Äkkiä Kärkkäiselle tappelemaan Fazer lautasista ;)

[QUOTE="koi";30370856]Tuosta jäi vielä kertomatta se tärkein kohta. Se, että setäni oppi uudelleen nukkumaan vaatikin jo enemmän. Sairaalassa pitivät ensin unessa tietyn ajan jonka jälkeen alkoivat rytmittämään nukkumista (lääke suoneen tipasta) Kun oli pieni rytmitys nukkumisessa niin sitten pääsi vasta kotiin. Tänäpäivänäkään ei pysty nukkumaan ilman unilääkettä ja senkin avulla vain ne muutamat tunnit.
Tämä kyllä rauhoitti onneksi hieman sitä menoa, muuten olisi jo kuopattu.

Tämäkö on sun mielestä hienoa, kehuttavaa ja ihailtavaa???

Tai eihän teillä yli-ihmisillä vikoja ole![/QUOTE]

Miksi tämä sun tarina pitäisi olla mun mielestä jotenkin hienoa?
 
"koi"
Miksi tämä sun tarina pitäisi olla mun mielestä jotenkin hienoa?
1. Tuo ei ollut mikään mun tarina!
2. Jatkuvasti sinä kehut kuinka paljon teillä tehdään sitä ja tätä. Kukaan muu ei voi tehdä niin raskasta tai ei raskasta kuin te.
3. Tunnut olevan sitä mieltä että kaikki teidän tekemät asiat ovat hienoja (esim. valvominen) mutta toisten tekeminä ei mitään arvostusta.
 
[QUOTE="koi";30370927]1. Tuo ei ollut mikään mun tarina!
2. Jatkuvasti sinä kehut kuinka paljon teillä tehdään sitä ja tätä. Kukaan muu ei voi tehdä niin raskasta tai ei raskasta kuin te.
3. Tunnut olevan sitä mieltä että kaikki teidän tekemät asiat ovat hienoja (esim. valvominen) mutta toisten tekeminä ei mitään arvostusta.[/QUOTE]

1. Millä tavalla ei ole sun tarina jos sen itse kerroit minulle?
2. Missä kehuin niin? Se että teemme paljon töitä ja mies tekee toooodella paljon töitä ei poista faktoja että teemme :). Se ettei kukaan muu ei voi tehdä on näköjään sun päässä ei ainakaan mun päässä, jotkut kai tekee vielä enemmän, varma jotain superihmisiä, mutta tuskin kauan sekin kestää kun lopujen lopuksi superihmisiä ei vaan ole.
3. Mä kun en osaa tehdä mitään sellaista mitään mun mielestä olisi kamala tai ei niin hienoa. Yritän valitsea työt jotka minulle ovat hienoja, elää mahd. hienosti (vaikka toisen mielestä se voi olla toisinpäin) eli sanotaan niin että pidän mitä teen, teen mitä haluan, mun elämä se on ja mun perhe se on, teemme tätä mistä pidämme. Se mitä kuka muu tekee on täysin hänen asiaa. Miten esimerkkiksi tänne kuuluu jonkun työpäivä tähän keskusteluun? Luuletko se mua kiinnostanut ennen kun joku tuli arvostamaan kuinka ,,laiska,, yrittäjä olen? Jos jopa olenkin jonkun mielestä niin eikö hienoa että se toinen on ahkera on ainakin kenelle naura? :) Valmomisesta sen verran että välillä kun on pakko, se on yrittäjän elämä, kello ajan kanssa enää ei voi elää...
 
"koi"
1. Millä tavalla ei ole sun tarina jos sen itse kerroit minulle?
2. Missä kehuin niin? Se että teemme paljon töitä ja mies tekee toooodella paljon töitä ei poista faktoja että teemme :). Se ettei kukaan muu ei voi tehdä on näköjään sun päässä ei ainakaan mun päässä, jotkut kai tekee vielä enemmän, varma jotain superihmisiä, mutta tuskin kauan sekin kestää kun lopujen lopuksi superihmisiä ei vaan ole.
3. Mä kun en osaa tehdä mitään sellaista mitään mun mielestä olisi kamala tai ei niin hienoa. Yritän valitsea työt jotka minulle ovat hienoja, elää mahd. hienosti (vaikka toisen mielestä se voi olla toisinpäin) eli sanotaan niin että pidän mitä teen, teen mitä haluan, mun elämä se on ja mun perhe se on, teemme tätä mistä pidämme. Se mitä kuka muu tekee on täysin hänen asiaa. Miten esimerkkiksi tänne kuuluu jonkun työpäivä tähän keskusteluun? Luuletko se mua kiinnostanut ennen kun joku tuli arvostamaan kuinka ,,laiska,, yrittäjä olen? Jos jopa olenkin jonkun mielestä niin eikö hienoa että se toinen on ahkera on ainakin kenelle naura? :) Valmomisesta sen verran että välillä kun on pakko, se on yrittäjän elämä, kello ajan kanssa enää ei voi elää...
Juu juu.

