Älyttömintä mitä mies on sanonut/tehnyt synnytyksestä?

  • Viestiketjun aloittaja Aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kolmosen synnytyksestä tämä. Kaksi aiempaakin syntyneet suht lyhyillä ponnistusajoilla ,mutta kolmonen syntyi ekalla ponnistuksella. Olin itse ihan että "mitä - tossako se jo on" ja sanoin miehelle, että "käsititkö, että se syntyi jo" johon mies vastasi "Joo no kyllä mä näin että se sieltä lentää." Oli niin koominen kommentti siinä tilanteessa, että nauratti. :D
 
piparisuu
Meillä mies silitti mahaa ja sanoi, että älä nyt tänään synnytä, kun on se tentti. Anna mää hieron vähän mahaa niin supistukset loppuu. Ja olin mennyt jo 1.5vko yliajalle.. :p
 
Mä meinasin huitasta miestä suoraan nenään kun esikoisen synnytyksessä omi ilokaasun. :xmas:
Kätilö sanoi miehelle että hän voisi kanssa ottaa sitä kaasua että tietää miten se vaikuttaa minuun. Noh, mies alkoi imuuttaan kaasua ja siinä sitten vuoroteltiin maskin kans.
Sitte sattuikin niin että maski oli miehellä ja mä tahdoin sen kipujani lievittään niin eiköhän tää ukonkutale totea että "odota, omaa vuoroas, ei kädestä saa ottaa" |O :D
Olin hetken että WTF??? ja sit mieskin tajus mitä tuli sanottua ja missä tilanteessa :D :D
 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Sitte sattuikin niin että maski oli miehellä ja mä tahdoin sen kipujani lievittään niin eiköhän tää ukonkutale totea että "odota, omaa vuoroas, ei kädestä saa ottaa" |O :D
Olin hetken että WTF??? ja sit mieskin tajus mitä tuli sanottua ja missä tilanteessa :D :D
Ei elämä mitä kommelluksia
:D :D :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Mä meinasin huitasta miestä suoraan nenään kun esikoisen synnytyksessä omi ilokaasun. :xmas:
Kätilö sanoi miehelle että hän voisi kanssa ottaa sitä kaasua että tietää miten se vaikuttaa minuun. Noh, mies alkoi imuuttaan kaasua ja siinä sitten vuoroteltiin maskin kans.
Sitte sattuikin niin että maski oli miehellä ja mä tahdoin sen kipujani lievittään niin eiköhän tää ukonkutale totea että "odota, omaa vuoroas, ei kädestä saa ottaa" |O :D
Olin hetken että WTF??? ja sit mieskin tajus mitä tuli sanottua ja missä tilanteessa :D :D
nuo miehes sanat vois liittääkin siihen "kuuluisat viimeiset sanat"-listaan... :D

 
tokassa synnytyksessä multa puhkaistiin kalvot ja lapsivedet alkoi sit tihkua. mut komennettiin siitä seisomaan ja kävelee, että edistyis paremmin.
no, seisoin sitte siinä sairaalan kivassa paitulissa, kaks sellasta jättivaippaa haaruksissa, ilokaasumaski naamalla mieheen nojaten ja tunsin kuinka se vesi valui sukille ja sandaaleille. mies sitten kysyi iloisena :
-ei oo vissii mikään bilehileolo?

joo.ei ollut.
 
Mies ei ole edes mikään kovin innokas penkkiurheilija.

Esikoista kun lähdettiin tekemään, niin huoneen nurkassa näkyi tietokoneen näytöllä kauheasti käyriä pienissä ruuduissa.
Kun tajuttiin, että ne on kaikki synnytyssalit sillä osastolla, niin siitäkös revittiin riemua.

