Älkää tehkö näin-ketju

  • Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei kannata lähteä talvipakkasilla töihin ottamatta lämmitystöpseliä irti autosta/seinästä/tolpasta. Jos kuitenkin näin päättää tehdä, ei ehkä kannata soittaa miehelle ja ihmetellä, että miksi auto kolisee niin ihmeellisesti, mutta mitenkäs se kolina nyt loppui tässä risteyksessä... ja kaiken tämän jälkeen kannattaa ehdottomasti ihmetellä, että mitenkäs se lämmitysjohto on kadonnut ja miten niin muka se lämmitysjuttu autossa on rikki???
Tämä on tuttua myös mulle. Aikani ajeltuani rupesin ihmettelemään ihmeellistä ääntä ja soitin miehelle. Mies ei tietenkään puhelimessa osannut ratkaista ongelmaa, joten ajoin takaisin kotiin. No, kun mies meni katsomaan auton vikaa, selvisi diagnoosi, eli lämmityspiuha oli joltain tohelolta unohtunut irrottaa... Mies ei ole IKINÄ huutanut mulle ennen tätä :D
 
jesh
Ei kannata etsiä ajaessa viereiseltä penkiltä yhtään mitään, vaikka ojentautuisi vain hetkeksi ja ajaisi 30 km/h. Vasenkäsi seuraa vartaloa, vaikka luulisi pitävänsä rattia paikoillaan.

E
Kun olet puunannut talon joulu siivouksen valmiiksi ja pyyhkinyt lattiat isohkolla froteepyyhkeellä, kannattaa se ottaa pois ennen kuin kaataa pesuämpärin vedet viemäristä alas, sillää pyyhe huuhtoutuu kätevästi veden mukana. Älä tee tätä etenkään, jos et ole omassa kotonasi. Oli jännä joulu kun mietin milloin putket menevät tukkoon. Eivät ole vielä menneet.

Kun olet imettänyt, kannattaa imetystopin yläosa sulkea ennen kuin siirryt pihalle ripustamaan pyykkejä. Ei, minulla ei ollut topin lisäksi rintaliivejä.





Kun
 
[QUOTE="vieras";26720598]1. Jos sauna/kylpyhuoneessa on myös wc, tarkista ettei ketään ei-niin-läheinen sukulaisesi tms. istu saunassa kun käyt asioilla. Höyryä kun jää saunomisen jälkeenkin ja yksinäinen saunoja ei mekkalaa pidä, joten tsekkaus kannattaa saunailloissa.

2. Autokärryt kaupoissa. Ennen maksamista tarkista kärryt, siis sieltä autosta. Sieltä voi löytyä tavaraa joita myydään kaupan alahyllyillä ja koita siinä sitten pistää lapsen syyksi jos hälytin piippaa.

3. Itseruskettava. Pese kädet HYVIN sen jälkeen. Muuten lopputulos voi olla karmaiseva.

4. Meikkaa aina ennen sitä viiniä. Aina.[/QUOTE]


tuo olisi kyllä hyvä muistaa.. varsinkaa jos ei ole ikinä tehnyt rajoja ylös tai laittanut poskipunaa!
 
"mie"
Älä vie läppäriä ohjelmisto huoltoon kaikki ruuvit kourassa ja pohja kansi irti ;D
saat mukavan kyselyn ihmisen psykologiasta "mitä ajattelit koneelle tehdä kun avasit nuo luukut, kun vika ettei ohjelma käynnisty?" hölmistyneenä voi käyttää käänteispsykologiaa ja kertoa että "oon mä sen kuntoon saanu ennenki" :D (lasku oli sen mukainen)
 
"mie"
älä tankkaa bensa autoon diisseliä eikä diisseli autoon bensaa... olen tehnyt molemmat!
ukko vain ihmetteli että ymmärsi vielä diisselin tankkaamisen bensa autoon (halvempaa) mutta että diisseli autoon bensaa :/
eikä tosiiankaan kannata sitten hädissään yrittää imeä kumiletkulla sitä bensaa sieltä tankista tuntia ennen työhaastattelua... tuli vain aikamoiset "pöllyt" hih! (sain työpaikan) ;D
 
