Äitini teki ristiäisiin kauniin voileipäkakun *kuva*

"harmaa"
[QUOTE="vieras";21994897]Vaaleanpunaista pojalla??[/QUOTE]

Niin no..homehtuneet leikkeleet ois sit varmaan ollu enemmän pojalle sopiva väri...

Toi voileipäkakku on oikeesti tosi kiva:)
 
"vieras"
Taisi olla vain epätoivoinen yritys mollata, että olisit saanut pahan mielen. Joskus ei vaan oikein onnistu nuo "näppärät kettuilut". Taitolaji sekin, niinkuin kakun tekeminen. Ja hieno kakku on.

(Meidän pojan nimijuhlissa oli mokkaruudut pinkeillä nonparelleilla ja herranenaika, meillä on jopa vaaleanpunaista joskus päällä! Iik!)
Omaan mielipiteeseen kai on oikeus, ei siis pidä ottaa onkeensa. Iik, te pidätte vaaleanpunaista päällä; taittaa olla mulle aivan sama.
 
[QUOTE="vieras";21994957]Tartteeko olla kinkkua? Sitäpaitsi voileipäkakku ilman tekstejä.....[/QUOTE]

Kinkkukakku joten jooo, tarttee! No höh.. Mä nyt tahdoin pojan nimen siihen ja sillä siisti..

Ette te saa mun mieltä pahoittuu vaikka kuinka yritätte :D Minä olen tyytyväinen ja muut saa olla mitä mieltä hyvänsä ;)
 
[QUOTE="Rouva";21994977]Ihana! =) Ja sainpas tuosta vinkkiä meidän poijjaan synttäreille tehtävään voileipäkakkuun, kiitos siis! :flower:

Vois tosiaan jäädä kakku syömättä, jos kinkku olis sinistä tai vihreää!! :LOL:[/QUOTE]

Oles hyvä =) No kyllä mulla ainakin jäis syömättä jos kinkku olis sinistä tai vihreetä :D
 
[QUOTE="vieras";21995007]Voileipäkakku on yleensä koristeltu tyylikkäästi ja kauniisti. Täytekakkuun sitten niitä vauvakoristeita ja lapsen nimi yms. tosin tyylillä nekin.[/QUOTE]

Entäs jos ei oo täytekakkuja? .. Niihin on silloin vaikea laittaa mitään koristeita. Ja kyllä meillä oli täytekakkukin, mut miks ei voi välillä tehdä poikkeusta? :) Ja tuo on koristeltu tyylikkäästi ja kauniisti ;) .. Olit sinä mitä mieltä hyvänsä.. :)
 
Kiitos ideasta, voisin lainata :D

Meil on ollu 2:n edellisen ristiäisissä hillakakku ja niin toivon että jos kaikki menee hyvin ja saamme ristiäisiä vietää ni jälleen kakkuna on hillakakku (kaikkien perinteiden ja mummumaisuuksien taiteen sääntöjen mukaan). Hilloja keskelle ja kermakuorutus.. ni tuolleen vois sit korvata ne nimi keksit
 
sh-äiti
Kinkkukakku joten jooo, tarttee! No höh.. Mä nyt tahdoin pojan nimen siihen ja sillä siisti..

Ette te saa mun mieltä pahoittuu vaikka kuinka yritätte :D Minä olen tyytyväinen ja muut saa olla mitä mieltä hyvänsä ;)
Totta, kateelliset vaan siellä mollaa jotka ei itse ole älynneet noin hienoja ideoita käyttää kakun teossa. Ihana kakku, ja varmasti herkullinen. Ps. kaunis nimi pojalla:)
 
Mitäs toi ton kakun reunassa oikein on?
oon tässä viikonloppuna järjestämässä pojalleni 3v synttäreitä ja olis tarkoitus tehdä voileipäkakku. Ja tästä tuli ihan älyttömän ihania ideoita sen koristeluun.
On todella ihana kakku.
 
"vieras"
[QUOTE="ööö";21995074]onpa hauska! :)

Ja jännää, jos oikeesti joku on sitä mieltä, ettei pojan nimi vois lukee vaaleenpunasilla kinkuilla! Hah. Aika rajoittunutta.[/QUOTE]

Jaa rajottunutta; Ei vaan mä en halua yhdessäkään kakussa lukevan mitään nimiä. Ja vaalenapunainen väri on yliarvostettu; en itse pidä siitä väristä, niin miksi sitä laittaisin pojalle.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti;21995102:
Totta, kateelliset vaan siellä mollaa jotka ei itse ole älynneet noin hienoja ideoita käyttää kakun teossa. Ihana kakku, ja varmasti herkullinen. Ps. kaunis nimi pojalla:)
Joo, mä oon tosi kateellinen ristiäiskakusta kun mulla ei edes ole lapsia, joita kastaa :D Enkä edes kuulu kirkkoon. Lapsikaste on täysin turha ja kivikautinen perinne.

Mun mielestä toi kakku ei vain ole tyylikäs, vaikka taitoa vaatiikin.
 
"vieras"
Ei mitenkään perinteinen, eikä varmaan ohjekirjamaisen tyylikäskään, MUTTA ihana ja rakkaudella tehty ja varmasti mieluisa. Eikös se riitä? Kyllähän niitä "tomaattiruusukkeet ja kinkku kivasti rullalla ja majoneesitöttöröt ojennuksessa"-kakkuja saa mistä tahansa. Yksilöllisiä ei. Mutta yksi olennainen ei välity kuvasta: oliko hyvää kans?
 

Yhteistyössä