Olin just saanut epiduraalin, eikä mikään tuntunut missään. Sitten tuijotettiin niitä supistuskäyriä ja mies hoki intona:
"Kato, kato, sä johdat!! Eihän toi käyrä mahu kohta tohon ruutuun, hyvin menee, jatka samaan malliin!"
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
tokassa synnytyksessä multa puhkaistiin kalvot ja lapsivedet alkoi sit tihkua. mut komennettiin siitä seisomaan ja kävelee, että edistyis paremmin.
no, seisoin sitte siinä sairaalan kivassa paitulissa, kaks sellasta jättivaippaa haaruksissa, ilokaasumaski naamalla mieheen nojaten ja tunsin kuinka se vesi valui sukille ja sandaaleille. mies sitten kysyi iloisena :
-ei oo vissii mikään bilehileolo?

joo.ei ollut.
Ihana :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Minun mies "vetää pohjat" :LOL: Se oli mahtava tuki ja trva synnytyksessä, ilman sitä en ois selvinny. Oltiin synnytysjakkaralla, eli olin miehen jalkojen välissä ja sain ponnistella omaan tahtiin hänen tukiessa minua takaapäin. Kuukausi synnytyksen jälkeen pikkuhumalassa kertoi että sillä oli "alkanut ottaa eteen" siinä minun takana. Pieni hetki meni tietoa sulatellessa ja sitten räjähdin nauramaan. Se on ollut kyllä koomisinta mitä koskaan oon edes kuullut! Kyllä oon tienny että viriili on, mutta että NOIN viriili :D


tää on huippu!!! :LOL:

*ei saa sitä kuvaa pois mielestään*
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mies ei ole edes mikään kovin innokas penkkiurheilija.

Esikoista kun lähdettiin tekemään, niin huoneen nurkassa näkyi tietokoneen näytöllä kauheasti käyriä pienissä ruuduissa.
Kun tajuttiin, että ne on kaikki synnytyssalit sillä osastolla, niin siitäkös revittiin riemua.

Olin just saanut epiduraalin, eikä mikään tuntunut missään. Sitten tuijotettiin niitä supistuskäyriä ja mies hoki intona:
"Kato, kato, sä johdat!! Eihän toi käyrä mahu kohta tohon ruutuun, hyvin menee, jatka samaan malliin!"
Hahhah! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Minun mies "vetää pohjat" :LOL: Se oli mahtava tuki ja trva synnytyksessä, ilman sitä en ois selvinny. Oltiin synnytysjakkaralla, eli olin miehen jalkojen välissä ja sain ponnistella omaan tahtiin hänen tukiessa minua takaapäin. Kuukausi synnytyksen jälkeen pikkuhumalassa kertoi että sillä oli "alkanut ottaa eteen" siinä minun takana. Pieni hetki meni tietoa sulatellessa ja sitten räjähdin nauramaan. Se on ollut kyllä koomisinta mitä koskaan oon edes kuullut! Kyllä oon tienny että viriili on, mutta että NOIN viriili :D
Voin kuvitella silmiini näyn missä vaimo ponnistaa ja mies hönkii niskaan tappi tanassa, huh.
:LOL: Ihan hyvä vain etten sitä siinä hässäkässä havainnu, ois saattanut sillä hetkellä suivauttaa!
Mut ei tuo minusta paha asia ole, mieluummin noin kuin se, että mies esim. kammoaisi koko synnytystä =)

:LOL: Onhan toi toisaalta aika karuakin :LOL: :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cc:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mies pyöryi nelosen synnytyksessä. kaatu suoraan selälleen ku alettiin ponnistaan. piti mun keskeyttää homma ja hoidettiin mies petiin ja sitten vauva ulos. pelkäsin, että mies sai aivotärähdyksen tms, mutta ei se vissiin saanu. se kehuskelee jutulla vielä. sulonen.
Mitä kehumista on siinä että pyörtyi?
emmä tiä, mutta jotenki se on miehen mielestä hauskaa ku nelonen ja pyörty. ekan kohdalla ei ois ollu ees ihme. mies on jotenki salaa ylpeä, mekun ollaan vähän omituisia...
 
Kuopuksen synnytyksessä mulle tehtiin sektio ja kun vauva oli vedetty ulos,mä kysyin että kumpi sieltä tuli?Lekuri sitten että ´Tyttöhän täällä´ Mies oli haavi auki ja sano mulle että ´Mä meen kyl nyt ite tarkistaa asian,ei voi olla totta´ :eek: :eek: :headwall: Siis mitä??Lääkäri ei varmaankaan tiedä sukupuolten välistä eroa.Sitten mies tuli takas ja sano että ´joo kyllä se oikeesti on tyttö´ :headwall: Aijjaa!!!! :LOL:
 
