älä avaa, jos et katso BB:tä



mulla miesystävä ja ollaan seurusteltu vuosi ( etäsuhde ). tuli puhetta BB:stä ja se sano,et sen talos ei sellasta roskaohjelmaa katota. mulle tää ohjelma on tärkee ja seuraan juonipaljastuksia ym. ei olla nähty 5 :teen viikkoon ja ajattelin, että piankin menisin käymään, mut sit varmaan jää kyseessä oleva ohjelma näkemättä..!!!?? siis mä olin nioin kiukus ton puhelun jälkeen että....!!! toivotim sille jo hyvät joulutkin...( ohjelmahan kestää vielä...)) :kieh: :kieh: viimevuonna katottiin sitä ohjelmaa sen tytön kans, eikä ollu mitään ongelmaa. haluaisin uskoa,että vaan huudattaa mua.....mietin jo, että lähden kävelemään, jos eio anna kattoo....... :kieh: hitto kun sapettaa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja halipulaäiskä:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kai tää on provo? oikeasti..
ei oo provo """" oliskin....
jos mun ukko ei antais kattella sitä mitä MÄ haluan niin se lentäis niin pitkälle kun pippuri kasvaa. onko tollanen suhde ees järkevä? jos toinen määrää mitä saa ja ei saa kattella?! hohoh :D

mun EX, nukkui samassa sängyssä kun mä kattelin läppäristä sängyssä 24/7:aa kuulokkeet päässä :LOL: ukkoparka :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja halipulaäiskä:
Alkuperäinen kirjoittaja Et oo tosissas?:
Mee hoitoon
mä käskin olla avaamatta jos et niinku tiedä mitä mä kirjotan....mä en mee hoitoon....ihan sama ku jotkut miehet katto formuloita...se ohjelma on niille tärkee!!
mitä sun ukkos sanois jos sä kieltäisit siltä formulat? tai jonkun mist tykkää? oisko se oikein?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pakko katsoa:
mä katon bb:tä mut mun mies ei välitä sitä katsoa!!onhan se välillä melko säätämistä siellä mut jotenki siihen jää koukkuun=)
koukkuun oon jääny. päivisin en kerkee / muista kattoo koosteita tms. mut illalla on pakko kattoo.....ja arvaa, et suutun, jos sit on tosissaan..ja mä matkustan 440 km:ä kattomaan sitä. :kieh: :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja halipulaäiskä:
Alkuperäinen kirjoittaja Et oo tosissas?:
Mee hoitoon
mä käskin olla avaamatta jos et niinku tiedä mitä mä kirjotan....mä en mee hoitoon....ihan sama ku jotkut miehet katto formuloita...se ohjelma on niille tärkee!!
mitä sun ukkos sanois jos sä kieltäisit siltä formulat? tai jonkun mist tykkää? oisko se oikein?
jos olisin niillä, niin sehän kattos ne formulat !!! sehän on sen tv !!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja halipulaäiskä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:
Anteeks, mutta.. :LOL:


kerro mitä ajattelet...
No vastataan pikaisesti. Nauratti tuo kirjoitus, kun olet niin suivaantunut loppujen lopuksi niin mitättömästä asiasta kuin BB ja se, ettei sitä nyt pääsekään näkemään.

Mä kyllä luulen, että oikeasti saat kyllä sen BB:n katsoa, kunhan nyt vaan sanoo noin, kun ei ehkä itse ohjelmaa pidä kovin suuressa arvossa. Jos ei, niin en kyllä tykkäisi moisesta ihan turhasta määräilystä. Kooste nyt kestää vain tunnin, että ei ole siitä yhteisestä ajasta edes pois. Asia erikseen, jos katsoisit kaksneljäseiskaa kaksneljäseitsemän.

Mutta menisin kuitenkin miehen luokse, mun tärkeysjärjestyksessä parisuhde on kuitenkin tärkeämpi kuin BB.
 
vieras
Kannattaa varmaan erota tollasesta juntti miehestä, joka ei ymmärrä hyvän päälle mitään!
Tai sit tosiaan meet vasta ens vuonna... jos ei joku sun ystävä nauhottais noita ohjelmia sillä aikaa ku sä' oot ukon luona.

Et oo kyllä tosissas oikeesti... :D
 
Jos asia on sinulle tärkeä ja miesystäväsi ei sitä ymmärrä niin hän on väärässä. En minäkään ymmärrä miksi tuo ukko tuossa vieressä kyttää jotain tieteellistä dokumenttia kun mulla ei vähääkään kiinnosta, eikä hän tajua miksi minä kirjoittelen tänne, mutta silti molemmat saa tehdä sitä mistä itse pitää. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaa varmaan erota tollasesta juntti miehestä, joka ei ymmärrä hyvän päälle mitään!
Tai sit tosiaan meet vasta ens vuonna... jos ei joku sun ystävä nauhottais noita ohjelmia sillä aikaa ku sä' oot ukon luona.

Et oo kyllä tosissas oikeesti... :D
mä oon ihan tosissaan. näin se mulle illalla kerto puhelimes, et sitä ei sit katota! mä tietty rupesin jo puhelimes vaahtoomaan, mut sit sanoin, et ei viitti tapella...se sano et eihän me tapella...mun mielestä se oli riitaa.
 
No mä en tuommosta miestä kahtelis,koska jos se kieltäsi jonku minun mielipuuhan,joka ei mee älyttömyyksiin,niin silloinhan se on vaan joku älytön kontrolli/alistamisyritys.Ei pittäis yhen ohjelman kahtominen häiritä noin paljoa,ellei päässä oo jottain vikkaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Celestia:
No mä en tuommosta miestä kahtelis,koska jos se kieltäsi jonku minun mielipuuhan,joka ei mee älyttömyyksiin,niin silloinhan se on vaan joku älytön kontrolli/alistamisyritys.Ei pittäis yhen ohjelman kahtominen häiritä noin paljoa,ellei päässä oo jottain vikkaa!
Sama juttu.

En itse bb:tä katsele mutta ymmärrän kyllä miksi joku haluaa sitä katsoa, eikä mielellään jätä jaksoja väliin. On mullakin sarjoja mitä seuraan ja jos mies tosissaan kieltäisi niitä katsomasta niin...
 

Yhteistyössä