisia helpommin kiinni. Naista ei ehkä osata edes epäillä, kun monilla on vieläkin se oletus, että pedofiili on aina mies.

 
Klaara
Maailma on niin perkeleen epätäydellinen - on ihan karmeaa todeta että ihmisyyteen voi joskus kuulua näinkin hirvittäviä piirteitä.

Todennäköisesti näillä aikuisilla on taustallaan syviä traumoja ja jatkuvaa seksuaalista hyväksikäyttöä. Se ei kuitenkaan ikinä oikeuta tällaisiin tekoihin.
 
:'(

Onneksi tuo "äiti" on vankilasta pois päästessään jo sen ikäinen ettei varmaan saa enää uusia lapsia... Ei tuohon sanat riitä mitenkään. Miten lapset voi mitenkään enää elää normaalia elämää...
 
vieras
En tiiä miten pääsen tuosta jutusta yli. Mulle tuli niin paha olo kun luin sen iltalehdestä. Musta on tullu aivan äärettömän herkkä oman lapsen syntymän jälkeen, vaikkakin tuo juttu järkyttäisi vaikken olisikaan äiti. Ihan kamalaa, ei voi edes sanoilla sanoa miten hirveää.. En voi käsittää ihmisten julmuutta.
 
vieras
tuli tosi paha mieli :( vaik yleistähän toi on, useimmiten hyväksikäyttäjä on joku sukulainen, ei kukaan tuntematon. sama juttu on raiskauksissa, harvinaisia ne puskaraiskaajat on, todennäkösempää on, et joku (uusi) tuttu raiskaa.
 
----------
Alkuperäinen kirjoittaja KivaTäti:
:'(

Onneksi tuo "äiti" on vankilasta pois päästessään jo sen ikäinen ettei varmaan saa enää uusia lapsia... Ei tuohon sanat riitä mitenkään. Miten lapset voi mitenkään enää elää normaalia elämää...
No eihän se ole kuin jotain 43 v. ulos päästyään ensikertalaisena. Ja voi vielä hyvinkin tehdä uhreja tähän maailmaan! :(

Tässä sen näkee kun suljetut osastot on lakkautettu suomessa! Kaikenlaiset päävikaiset saavat tehdä ihan mitä haluavat.


 
nyh
Tällaisista tulee ihan oikeasti olo että voisi omin käsin jo tappaa jonkun noista pedofiileistä. Vaikkei se enää mitään auttaisikaan. Jotenkin vaan tuntuu että tällaiset maailman avuttomimpien ja suojattomimpien kimppuun käyvät tyypit vois deletoida pois keskuudestamme.
Miettikää miltä tuntuu kun oma äiti sallii ja tekee tällaista? :'( mitähän reilun vuoden ikäisen mielessä pyöriikään? :'( Tai ekaluokkalaisen, tai tarhaikäisen? :'(

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ----------:
Alkuperäinen kirjoittaja KivaTäti:
:'(

Onneksi tuo "äiti" on vankilasta pois päästessään jo sen ikäinen ettei varmaan saa enää uusia lapsia... Ei tuohon sanat riitä mitenkään. Miten lapset voi mitenkään enää elää normaalia elämää...
No eihän se ole kuin jotain 43 v. ulos päästyään ensikertalaisena. Ja voi vielä hyvinkin tehdä uhreja tähän maailmaan! :(

Tässä sen näkee kun suljetut osastot on lakkautettu suomessa! Kaikenlaiset päävikaiset saavat tehdä ihan mitä haluavat.
Ja pystyyhän sitä lisääntymään vankilassakin.
 
Ai että kun olisi vielä vanha kunnon "silmä silmästä" meininki. Tollaset sairaat siat pitäisi suolestaa koko kansan edessä ja minä ainakin henkilökohtaisesti olisin eturivissä puhaltelemassa serpentiiniä!
 
Tuo on jotakin NIIN järkyttävää!!!! :'( :'( :'( :'( :'(
Voi niitä lapsiparkoja..

Meidän "kylältä" vielä tämä tapaus. :/ Pistää kyllä oikeesti miettimään, että koskaan et tiedä mitä naapurissa tapahtuu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Tuo on jotakin NIIN järkyttävää!!!! :'( :'( :'( :'( :'(
Voi niitä lapsiparkoja..

Meidän "kylältä" vielä tämä tapaus. :/ Pistää kyllä oikeesti miettimään, että koskaan et tiedä mitä naapurissa tapahtuu.
Oletko Laukaasta?
 
nyh
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Tuo on jotakin NIIN järkyttävää!!!! :'( :'( :'( :'( :'(
Voi niitä lapsiparkoja..

Meidän "kylältä" vielä tämä tapaus. :/ Pistää kyllä oikeesti miettimään, että koskaan et tiedä mitä naapurissa tapahtuu.
Tiedätkö itse tai muuta kautta tätä äitiä tai koko perhettä? Millanen perhe he ulospäin olivat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nyh:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Tuo on jotakin NIIN järkyttävää!!!! :'( :'( :'( :'( :'(
Voi niitä lapsiparkoja..

Meidän "kylältä" vielä tämä tapaus. :/ Pistää kyllä oikeesti miettimään, että koskaan et tiedä mitä naapurissa tapahtuu.
Tiedätkö itse tai muuta kautta tätä äitiä tai koko perhettä? Millanen perhe he ulospäin olivat?
En mä halua ruotia asiaa/kommentoida muuten.
 
minä
Ja kyseessä lööppien mukaan suomen törkein seksirikos ja tuomiot kaikilla alle 10 vuotta. Ei voi ymmärtää.

Voin vain kuvitella mitä tekisin, jos omille lapsilleni tehtäisiin noin.

Onkohan noiden lasten isä ollut tekemisissä lastensa kanssa?

 
Miten kyseinen nainen kehtaa ikinä enään kutsua
itseään ÄIDIKSI?? |O

Ei äiti voi tehdä tuollaista, joku ihmispeto voi.
Voi, että kun surettaa :'(

Vaikka ei saisi sanoa ainakaan ääneen niin toivon, että äidin teot tulevat ilmi linnassa ja muut vangit
antavat oman rangaistuksensa |O
 

Yhteistyössä