äitiyspakkaus 2015

kranttu...
Voi, haluaisin kyllä tietää senkin milloin aletaan jakaa uutta pakkausta! Jos tuo julkistus 24.2. pitää paikkansa niin ehdin sen tsekata ennen kuin äitiysavustus on viimeistään haettava... Mutta tällä hetkellä jaossa olevaa pakkausta en ottaisi, saisi olla jotain tyttömäisempääkin (itse asiassa tosi kiva pitäisi olla!), että sille kannalle päätyisin. Näin tokalla kerralla sitä miettii vähän tarkemmin, viimeksi äitiyspakkaus oli itsestäänselvyys vaikka aika tylsä ja poikamainenhan se oli silloin 2012 vuonnakin. :) Nyt on pieniä vaatteita laatikkokaupalla ja muutkin tarvikkeet tallessa.
 
Musta aivan ihana tuo uus pakkaus! :)
Tykkään hirmuisesti kaikista söpöistä eläinkuvioista ja noi vihreä-valkoiset jutut on ihanan pirtsakoita.

Monet tuntuu jurnuttavan siitä, että kovin poikamainen, mutta ainakin itse rakastan muutenkin vaalensinistä ja turkoosia ja siksi tykkään kovasti haalarista ja muusta sinisen sävyisestä. En muutenkaan ole tippaakan semmonen että "sinistä pojille ja punaista tytölle". Meillä ei vielä tiedetäkkään kumpi on tulossa. Tykkään kaikesta kirjavasta ja kiva jos on paljon erivärisiä vaatteita, koska niitähän voi sitten yhdistellä mielensä mukaan.
Viime vuoden pakkauksessa oli mielestäni turhan paljon sellasta retroa/60-lukulaista kuosia, joiden väreinä oranssia ja ruehtavaa ja sen semmosta... En tykkää! Tämän vuoden pirtsakka ilmestys oli siis oikein iloinen yllätys!

LA on heinäkuun lopulla, joten toivon mukaan saan tuon 2015 pakkauksen =)
 
"ralliruutu"
Itse ymmärsin toisaalla olleessa uutisesta, että uutta pakkausta alettaisiin jakaa yleensä maaliskuun aikana. Ylen uutisessa oli, että vain kerran on riittänyt edellisen vuoden pakkauksia toukokuulle. Uskoisin vahvasti, että viimeistään kesävauvat alkavat saada jo tuota uutta pakkausta kuten jokaisena vuonna :)
 
"odottaja"
Kela-Kerttu nimisessä facebook-ryhmässä oli tällä viikolla kysytty tätä ja vastaus oli et ei ole vielä lähtenyt jakoon... Aikoo sinne ryhmän sivulle ilmottaa sit ku se tapahtuu.
 
Pilvilinnoja
Hei!

Mä niin rakastan tuota uutta mutta tietenkin mä sain tänään sen vanhan :/ Rahana en halunnut ottaa kun niin ihana muisto pienelle ja tietty toivoin parasta! Aluksi vannoin että mä vaikka väkisin hankin sen uuden käsiini :D Nyt kuitenkin mietin jaksanko lähteä vaihtorumbaan, olenko epäkiitollinen (tuolla kun jotkut ovat ilmaisseet mielipidettä siitä etteivät pidä vanhasta tai uudesta niin on leimattu ja haukuttu epäkiitolliseksi) ja mietin onko se niin iso juttu sitten lopulta kunhan vauva voi hyvin ja on tuloillaan! ? mutta kyllä toi uusi on niin ihana että houkuttelee!

Jos joku on siis halukas vaihtamaan 2015 pakkauksen koskemattomaan vuoden 2014 pakkaukseen olisin enemmän kuin iloinen! ?

Tietääkö kukaan missä voisi helpommin tiedustella vaihto ym. halukkaista?

Kiitos kaikille ja ihanaa kevättä!
 
Mä tykkään ehkä enemmän viimevuoden paketista, kuin tän vuoden. Oli tässä uudessa muutama söpö kuosi, mitkä näyttää kivoilta mutta enemmän se viime vuotinen on omaan mieleen.
Viimeksi otin pakkauksen, suosittelen. Nyt kuopuksen kanssa tulee otettua rahana, kun esikoiselta jää kaikki vaatteet ja lasten väli on lyhyt.
 

Yhteistyössä