äitiyslomalla, viisaudenhampaan leikkaus

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja popsu:
Alkuperäinen kirjoittaja pp:
se on vaan hoidettava itse.. niinkuin meidän yh:denkin
tuleekohan mustakin täydellinen jos jään yksinhuoltajaks.:D
Ei sun tarvi täydellinen yh olla, meillä mies on yrittäjä, ihan turha kuvitella että olis jonkun hammassäryn takia pois töistä, liian kallista sairastamista/lapsen hoitoa.
 
Joo
Tosiaankin itse se lapsi on hoidettava ellei palkatonta ole mahdollista ottaa tai käyttää jotain pekkasia sun muita. Mulla oli sappileikkaus ja se oli tiedossa jo että pari pv sen jälkee olisin tosi kipee ja kotona oli 3 kk ikänen vauva ja 1v3kk ikäinen esikoinen. Mies oli pari päivää kotona (käytti ylityövapaita). Kelan omavastuu sairaspäivissä tais olla pari viikkoa ja mä sain just sen verran saikkua niin eipä kannattanu käydä Kelan kanssa selvitteleen mitään. Ja lääkäri ei kirjottanu miehelle saikkua koska eihän se mies kipeä ollu.
 
No hoidettava se vaan on, niin kuin muidenkin, joiden mies ei voi pitää lomaa tai ole kuvioissa mukana. :) Tai sitten pyydät kummin, mummin, papan, jonkun hoitamaan lasta. Ei kai tuosta viisauden hampaan poistosta nyt NIIN kipeäksi tule, eikö miehellä tosiaankaan ole varaa YHTÄ päivää pitää vapaata? Kuka lapsen hoitaa kun olet siellä poistossa?
 

Yhteistyössä