äitiyspakkaus

typsy
tästä ei nyt varmaan ole paljon apua, mutta äsken täällä oli kuvia uudesta pakkauksesta mistä oli otettu kuvia jostain messuilta.. sori, en vain muista minkä niminen otsikko siinä oli.. kokeilkaa hakua... Minusta kuitenki se oli paljon nätimpi ku 2006 vuojen.. haalariki oli ihan yks värinen luonnonvalkonen tai beige, samoin töppöset, kintaat ja lakki. Makuupussi hillitty raidallinen eli luonnonvalkonen pohja jossa ainaki vaaleansinisiä raitoja..
 
piippu harmaana
http://zombiinos.net/kuvatuksia/aippapakkaus1.jpg
http://zombiinos.net/kuvatuksia/aippapakkaus2.jpg
Tässä vauvapalstalta "kaappaamani" linkit vuoden 2007 äitiyspakkaus kuville, joku oli ottanut kamerallaan messukuvia! Toivottavasti linkit aukeavat!
 
sain myöskin perjantaina 2006 äippäpakkauksen ja huomasin sen toppahaalarissa punertavia pilkkuja ja soittelinkin KELA:n asiasta sanoivat että on muutamia muitakin.

Mietinkin että onko kuinka yleistä, haalarin saa kyllä palauttaa ja uuden tilalle.
 
ärsyttää
Miten voi olla niin mun tuuria! Vai että nyt jo on tullut uusia pakkauksia... Sain omani juuri viime viikolla ja tietenkin oli se vanha. Tää on juuri niin mun elämääni... Kaikki menee aina päin h*lvettiä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 20:23 ärsyttää kirjoitti:
Miten voi olla niin mun tuuria! Vai että nyt jo on tullut uusia pakkauksia... Sain omani juuri viime viikolla ja tietenkin oli se vanha. Tää on juuri niin mun elämääni... Kaikki menee aina päin h*lvettiä.
Mäkin sain pari viikkoa sitten pakkauksen ja vanha oli.Ja todellakin hyvä niin!! Vanhassa on vielä ajateltu lastakin ja tässä uudessa taas ei. :/
Esim. makuupussi on ällön raidallinen, ei mitään kuvia. :(
 
Minä sain myös viime viikolla vielä vanhan pakkauksen. Uutta toivoin myöskin kovasti. Jos joku haluaa vaihtaa 2007 vuoden pakkauksen 2006 vuoden pakkaukseen, niin olisin mielelläni vaihtamassa. Omani on edelleen täysin tutkimaton ja koskematon. Ainoastaan kantta raotin, jotta näkisin kumman sain.
Voin tietenkin vaihtaa myös vain joitakin tavaroitakin (kuten haalarit tms.)

pikkis07@wippies.com
 
Minä sain myös viime viikolla vielä vanhan pakkauksen. Uutta toivoin myöskin kovasti. Jos joku haluaa vaihtaa 2007 vuoden pakkauksen 2006 vuoden pakkaukseen, niin olisin mielelläni vaihtamassa. Omani on edelleen täysin tutkimaton ja koskematon. Ainoastaan kantta raotin, jotta näkisin kumman sain.
Voin tietenkin vaihtaa myös vain joitakin tavaroitakin (kuten haalarit tms.)

pikkis07 @ wippies.com
 
onniäiti
myös minä hain tänään postista äitiys pakkauksen ja vanha oli. Huomasin myös että toppa haalarissa oli punaisia pieniä pisteitä. soitan huomenna kelaan ja kysyn kuinka toimia. onko muilla vastaavia? tarkistakaa pakkauksen toppa puku!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 20:23 ärsyttää kirjoitti:
Miten voi olla niin mun tuuria! Vai että nyt jo on tullut uusia pakkauksia... Sain omani juuri viime viikolla ja tietenkin oli se vanha. Tää on juuri niin mun elämääni... Kaikki menee aina päin h*lvettiä.
Aika raskasta jos äitiyspakkauksen takia on elämä noin pilalla..

Mä henk koht oon sitä mieltä et se tän vuoden pakkaus on aika tylsä. Mut en sitä nyt otakaan kun on -06 pakkauskin täällä jossain ja ihan käyttämättömänä. Tällä kertaa otetaan rahana toi avustus. Saa nähä mitä kivaa sillä vauvalle saadaan. :)
 
Mä venytän niin kauan ton hakemuksen jättämistä, että saan VARMASTI uuden :D Mulla on melkein kaikki 2006 vuoden pakkauksen vaatteet ostettu kirpparilta, paitsi kevyttoppis ja toppapuku.