"Vieras"
[QUOTE="mie";26733536]älä tankkaa bensa autoon diisseliä eikä diisseli autoon bensaa... olen tehnyt molemmat!
ukko vain ihmetteli että ymmärsi vielä diisselin tankkaamisen bensa autoon (halvempaa) mutta että diisseli autoon bensaa :/
eikä tosiiankaan kannata sitten hädissään yrittää imeä kumiletkulla sitä bensaa sieltä tankista tuntia ennen työhaastattelua... tuli vain aikamoiset "pöllyt" hih! (sain työpaikan) ;D[/QUOTE]

Mutta jos tankkastkin väärää, älä soita siitä tankin vierestä kännykällä. Äläkä rupea auto siirtämään. Ihan vaan rauhallisesti kävelet kauemmas.
 
"jojo"
Älä tee kahta asiaa samaan aikaan, vaikka ne olisivat miten yksinkertaisia. Luulin ottavani siemauksen sitruunajuomapullosta ja sain suuni täyteen ruokaöljyä. Ei aivan vastannut odotuksia.
 
hellsbells
Älä vahingossa laita hätävilkkuja moottoritiellä päälle. Ja älä sitten ihmettele että mikä helvetti autoa vaivaa, kun vilkuttaa vaan eikä lopu vaikka kuinka ränkyttäis vilkkuviiistä. Ja sen jälkeen älä ainakaan soita miehelle että mikä helkkari autoa vaivaa, ja kiroo siinä että minkä kauheen paskakasan mies on mulle ostanut.
..Ja sit nöyränä tyttönä tajua kesken kauheen solvaamisen, että katos vaan, ne onkin hätävilkut päällä.

No tän nyt vois tiivistää ; Älä aja väsyneenä..
 
----
Vaikka luulet yöllä kylän läpi autolla ajaessa, että liikkeellä ei ole ketään muita, niin siltikään ei ole hyvä idea kaivaa nenää. Saatat pian tajuta, että ohitat juuri jalkakäytävällä seisovat teinit, jotka tuijottavat sinua.

Ei sillä että nenän kaivaminen olisi muutenkaan hyvä idea.
 
Aries 78
Kun menette huoltoasemalle tankkaamaan autoa ja olette sen touhun suorittanut niin 99% varmuudella radiosta tulee petri nygårdia ja sitten saa lapsille selitellä mitä tarkoittaa kakkospesä..
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja tulitikkutyttö;26821429:
onkohan sulla vaan likanen mieli? kakkospesä on pesäpallossa tai baseballissa pelikentän toinen pesä :D
Nygårdi laileskelee klamydian veskun kanssa että edes kerran kesässä pitää käydä kakkospesässä..
 
"Uninen"
Älä jää lukemaan koko 27-sivuista ketjua, kun pitäisi mennä nukkumaan ja aamulla aikainen herätys..

Älä hyppää uimaan vaatteet päällä, jos et ole tarkistanut, onko taskussa tavaraa (kuten lompakko...)
 
dfgs
kun olet päättänyt nauttia alkoholia ja lähteä käymään baarissa, älä ota mukaan kajalia (tai muuta vastaavaa rajaustuotetta) ja ripsiväriä. joka kerta kun käyt vessassa, ajattelet että korjaanpa tuosta tai lisäänpä tuohon vielä vähän rajausta/ ripsaria. mitä tukevammassa humalassa olet, sitä kauniimpi peilikuva tuijottaa takaisin kun olet lisännyt meikkiä mutta todellisuudessa peilistä alkaa loppuillasta irvistellä panda jolla on silmissä 5 ripsipötykkää.
 
  • Tykkää
Reactions: niukinnaukin

Yhteistyössä