Ällömussukat

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
mitäs sulla on viikonloppuna ohjemassa?
laiskottelua ja vähän kai pitäs siivota. mitäs sulla?
no huomenna mennään mun äidille syömään ja sukulaisia tulee kanssa.. niitä joista en aina niin kybällä tykkää... :whistle: ja sitten tyttö jää yökylään kun lähen pitkäst aikaa kaverin kans baariin! :D sunnuntaina sitten varmaan laiskottelua... :whistle:
sulla on se krapula sunnuntaina :LOL:
ä-äää..mää kerroin aiemmin et mulla ei tuu koskaan krapulaa.. :saint: viattomille ei tuu.. :saint:
ja se on sit mun syy jos tulee :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
nii ja mul on huome aamul ne kaks lasten liikuntaleikkikouluu ja meijän piti men pulkkamäkeen... mut nyt siel tulee vettä.. :headwall: :headwall:
syömisestä muistui mieleen et mekin mennään sunnuntaina jonnekin syömään ku pappa täyttää 87.
kuulostaa mukavalta.. mun pitiki yks päivä kysyy elääkö muilla isovanhempia vielä.. :whistle: minkäs ikänen sää muuten olitkaan? :whistle:
31. mulla elää kaikki, paits yhen kans en oo ikinä ollut missään tekemisissä.
oho...aika hyvin.. siis et kaikki elää.. :whistle: mulla elää äidin molemmat vanhemmat, mutta isän ja isäpuolen vanhemmat on jo kuolleet!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
mitäs sulla on viikonloppuna ohjemassa?
laiskottelua ja vähän kai pitäs siivota. mitäs sulla?
no huomenna mennään mun äidille syömään ja sukulaisia tulee kanssa.. niitä joista en aina niin kybällä tykkää... :whistle: ja sitten tyttö jää yökylään kun lähen pitkäst aikaa kaverin kans baariin! :D sunnuntaina sitten varmaan laiskottelua... :whistle:
sulla on se krapula sunnuntaina :LOL:
ä-äää..mää kerroin aiemmin et mulla ei tuu koskaan krapulaa.. :saint: viattomille ei tuu.. :saint:
ja se on sit mun syy jos tulee :LOL:
kyllä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
nii ja mul on huome aamul ne kaks lasten liikuntaleikkikouluu ja meijän piti men pulkkamäkeen... mut nyt siel tulee vettä.. :headwall: :headwall:
syömisestä muistui mieleen et mekin mennään sunnuntaina jonnekin syömään ku pappa täyttää 87.
kuulostaa mukavalta.. mun pitiki yks päivä kysyy elääkö muilla isovanhempia vielä.. :whistle: minkäs ikänen sää muuten olitkaan? :whistle:
31. mulla elää kaikki, paits yhen kans en oo ikinä ollut missään tekemisissä.
oho...aika hyvin.. siis et kaikki elää.. :whistle: mulla elää äidin molemmat vanhemmat, mutta isän ja isäpuolen vanhemmat on jo kuolleet!!
:hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Onks Gasoliinikin tässä ketjussa :saint:
Toki :D Kuis niin?
Tuli vaan mieleen :saint: :D
Oonhan mä ollut - pitkäänkin. Aina välillä. Vaikka mussu -sanana mua vähän riepookin, ja luokittelen itseni tussuksi. Nyt kun muutuimme ällöiksi, niin kaikki on paremmin :saint:
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Onks Gasoliinikin tässä ketjussa :saint:
Toki :D Kuis niin?
Tuli vaan mieleen :saint: :D
Oonhan mä ollut - pitkäänkin. Aina välillä. Vaikka mussu -sanana mua vähän riepookin, ja luokittelen itseni tussuksi. Nyt kun muutuimme ällöiksi, niin kaikki on paremmin :saint:
Juu no ymmärrän hyvin :D :LOL:

*muoks* Sun nikistä tulee aina mieleen lentobensa tjns.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Onks Gasoliinikin tässä ketjussa :saint:
Toki :D Kuis niin?
Tuli vaan mieleen :saint: :D
Oonhan mä ollut - pitkäänkin. Aina välillä. Vaikka mussu -sanana mua vähän riepookin, ja luokittelen itseni tussuksi. Nyt kun muutuimme ällöiksi, niin kaikki on paremmin :saint:
Juu no ymmärrän hyvin :D :LOL:

*muoks* Sun nikistä tulee aina mieleen lentobensa tjns.
Mikä hemmetti on hei lentobensa? Mä en ole koskaan kuullut, mutta varsin mielenkiintoiselta kuulostaa :saint:

Toi on semmonen "varo, olen räjähdysherkkä" toi nimimerkki. Ja se kuvastaa hyvin meikäläisen luonnetta :whistle:
 

Yhteistyössä