Sen makuupussin voisin kyllä ilomielin vaihtaa!! Viime vuoden pakkauksessa oli tosi kaunis, nyt aivan kamalan näköinen mun mielestä. Tosiaan näyttää se kuosi kuin olisi isoisän aluskalsareista väännetty :whistle:

Mutta oon onneksi saanu parilla eurolla ostettua noista vanhoista pakkauksista ostettua tosi nättejä pusseja pari kappaletta, joten tuo meille tuleva menee vaikka lattialla vauvan olla. Ja ainahan sen voi päällystää. Nuo kuvat, joita oon netissä uudesta pakkauksesta nähnyt (messuilta otettuja), on kyllä olleet todella ihanan näköisistä vaatteista. Nythän kuulema pakkauksessa on KAKSI kestovaippasettiä viime vuotisen yhden sijaan sekä HAMMASHARJA vauvalle. Noh, nuo vaipat yritän saada myytyä ja ostan sitten niillä rahoilla jotain tarpeellista juuri meidän vauvalle. Kestoiluun ei valitettavasti rahkeet riitä, vaikka hieno asia olisikin :ashamed:

Voi kunpa tosiaan tulisi jo se uusi pakkaus yleiseen jakoon ja julkaistaisiin Kelan sivuilla, niin uskaltaisin jo laittaa paprut menemään :attn:
 
täyttä tietoa
tässä teille vastaus minkä sain kun lähetin kelalle kysymyksen!

Hei,

vuoden 2007 pakkausta aletaan jakamaan huhti-toukokuun vaihteessa. Jos hakemuksia ei tule tarpeeksi, voi vaihtuminen mennä toukokuun 1. viikolle.
Jos haet pakkausta, niin en pysty sanomaan kumman pakkauksen tulet saamaan. Jos hakemuksen käsittely kestää Kelan toimistossa 1 kk, niin
sitten saat uuden. Käsittelyajat kun vaihtelevat eri toimistoissa. Keskimääräinen aika on tuo 1 kk.

Ystävällisin terveisin

Eva Schohin
Kela / Palveluosasto / Hankintapalvelut
Puhelin 020 634 1262
Faksi 020 634 1275
eva.schohin@kela.fi
 
Täälläkin yksi tänään pakkauksen saanut. Pakkaus tosiaan tuo vuoden 2006 sinisävyinen. Ja siis nuo jutut, että joku olisi jo uuden saanut, eivät voi pitää paikkaansa...
Makuaisioita aina nuo, mikä kenestäkin on hieno... Uudessa olisi tietysti ollut tietty uutuudenviehätys, kun sen vaatteita ei ole missään vielä nähnyt käytössä. Silti näkemäni ja kuulemani perusteella olin onnellinen, kun sain tuon vanhan. Siinä oli kivasti väriä ja makuupussi oli ihan ylettömän söpö...
 
toppis
Soitin tänään kelaan ja kysyin että onko joku saanu jo 2007 vuojen pakkauksen.. niin vastaus oli että: mitä ne on kuullu niin muutama on saanu.. ja se sano et se ei välttämättä merkkaa sitä et ne kaikki 2006 vuojen on loppunut.. Tuli vaan mieleeen et jakaako ne semmosille uusia jotka on saanu jo viime vuona semmosen..??? ...mistäpä sen tietää
 
Ite hain eileen pakkauksen ja sain 2006 pakkauksen. Mulla kans oli toppahaalarissa punaisia pilkkuja. Kävin tänään viemässä postiin asiakaspalauteena reimalle. Olis ollu kiva jos olis saanut uuden, mutta ei mun elämä kaadu tuohon vanhaankaan. ;) Ja voihan niitä vaatteita yrittää ostaa jos on jotain nättejä ja haluaa.
Kyllä mä uskon, että voi olla jo uusia pakkauksia liikenteessä. Varmaan kelat tilailevat eri määriä pakkauksia. Ja jossain jo loppuu jo vanhat enemmin ja sitten jo rupeavat aiemmin jakamaan uusia.
 

Yhteistyössä