Äitipoli ei ota tosissaan. Paljon maksaa yksityinen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Siis oliko se verta se hyytelöpallo? Jos se oli vaan kirkasta limaa niin todellakin voi olla valkovuotoa.
ei ollut verta. Mutta multa ei ole koskaan tuollaista tullut ei edes esikoista odottaessa. sen jälkeen tullut paksua venyvää kellertävää limaa jokaisena päivänä. Tänään jopa aivastaessa. Ja minulla ei ole pidätys ongelmia.
Ihan normaalia, minulla ollut tässä kolmannessa raskaudessa erityisen paljon tuollaista. Ekassa ei ollut ollenkaan.
ja säkö osaat sanoa sen tämän perusteella? ;)
Jep, osaan sanoa että usein tuollaiset kuvaillun kaltaiset limat ovat raskausaikana ihan normaaleita joten syytä paniikkiin tuskin on, mutta tietty jos/kun asia vaivaa/epäilee jotain muuta niin syytä käydä tarkastuksessa.
:LOL: olet hupaisa
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Siis oliko se verta se hyytelöpallo? Jos se oli vaan kirkasta limaa niin todellakin voi olla valkovuotoa.
ei ollut verta. Mutta multa ei ole koskaan tuollaista tullut ei edes esikoista odottaessa. sen jälkeen tullut paksua venyvää kellertävää limaa jokaisena päivänä. Tänään jopa aivastaessa. Ja minulla ei ole pidätys ongelmia.
Ihan normaalia, minulla ollut tässä kolmannessa raskaudessa erityisen paljon tuollaista. Ekassa ei ollut ollenkaan.
ja säkö osaat sanoa sen tämän perusteella? ;)
Jep, osaan sanoa että usein tuollaiset kuvaillun kaltaiset limat ovat raskausaikana ihan normaaleita joten syytä paniikkiin tuskin on, mutta tietty jos/kun asia vaivaa/epäilee jotain muuta niin syytä käydä tarkastuksessa.
:LOL: olet hupaisa
No itselläni alkaa nyt viikko 29 ja aivan samanlaista ollut (myös kipuineen) ja pari viikkoa sitten oli normaali lääkärintarkastus ja muistan kyllä hyvin mitä lääkäri sanoi.
 
maria
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi olla vaan paksua valkovuotoa tai sit limatulppaa. kannattaa toki tarkastuttaa kohdunsuun tilanne

Peesi tälle! kuulostaa kyl enemmän silti viimeseltä...
ei mutta mum84:hän sanoi ammattilaisena (onhan hällä jo kolmas raskaus) et se on valkovutoa koska lääkäri sanoi hälläkin olevan. ;)
 

Yhteistyössä