Älkää päästäkö miehiänne ulos!

Mun mies on 4 lapsen kans liikenteessä, eli jos se yrrää tehä tuttavuutta, niin kerrohan sit täällä, niin seuraavalla kerralla saa ottaa naapurinki lapset mukaan ku on ylimäärästä aikaa näköjään :kieh:
 
kotiäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Minä lähden nyt kauppaan enkä jaksa kun kokoajan joku yrittää tehdä tuttavuutta :kieh:
Minun puolestani saat olla huoleti, minä laitoin ukkoni töihin ja siellä istuu kun kerta meileihini vastailee! :)
 
Huisi hippu
kerran mies halusi baariin, otin sen lompakon ja kännykän pois ja piilotin ne, eipä päässyt baariin. ei sinällään mitään haittaa mutta mitä turhaan taksia maksamaan, seuraavana päivänä piipahdimme katsomassa paikan, eipä ollu kummosta klo 5 päivällä.
 
jensku
Voi ei, no jos mun ukko nyt tunkee juttusille niin ole vaan kuin et huomaisikaan...tosin saattaa olla sen verta hönö et jankuttaa siitä huolimatta vielä hetken aikaa. Mutta jos haluat päästä takuu varmasti sillä samalla sekunnilla eroon takiaisesta niin rupea puhumaan ihan vaikka siansaksaa niin mun ukko kyllä katoaa kuin pieru saharaan.
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Minä lähden nyt kauppaan enkä jaksa kun kokoajan joku yrittää tehdä tuttavuutta :kieh:
Mun mieheltä saat olla rauhassa, mieheni ei pidä avohoitopotilaista.
no sepä ei näykään päällepäin BUAHHAHAHHAHHAA
Usko pois, kyllä näkyy, potilas itse ei sitä tietenkään näe.. :D
 

Yhteistyössä