Älkää aivastako kaupassa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen elänyt ohjeiden mukaan, ulkoilua mutta muuten olen karsinut kaiken. Pienintäkään oiretta ei tietenkään ole.

Kaupassa silti on pakko käydä. Oli pieni jono. Tajusin, että mulla tulee aivastus, sellanen mikä kaikilla joskus tulee. Sitä on paha pidättää, joten pärskäisin hihaan.

Päät kääntyi ja ilmeet oli murhaavia. Yksi jopa otti asiakseen kommentoida "mene idiootti kotiisi yskimään" :S Kyllä kuumotti, mutta tein ostokseni silti. Odoksi on mennyt elämä :S

No, eli ei kande aivastaa kaupassa.
 
vierailija
Kärttyilevät suomalaiset saavat syytä kärttyilylleen. Ja keinon, millä puhua toiselle ihmiselle. Harmi, että halutaan vain olla ilkeitä. Eihän tuossa tilanteessa, tai missään, voi tietää, miksi aivastava ihminen on tullut kauppaan tai mistä syystä se aivastaa. Sen voi tietää, että idiootiksi sanominen ei varmaan auta asiaa yhtään mitenkään.
Kaikki sympatia heinänuhaisille! Koittakaa jaksaa ja vältelkää kassoja, jotka ovat liian lähellä kukkia!
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
Ehkä jokainen aivastus nyt saa ihmiset tolaltaan. Aivastu on mielestäni eri asia kuin yskäisy, minä ainakin erotan ne helposti. Mutta toisaalta, aivastus siellä kassajonossa saattaa aiheuttaa paheksuntaa. Hehe.
 
vierailija
Jep.

Ja tosi kiva, kun leppä kukkii todenteolla eikä zyrtec kykene nitistämään kaikkia oireita.
Ja sulla on vielä niin hyvä ja perusteellinen tapa käydä kaupassa. Olisiko pyykkipoika nenässä kauppareissun ajan vielä vaihtoehto. Jos se olisi samanlainen kuin sillä sarjakuvahahmolla, jolla on punainen pallomekko ja mustat hiukset.. Pyykkipoika oli sellainen puinen ja kaarevasti muotoiltu.
 
r0s
Ja sulla on vielä niin hyvä ja perusteellinen tapa käydä kaupassa. Olisiko pyykkipoika nenässä kauppareissun ajan vielä vaihtoehto. Jos se olisi samanlainen kuin sillä sarjakuvahahmolla, jolla on punainen pallomekko ja mustat hiukset.. Pyykkipoika oli sellainen puinen ja kaarevasti muotoiltu.
Pyykkipoikia musta löytyy korkeintaan nänneistä.
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
vierailija
Ei ihme, että on tullut näitä koronayskijöitä, jos ihmisten rektio on oikeasti tuollainen. Rupeaisi kyrsimään niin rankasti, että varmaan itsekin menisin yskimään päin tahallani.

Aivastukseen auttaa yleensä se kun painaa sormilla sieraimet tukkoon..
 

Yhteistyössä