Äitien blogeja

  • Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
Yksi pikkujuttu, mitä mä en käsitä. Miksi pitää antaa täysin suomenkieliselle blogille englanninkielinen nimi? Mikä siinä on olevinaan niin hienoa?
Eipä oo muuten tullut koskaan mieleen tämä. Oiskohan niin, ettei kaikkea voi ilmaista sujuvasti suomenkielellä? (jos siis haluaa esim. sisällyttää bloginsa nimeen jonkin tietyn ajatuksen tms.)
 
Jokainen tekee sellaisen blogin joka on ja tuntuu itseltään. Jos mä alkaisin tehdä blogiani sen mukaan mitä neuvoja on annettu niin siitä ei tulisi enää mitään. Jos jotakuta haluan miellyttää niin se olen minä. Juu ja käytin itseäni esimerkkinä :D
Minä keskityn oman blogini sisältöön ja lukijat siihen pitääkö siitä tai ei. Jos ei pidä niin blogimaailma on täynä blogeja joten löytää varmasti omansa.
 
"vieras"
Jokainen tekee sellaisen blogin joka on ja tuntuu itseltään. Jos mä alkaisin tehdä blogiani sen mukaan mitä neuvoja on annettu niin siitä ei tulisi enää mitään. Jos jotakuta haluan miellyttää niin se olen minä. Juu ja käytin itseäni esimerkkinä :D
Minä keskityn oman blogini sisältöön ja lukijat siihen pitääkö siitä tai ei. Jos ei pidä niin blogimaailma on täynä blogeja joten löytää varmasti omansa.
Olisit vaan sinäkin pitänyt sen entisen nimen blogillasi "Turhaa turinaa", sillä sitä se nimen omaan on.
 

Yhteistyössä