yhden
Kaverin synnytys oli kyllä yhtä kaaosta. Supistukset alkoivat aamulla ja kaverin mies oli raksalla (rakensi siis heidän omaa taloaan). Kaveri sit soitti miehelle, että alapa tulla, vauva taitaa olla nyt tulossa. Mies sitten jännityksissään oli säheltänyt raksalla jotain niin, että oli saanut sähköä silmiinsä, eikä tietenkään voinut ajaa. Kaveri käveli 1,5 kilsaa sinne raksalle ja ajoi itse itsensä sekä miehen sairaalaan. Sitten kaveri jäi odottelemaan autoon supistuksineen, kun mies oli ensiavussa, pitihän tuleva isä saada mukaan synnytykseen. Ja kaveri ajatteli, että mikäs kiire tässä on, kun ensisynnyttäjillä yleensä kestää sen 12-14h. Noo, mies saapui sieltä ensiavusta tunnin päästä silmät paketissa saattajien kanssa, kun oli älynnyt sanoa, että synnyttämään tullut vaimo istuu parkkipaikalla autossa. Niinhän siinä sit kävi, että olivat saaneet auton oven auki ja vauva oli syntynyt samantien siinä parkkipaikalla. Onneksi oli ne ensiavun hoitajat siinä mukana.

Sori sekava teksti, mutta niin oli sekava itse tapahtumakin....:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Minun mies "vetää pohjat" :LOL: Se oli mahtava tuki ja trva synnytyksessä, ilman sitä en ois selvinny. Oltiin synnytysjakkaralla, eli olin miehen jalkojen välissä ja sain ponnistella omaan tahtiin hänen tukiessa minua takaapäin. Kuukausi synnytyksen jälkeen pikkuhumalassa kertoi että sillä oli "alkanut ottaa eteen" siinä minun takana. Pieni hetki meni tietoa sulatellessa ja sitten räjähdin nauramaan. Se on ollut kyllä koomisinta mitä koskaan oon edes kuullut! Kyllä oon tienny että viriili on, mutta että NOIN viriili :D
Voin kuvitella silmiini näyn missä vaimo ponnistaa ja mies hönkii niskaan tappi tanassa, huh.
:LOL: Ihan hyvä vain etten sitä siinä hässäkässä havainnu, ois saattanut sillä hetkellä suivauttaa!
Mut ei tuo minusta paha asia ole, mieluummin noin kuin se, että mies esim. kammoaisi koko synnytystä =)

:LOL: Onhan toi toisaalta aika karuakin :LOL: :D
Luultavasti ensimmäinen ja viimeinen lajissaan, mutta on siitä kehkeytynyt meidän kaveripiirissä lentävä lause, miten mun mies odottaa seuraavaa synnytystä innoissaan jne :D
 
puella
Ensimmäistä oltiin menossa synnyttämään. Supparit alkoi aamuyöstä ja muutaman tunnin kuluttua herättelin miestä että tänään lähdetään. Mies tuumasi,"Jaa", käänsi kylkeä ja jatkoi unia.

Toisesta supparit alkoi myös aamuyöstä. Parin jälkeen miehelle tuli hälytys, ajoi silloin ambulanssia. Sanoin että tänään päästään itsekin matkaan. Mies soitti matkalta, että kerkeekö vielä ennen käydä pari tuntia tk:ssa töissä, kymmeneen asti. Minä että ei, ala tulla jo. Sitten meniin synnärille ja poika syntyi 6min. saapumisesta, klo 9.45. Ei olis ehtinyt käydä töissä...

Kolmannesta kans alkoi supparit aamuyöllä. Jonkin aikaa niitä kuulostelin ja aloin herätellä miestä, että joko pian lähdettäis. Mies sanoi:" Valehtelet" ja käänsi kylkeä. Niin että näin meillä ollaan innoissaan!
 
millipilli
Ei mitään muuta tuu mieleen kuin se kun avautumisvaiheen supparit oli pahimmillaan. Epiduraalia valmisteltiin ja olin tosi kipeä. Supistuksen aikana kiskoin ilokaasua ja keskityin siihen oikein laittamalla silmät kiinni. Kun avasin silmät mies katsoi mua ja kysyi hellällä äänellä: "nukahditko sä?". Voi prkl kun oliskin pystynyt nukkumaan :D
 
Ei meillä mitään kovin koomista sattunut. Ainoana tuli mieleen kun kuopus syntyi suunnitellulla sektiolla ja meillä olisi mukava tiimi siinä salissa. Mies sitten keksi kysyä saako kuvata videolle kun ottavat vauvan ulos ja sai siihen luvan. Sanoivat että voi sitten nousta siitä päätypuolesta seisomaan kun saa luvan.

