Äitiyspakkauksen makuupussi 1984

Alkuperäinen kirjoittaja K-M:
Meidän aitillä on jemmassa toi ruskee oranssilla kukilla ja valkoisilla aaltoraidoilla varustettu makuupussi ja se oranssikeltainen aurinkohuopa. Tulivat isonveljen pakkauksessa. Veli syntyny tammikuussa -77.
Mulla on/oli nuo samat, ja olen syntynyt elokuussa 1976 :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Alkuperäinen kirjoittaja mummimamma:
mun esikoinen on syntyny v. 1979, ja keltainen oli makuupussi silloin ainakin siinä pakkauksessa, mikä saatiin. Saattoi olla, että meidän pakkaus oli edellisiltä vuosilta jäänyttä.

Pakkauksen muut tavarat: emalivati, potkareita, keltainen huopa. kirja, kortsuja, lakanoita, kietaisupaitoja, kynsisakset, vesilämpömittari, pumpulia, sideharsovaippoja, En muista nyt muuta, oli kai siinä jotain muutakin.

Seuraava lapsi syntyi joulukuussa-80 ei saatu makuupussia, vaan sen tilalle oli sellainen pussi, jonka sai sitten haalariksi.
Ja .84 syntyneelle makuupussi oli sininen ja myös sininen pussi, jonka sai sitten ommeltua haalariksi.
tälläinen? ainakin mulla tuollainen (edelleen oon s.9/79):
Mullaki on tollanen! =)
 
Lila
Alkuperäinen kirjoittaja Curie:
-83 oli myös tummanruskea, jossa valkoisia pieniä palloja.
-83 oli vaaleansininen pienillä valkoisilla ja vaaleansinisillä kukkasilla. Haalari oli myös vaaleansininen, se piti itse muuttaa makuupussista haalariksi ompelemalla... Ohjeet olivat mukana, en osannut :(
 
pupu
Voi huutiksessa on tosi kaunis vanha 70-luvun turkoosi äp makuupussi huudettavana. Ja tosi alhainen hinta vielä :) Harmi kun ei ole pikkuista mille huutaa :(

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101417253
 
Hanna
Perustin Facebookkiin Äitiyspakkaus ryhmän http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=41743000770
ja olen sinne yrittänyt kerätä kuvia vanhoista pakkauksista. Jotain olen saannutkin sinne kasaan, mutta menee aikaa kun kyselee että voisiko tämän sun kuvan laitaa tänne jne... Elikkä käykää kurkkaamassa ja jos teillä on kuvia laittakaa albumiin. Laitoin tämän keskustelun vuosi vinkit korvan taate. Kiitoksia avusta!!

 
vieras
Kaipaatko lisää kuvia vanhoista äitiyspakkauksista? Mä voisin kuvata vuoden 1989 makuupussin, haalarin, äitiyspakkauslelun ja potkarit, sitten mulla olis 1981 vuoden äitiyspakkaus haalari ja 1984 vuoden makuupussi.
 
Ihania kuvia :heart: Meidän äidillä on vielä kelta-oranssi huopa tallessa vuodelta 74. Mulla on makuupussit vuosilta 96 ja 98. Noilta vuosilta olis mukava nähdä muutenki kuvia äitiyspakkauksista mutta ei ole vielä löytynyt. Esikoisella oli niin karmeanvärinen haalari 96 pakkauksessa että huh huh :D
 
Hanna Meriläinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaipaatko lisää kuvia vanhoista äitiyspakkauksista? Mä voisin kuvata vuoden 1989 makuupussin, haalarin, äitiyspakkauslelun ja potkarit, sitten mulla olis 1981 vuoden äitiyspakkaus haalari ja 1984 vuoden makuupussi.
Kyllä kiinnostaa!! Mulla ei ookkaan mitään tietoa noista. Koneelle olen kerännyt kuvia pakkauksista, pusseja laitoin justiinsa aikajärjestykseen (paljon vinkkejä tästä keskustelusta). En vain voi niitä kuvia laittaa tuonne ryhmään, kun en ole saannut kaikkiin luopaa julkaista. Enkä viitsi yksityisten kuvia sinne jakaa. Kelan kuvat olen kyllä surutta laittanut.

Oikeastaan harmittaa että tuo Facebook ryhmä on tunnuksen takana, eikä kaikille avoin. Mutta sinne se oli helpoin toteuttaa. Ja vinkkinä: Facebookkiin ei tarvi olla omalla nimellä, vaikka se yleinen käytäntö onkin. Tarvitsee vain sähköpostiosoitteen ja sillä luot tunnuksen esim. nimelle Ihme Jannu. Sillä pääsee tuonne ryhmään tutustumaan, ja vaikka tekisi tunnukset omalla nimellä, niin asetusista saa sen piiloon. Kukaan ei löydä eikä näe sinua siellä.

Jos laitat kuvia, niin kerro myös että minkälaisen copyright jutun haluat? ©nimimerkki / omalla ninellä ©Ihme Jannu tai ei mitään Ja minun
s-posti on
hanname miukumauku ullava piste fi
 
Hanna
Huomasin tuommoisen jakamis homman tuossa facebookissa ja ainakin itse pääsin katsomaan ryhmää vaikken ollut kirjautunut.
http://www.facebook.com/group.php?gid=41743000770&ref=share
Että kokeilkaapas.

Vaikka tietenkin olisi kivaa jos ryhmässä olis paljon porukkaa ;) näyttäisi paremmalta.
 

Yhteistyössä