Älvsbytalo

Olemme päätyneet siihen, että otamme kuin otammekin Älvsbytalon, luultavasti joko Lohiatar tai Kalevalatar-malli. Onko kellään täällä ko. taloa? Minkälaisia muutoksia olette tehneet? Niitähän voi käsittääkseni jotain tehdä. Ainakin muutaman lisäikkunan ajattelimme laittaa ehkä saunaan ja toiseen makkariin.

Oletteko ottaneet miten lisävalintoja vai oletteko laittaneet ihan Älvsbyn muovilattioita? Ajattelimme niin, että ehkä emme paljon lisävalintoja tee, vaan teemme muutoksia sitten pikkuhiljaa itse.

Aikaisemmin emme olisi Älvsbyyn päätyneet, mutta kylmä tosiasia on, että muut avainvalmiit talot maksavat tosi paljon enemmän ja meillä ei nyt kolmen lapsen ja töiden takia ole mahdollisuutta rakentaa taloa itsekään. Tontti meillä on ja haluaisimme siihen uuteen taloon joskus päästäkin =) .
 
täälläpäin talon jonotus aika on noin 1 vuosi, talofirman takuu ei kor´vaa luvattua aikaa jos tehty talon pystytyksen jälkeen rakenteellisia muutoksia kuten laitettu lattiaan esim.laminaattia. muutokset maksaa aika paljon... sori oli pakko kirjoittaa oma mirlipide asiasta.... pesutilat muovimattoa
sähköasentjat eivät tykkää talovalmistajien sähköistyksistä... tiedän jopa muutaman firman jotka kieltäytyneet tekemästä lisä asennuksia älvsby taloihin....

jos olette päätöksenne tehneet niin onnea valitsemallenne tielle....
oli vaan pakko sanoa tietoni....
 
ei älväriä meillä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2007 klo 22:58 pöö kirjoitti:
täälläpäin talon jonotus aika on noin 1 vuosi, talofirman takuu ei kor´vaa luvattua aikaa jos tehty talon pystytyksen jälkeen rakenteellisia muutoksia kuten laitettu lattiaan esim.laminaattia. muutokset maksaa aika paljon... sori oli pakko kirjoittaa oma mirlipide asiasta.... pesutilat muovimattoa
sähköasentjat eivät tykkää talovalmistajien sähköistyksistä... tiedän jopa muutaman firman jotka kieltäytyneet tekemästä lisä asennuksia älvsby taloihin....

jos olette päätöksenne tehneet niin onnea valitsemallenne tielle....
oli vaan pakko sanoa tietoni....
nää taisi kuitenkin olla enemmän kuulopuhetta kun tietoa
 
AP:lle... Ihan hyviä noi Älvsbyt on ja surkeita on ne sähkärit, jotka eivät osaa/ halua niihin sähköistyksiä tehdä.

Työkaverille tuli viimekesänä 2-kerroksinen Älvsby ja tosi hyvältä se vaikuttaa. Ne oli ottanu sen kokonaan ilman lattiamateriaaleja ja sitten itse timpurilla laitattivat parketit. Kylppärillekin he olivat jotain tehneet, mutta en nyt muista mitä, vissiin jotain lattialämmitystä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 12:49 mimi kirjoitti:
AP:lle... Ihan hyviä noi Älvsbyt on ja surkeita on ne sähkärit, jotka eivät osaa/ halua niihin sähköistyksiä tehdä.

Työkaverille tuli viimekesänä 2-kerroksinen Älvsby ja tosi hyvältä se vaikuttaa. Ne oli ottanu sen kokonaan ilman lattiamateriaaleja ja sitten itse timpurilla laitattivat parketit. Kylppärillekin he olivat jotain tehneet, mutta en nyt muista mitä, vissiin jotain lattialämmitystä...
Ilman lattialämmitystä ei ainakaan laattaa kannata kylppäreihin laittaa.
Ja ihan tolkuttoman rumia ne on :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 17:53 Mamma Mia kirjoitti:
niin mitkä on tolkuttoman rumia? jos puhut älväreistä yleensä niin eivät kyllä mielestäni eroa mitenkään monista muista talopaketeista ulkönäöllisesti.
Minun mielestä ne ovat koruttoman ja viimeistelemättömän näköisiä. Esim. ikkunat ovat täysin ilmeettömät.
 
Mamma Mia
makuasioista turha kiistellä. Itse en tiedä mitään niin kamalaa kuin koristeelliset ikkunat. Tavalliset kauniit yksinkertaiset ruutuikkunat sopii mun makuuni...niin ja ei ole tulossa Älväriä
 

Yhteistyössä