Tuuliko se on kun huutaa vai onko se joku muu...
Ihan kun joku yrittäis sanoa jotain
 
"wIeras"
Alkuperäinen kirjoittaja työmatkalla;30370680:
Niin ja tämä on täyttä paskaa. Miehesi siis päivittäin ajaa Turku-Oulu? Heh. Eli matkustaa 16-18h. Ilmeisesti sit tekee töitä 2h ja nukkuu 4h vai miten ne tunnit riittää vuorokaudessa?
Niillä on vuorokaudessakin enemmän tunteja kuin meillä, tavallisella rahvaalla : /
 
[QUOTE="jepsu";30370980]Totta. Tämä alkaa olla aika kuollut paikka. Monet mukavat tyypit ovat lopettaneet kun on niin paljon kaikkia heikkomielisiä kiusaajia.[/QUOTE]

Huomasin kans viime aikoina että meno on erilainen... mutta onneksi ei täällä pakko olla ja ruokia hulluja :)
 
ok :D Ite oli pakko tilata heti 10 kpl kaiken varalta. Kuitenkin on sukulaiset kohta himoamassa niitä tuolta kaapista...
Juu jos tykkäät tai vaikka haluat lapsille tai vaikka sijoitukseen ;D niin kannattaa, kun Kärkkäisellä on edullisin hinta ja näyttää että enää heillä vain: ( Tilattavissa 357 KPL ) kun sain ymmärrettyä kun Lahteen soitin että ne ottavat sitten jonkun erän kaupoista, eli en tiedä onko viimeinen erä se on sitten...
 
ja varma onkin viimeinen erä, koska jos laskea niin ne vielä tulee Prismoihin ja Iittala myymälöihin, niin ne on sitten ne viimeiset siellä Kärkkäisellä. Mutta hei nyt meen suihkuun, huomenna aamulla laiska yrittäjä lähtee yrittämään tai synnytysosastolle ;)
 
hdbdb
Ihme työpaikka jos pakko tehdä 6h putkeen, eikö teillä ole edes kahvitaukoa? Itse ainakin teen sen verran joskus putkeen jos liian kiirettä, muuten onneksi yrittäjä olen ja saa pitää taukoja silloin kun mieli tekee :)
Kotitöiden suhteen meillä on helpompi, itse en tee kun ruoat, siivoaminen emme hoida, koska jos haluat oikein kunnolla yrittää jotain pakko jättää...
Jep, ilmainen kotiorjanne hoitaa kodin, lapset ja tulevan vauvankin kun äiti harrastelee miehen rahoilla yrittämistä.
 
Jep, ilmainen kotiorjanne hoitaa kodin, lapset ja tulevan vauvankin kun äiti harrastelee miehen rahoilla yrittämistä.
Niinpä ja vielä petturi vaimo :(. Odottaa täällä mehikon tohtorille lasta, huonosti meillä menee, ei kaalusteita kotona, lapset nukkuvat lattialla, lääkeitä syön huhhh OCD, stressi, ahdistus aaapua, miehen rahat kuvilla, voi ei kaikki tuhlattu harrastuksiin, haluan olla wannabe yrittäjä, mutta ei tuu minusta yrittäjä, suljettu osasto, kukaan en enää kestää, ryssä horo prkle, en osaa muuta kun ripata jee jee, äiti kuitenkin hoida kaiken, ei ole mitään mulla, katkera olen, siksi täällä palstalla asuan ja keskin tarinoita, mun todellisuus on kamalan pelottava, huiii, miten kestän itseä apua apua:'(
 

Yhteistyössä