Mies kuitenkin hätähousuna hyppäsi pystyyn heti kun tajusi että rupeavat leikkaamaan. Anestesialääkäri sitten käski painoin hänet takaisin istumaan paikalleen ja piti hartioista kiinni siiihen asti kunnes antoi luvan nousta ylös.

Mies oli vaan niin huvittavan pikkupojan näköinen siinä kun toinen piteli häntä tiukasti kiinni. Totesi itsekin myöhemmin että olisihan hän kyllä nyt jo siinä suostunut istumaan ilman kiinnipitämisiäkin...
 
mami
esikoisen isä oli jalkopäässä katsomassa kun lapsi syntyy ja kysyi kätilöltä kumpi tuli (vauva oli siinä isän nenän alla) kätilö totesi no miltäs näyttää. :D kuopuksen isän kanssa todettiin että eihän ilokaasu vaikuta mitenkään mihinkään(ei edes naurattanut)
 
neuvolassa
Ei sattunut synnärillä, mutta ekassa neuvolassa mieheni kertoi, kuinka puhuu suomea paremmin muutaman kaljan jälkeen (ei siis ole suomalainen). Sen jälkeen sitten täytettiinkin alkoholinkäyttökysely. Meinasi hävettää, mutta onneksi työntekijänä oli silloin joku nuori kesätyöntekijä! Saas nähdä, mitä sanoo itse synnytyksessä.. 36+.
 
Vetelin synnytyslavetilla ilokaasua kauheissa tuskissani kun puudutteet ei jostain syystä toimineet. mies pyysi vierestä saada myös koittaa kaasua. otti maskin naamalle ja alkoi vedellä. mulle tuli supistus ja aloin vaikertaa ja samalla mies totesi vierestä tyynesti, no nyt ei muuten satu yhtään mihinkään.
meinasin vetasta kaarimaljalla otsaan. sillon ei naurattanu.
 
Saraldo
Mulla oli nopea synnytys, meni reilut neljä tuntia siitä, kun vedet meni kotona. Päästiin sairaalaan ja katottiin, että on jo monta senttiä auki. Mulla oli koko ajan kauhea tarve ponnistaa ja tuntui siltä, että mä todella punnersin sitä lasta ihan koko ajan. No siinä vaiheessa kun oltiin sitten jo täysillä auki ja sai ruveta ponnistamaan, niin mies kysyi, että voisko hän käydä tuossa läheisellä Hesellä, kun on nälkä :eek: . Mä en siinä kohtaa tajunnut sanoa mitään, mutta kätilö sitten rauhallisella äänellä selitti, että tupakalla varmaan ehdit käydä, mutta jos syömään meinaat mennä, niin tämä lapsi on sitten jo ulkona, kun tulet takaisin. Onko tämä sitten jotenkin miehille tyypillistä, mutta ei mulla kyllä ruoka ollut ensimmäisenä ajatuksissa... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Minun mies "vetää pohjat" :LOL: Se oli mahtava tuki ja trva synnytyksessä, ilman sitä en ois selvinny. Oltiin synnytysjakkaralla, eli olin miehen jalkojen välissä ja sain ponnistella omaan tahtiin hänen tukiessa minua takaapäin. Kuukausi synnytyksen jälkeen pikkuhumalassa kertoi että sillä oli "alkanut ottaa eteen" siinä minun takana. Pieni hetki meni tietoa sulatellessa ja sitten räjähdin nauramaan. Se on ollut kyllä koomisinta mitä koskaan oon edes kuullut! Kyllä oon tienny että viriili on, mutta että NOIN viriili :D
Se tilannehan on aika erikoinen ja outo, joten kyllä aki siinä voi vaikka eteenkin ottaa. Joku ihme reaktio.
Ai saakeli, nyt tipun kyllä penkiltä :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä