Älkää herranen aika sanoko että tää on PLUSSA??

  • Viestiketjun aloittaja Professional Griefer
  • Ensimmäinen viesti
onnittelut !
Kyllä nyt on todettava että onpas harvinaisen selkeä plussa tälläkerralla !
Noita roskishaamuja ei kannata tuijotella mutta tuo on sen verran ällistyttävä haamu että uskon näkeväni sen ihan aikarajankin sisällä.

Ei kai ne suunnitelmat kovin paljoa kuperkeikkoja heittele tuon selvän plussan takia, opeta niille vaikka kärrynpyörän teko !
 
Professional Griefer
Niinpä, ei noi miehet ymmärrä näistä mitään! Luota vaan ap meihin palstamammoihin.
Joo. Ymmärrän kyllä, että krut miehenä halusi tyynnytellä mun miestä, joka myös seuraa tätä ketjua. Ollaan molemmat vähän ymmällämme ja ei oikein nyt tiedetä miten tästä pitäisi edetä. Anoppikin tulee huomenna jouluviettoon, miten voidaan pitää tällainen ylläri itsellämme joulun yli??
 
kahvikirahvi
Joo. Ymmärrän kyllä, että krut miehenä halusi tyynnytellä mun miestä, joka myös seuraa tätä ketjua. Ollaan molemmat vähän ymmällämme ja ei oikein nyt tiedetä miten tästä pitäisi edetä. Anoppikin tulee huomenna jouluviettoon, miten voidaan pitää tällainen ylläri itsellämme joulun yli??
Anoppi on vihoviimeinen jolle näistä kerrotaan, älä herranjumala tee sitä!!! Ties vaikka anopi ajais teidät hankeen järkytyksissään :(
 
Joo. Ymmärrän kyllä, että krut miehenä halusi tyynnytellä mun miestä, joka myös seuraa tätä ketjua. Ollaan molemmat vähän ymmällämme ja ei oikein nyt tiedetä miten tästä pitäisi edetä. Anoppikin tulee huomenna jouluviettoon, miten voidaan pitää tällainen ylläri itsellämme joulun yli??
Ei tuota turhaan kutsuta odotusajaksi.
Tuossa edetään siis odottamalla.

Mut ei ole tarpeen huudella etenkään sukulaisille muutamaan kuukauteen mitään.

Onnea.
 
Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29364048:
:O totta. Suu suppuun vaan joulupöydässä ja vedät kiltisti lohta nassuun. Ai niin, saakos sitä graavattua kalaa edes syödä raskaana :confused:.
Ai niin :O Saanko syödä majoneesisalaatteja tai juustoja tai... mitään?
 
"wieras"
Hei, ei tää nyt ollu ollenkaan kivaa!! :D Mä olin jo ihan järkyttynyt! Oon niin tottunut siihen että oot ainoa palsta"mamma" kenet muistan ja kenellä ei ole lasta ja nyt kuvittelin että kohta maailmaan putkahtaa pikku-Professional Griefer! Ei sillä että siinä mitään pahaa olis, ehdin oikeastaan jo vähän innostua sun puolesta... Mutta okei pakko myöntää että tää oli aika hyvä! :LOL:
 

Yhteistyössä