Äitiyspakkaus toiselle lapselle?

  • Viestiketjun aloittaja piia
  • Ensimmäinen viesti
Otin. Otan myös tälle tulevalle kolmannelle, mikäli nyt tämä raskaus etenee tästä vielä pidemmälle. :wave:
 
Otin toiselle ja vielä kolmannellekin (silloin olin jo ehtinyt hävittää kaikki vauva ajan vaatteet) Nyt tälle neljännelle en ota kun sitä toppapukua ei tule pidettyä, toppapusseja on kaksikin ym. Ostan sillä rahalla mieluummin vaatteita joita tulee käytettyä.
 
ap
Minunkin tekisi mieli ottaa pakkaus, mutta toisaalta sieltä taitaa tulla paljon sellaista mitä en tarvitse. Kaikki tytön vaatteet tallessa. Jos toinen on eri sukupuolta, pakkaus voisi olla kiva. Ja sukupuoli saattaa selvitä parin viikon sisällä :)
 
Rahana otin. Kai se on kiinni aika paljon myös siitä, tykkäskö siitä pakkauksesta vaiko ei. Itse koin, että siellä oli paljon turhaa tavaraa, ja monet vaatteista meni heti rikki. Ne ehjät taas on edelleen tallella. Joten itselleni tää oli aika itsestäänselvä ratkaisu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lily of the valley:
Rahana otin. Kai se on kiinni aika paljon myös siitä, tykkäskö siitä pakkauksesta vaiko ei. Itse koin, että siellä oli paljon turhaa tavaraa, ja monet vaatteista meni heti rikki. Ne ehjät taas on edelleen tallella. Joten itselleni tää oli aika itsestäänselvä ratkaisu.
Minä laitoin rikkinäisestä vaatteesta palautetta ja sieltä lähettivät heti välittömästi uuden tilalle.
 
ap
Toukokuussa taitaa olla vielä sama pakkaus käytössä kuin tällä hetkellä, eikö vaan? Ne taitaa vaihtua siinä kesän aikana uuteen pakkaukseen? Vaikka nyt on kuulemma syntynyt enemmän vauvoja kuin aikoihin, joten voihan olla että pakkaus ehtii jo vaihtua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toukokuussa taitaa olla vielä sama pakkaus käytössä kuin tällä hetkellä, eikö vaan? Ne taitaa vaihtua siinä kesän aikana uuteen pakkaukseen? Vaikka nyt on kuulemma syntynyt enemmän vauvoja kuin aikoihin, joten voihan olla että pakkaus ehtii jo vaihtua.
Mulla on laskettu aika elokuussa. Venytän pakkauksen hakemusta niin, että saan sen uuden. vaikka nättejä ne tuossa nykyisessäkin ovat. :D
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toukokuussa taitaa olla vielä sama pakkaus käytössä kuin tällä hetkellä, eikö vaan? Ne taitaa vaihtua siinä kesän aikana uuteen pakkaukseen? Vaikka nyt on kuulemma syntynyt enemmän vauvoja kuin aikoihin, joten voihan olla että pakkaus ehtii jo vaihtua.
Itellä syntyi vauva 06/2009 ja sain vielä vanhan 2008 pakkauksen. Ymmärtääkseni huhtikuussa tulee uusi pakkaus, mutta jakavat vanhaa niin pitkään kuin riittää.

 
vieras
Kahdelle ekalle otin pakkauksen, kolmannen kohdalla rahana kun sitä perusvaatetta oli jo niin paljon. Ostelin sitten sillä rahalla sellaisia mitä tiesin ehkä vielä tarvivani.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toukokuussa taitaa olla vielä sama pakkaus käytössä kuin tällä hetkellä, eikö vaan? Ne taitaa vaihtua siinä kesän aikana uuteen pakkaukseen? Vaikka nyt on kuulemma syntynyt enemmän vauvoja kuin aikoihin, joten voihan olla että pakkaus ehtii jo vaihtua.
Mulla on laskettu aika elokuussa. Venytän pakkauksen hakemusta niin, että saan sen uuden. vaikka nättejä ne tuossa nykyisessäkin ovat. :D
Koskakohan siitä vuoden 2010 pakkauksesta näkee kuvia? Mun mielestä esim tuo haalari on aika kiva v. 2009 pakkauksessa... Ties mikä kukallinen on taas seuraavassa ;)
 

Yhteistyössä