Äitikavereita itselle ja lapsikavereita 4-vuotiaalle Helsinki (ja lähikaupungit)

Hei kaikki!

Olen jäämässä lähiaikoina äitiyslomalle ja laskettu aika on lokakuussa. Nelivuotias esikoispoikani jää päiväkodista pois ja aloittaa syksyllä kerhon. Kaipaisin erityisesti äitikavereita, joiden kautta lapselleni löytyisi leikkiseuraa (mielellään päiväsaikaan mutta ilta-aikakin toki käy). Poikani on melko rauhallinen ja leikkii mielellään sekä poikien että tyttöjen kanssa. Uudet ystävät ovat kuitenkin aina tervetulleita, joten myös esimerkiksi pienen vauvan äidit voivat kyllä ottaa yhteyttä.

Toivoisin erityisesti kyläilykaveria mutta meille sopii hyvin myös matkustaa Keskustaan ja käydä jossain lastenkohteessa, kahvilassa tms. Olemme paljon käyneet erilaisissa lastenkulttuuritapahtumissa esimerkiksi ja jos vain suinkin jaksan jatkamme varmaan vauvan syntymänkin jälkeen näitä, joten tulemme käymään esim. Annantalolla yms. keskustassa. Asumme itse Koilis-Helsingissä.

Itse olen sosiaalinen vaikka välillä myös vähän ujo. Olen kiinnostunut kirjoista, ympäristöasioista ja kiintymyssuhdevanhemmuus jutuista, mikään äärimmäisyysihminen ei kuitenkaan taida olla. Sinun ei tarvitse olla samanlainen. Olen itse 33-vuotias.
 
Hei, täällä 3-v pojan äiti myös äitiyslomalla. Ja äiti- ja leikkikaverit tervetulleita. Asutaan myös koillis-Helsingissä. Laitoin myös yksityisviestiä, kirjoittele jos olette vielä seuraa vailla. :)
 

Yhteistyössä