Ällöttävää ku puuma vikittelee varattua

  • Viestiketjun aloittaja ärri
  • Ensimmäinen viesti
ärri
Anteeks nyt vaan mutta mua henkilökohtaisesti oksettaa tälläiset puumanaiset jotka tulee vokottelee varattua.
40v vokottelee pari kymppistä naimisissa olevaa miestä!
Mitä hittoa liikkuu päässä!
 
"Hehe"
Alkuperäinen kirjoittaja ärri;22642032:
Anteeks nyt vaan mutta mua henkilökohtaisesti oksettaa tälläiset puumanaiset jotka tulee vokottelee varattua.
40v vokottelee pari kymppistä naimisissa olevaa miestä!
Mitä hittoa liikkuu päässä!
mutta toihan on nyt ihan "kuuminta hottia". Puumat on uus villitys ja noi puumanaiset on sen tajunnu, et ne on "cooleja" ja voi koittaa ketä vaan. Ja eiks se niin mee, ettei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa..". :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärri;22642032:
Anteeks nyt vaan mutta mua henkilökohtaisesti oksettaa tälläiset puumanaiset jotka tulee vokottelee varattua.
40v vokottelee pari kymppistä naimisissa olevaa miestä!
Mitä hittoa liikkuu päässä!
Eiköhän se ole aika ikävää aina, jos joku ei kunnioita toisen liittoa olipa sitten "vikittelijä" ja "vikitelty" minkä ikäisiä vain. Toisaalta kaikki ystävällisyys ei ole vikittelyä vaikka jotkut joskus sen omista lähtökohdistaan niin kokevatkin.
 
"-p-"
mitäs ton nyt väliä. ainahan saa yrittää, ihan sama onko mies vai nainen ja minkä ikäinen tahansa. eiköhän se varattu mieskin osaa ihan itse sanoa, jos ei kiinnosta. ei kun ai niin, naisenhan pitää 30 vuotta täytettyään lakata elämästä, mummoontua ja pysyä kotona poissa ihmisten silmistä.
 
"-p-"
lisättäköön nyt vielä, että itse olen 34-vuotias, ja kyllä ne parikymppiset pikkupojat ihan itse yrittävät tuolla baareissa uida liiveihin. kertaakaan en kyllä ole mukaan lähtenyt.
 
plös
[QUOTE="Heh";22642222]Onpas sulla uskollinen mies kun sun pitää nyrkein puolustaa sen siveellisyyttä :D

Joku toinen ehkä naurais koko asialle...[/QUOTE]

Ymmärrän tämän kyllä nyt niin että, se on enemmän omasta luonteesta kiinni kuin, miehen uskollisuudesta. Ainakin mulla...
 
Se on mielenkiintoista miten oksettavaa ihmisten mielestä on jos vanhempi nainen vikittelee nuorempaa miestä. Mutta jos vanhempi mies vikittelee nuorempaa naista se on monen mielestä vain ok, sillä miehen kuuluu olla naistaan vähintään 10 vuotta vanhempi. Harva edes kyseenalaistaa jos 16 vuotiaalla on 26 vuotias miesystävä.

Mä henkilökohtaisesti en usko että suurenikäeron parit ois kovinkaan pitkäikäisiä. Eipä oo ainakaan vastaan tullut yhtään sellaista.
 
jestas
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22643020:
Se on mielenkiintoista miten oksettavaa ihmisten mielestä on jos vanhempi nainen vikittelee nuorempaa miestä. Mutta jos vanhempi mies vikittelee nuorempaa naista se on monen mielestä vain ok, sillä miehen kuuluu olla naistaan vähintään 10 vuotta vanhempi. Harva edes kyseenalaistaa jos 16 vuotiaalla on 26 vuotias miesystävä.

Mä henkilökohtaisesti en usko että suurenikäeron parit ois kovinkaan pitkäikäisiä. Eipä oo ainakaan vastaan tullut yhtään sellaista.
On se oksettavaa jos varattua yrittää ja rikkoa nuoren perheen!
 
"mielipide"
Mun miehellä ainakin on aivot ja hän osaa tehdä päätöksensä ja valintansa noiden asioiden suhteen ihan ilman minun asiaan puuttumistani. Kyllä meitä kumpaakin on ulkopuoliset yrittäneet vikitellä tämän reilun 13-vuotisen avioliittomme aikana, mutta siinä kohtaa kumpikin meistä on osannut avata suunsa ja sanoa, ettei kiinnosta, olen perheellinen. Kyllä aikuisen ihmisen, joka on normaalilla järjellä varustettu, tulisi osata nuo asiat hoitaa ilman sitä, että kumppani menee vetämään vikittelijää turpaan.
 
"Kenguru"
[QUOTE="mielipide";22643527]Mun miehellä ainakin on aivot ja hän osaa tehdä päätöksensä ja valintansa noiden asioiden suhteen ihan ilman minun asiaan puuttumistani. Kyllä meitä kumpaakin on ulkopuoliset yrittäneet vikitellä tämän reilun 13-vuotisen avioliittomme aikana, mutta siinä kohtaa kumpikin meistä on osannut avata suunsa ja sanoa, ettei kiinnosta, olen perheellinen. Kyllä aikuisen ihmisen, joka on normaalilla järjellä varustettu, tulisi osata nuo asiat hoitaa ilman sitä, että kumppani menee vetämään vikittelijää turpaan.[/QUOTE]

Nimenomaan. Itseäni vähän tökkii nuo muotisanonnat muutenkin. Kaikki viljelee ihan aivottomina jotain puumaa ja jebouta...Puumakin on jostain tv ohjelmasta nykäisty.
 

Yhteistyössä