Ärräpaketista?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuinka kauan ärräpaketin saapumisessa kestää? Mun paketti tiistaina laitettu eikä vieläkään ole saapunut (normaalia) :O Paketin seurannassa lukee vain jätetty noutopisteeseen eikä muuta. Mitä tarkoittaa?
 
vierailija
Siis minä en pakettia jättänyt vaan odotan pakettia:) Illalla oli paketti viety. Tuleeko ärräpaketeista ilmoitus tekstarilla, spostiin vai kirjeellä? Huoh... Paketti ois niin tarpellinen et toivoisin että tänään tulis...
 
vierailija
Paljon ärrä pkt käyttäneenä voin sanoa että vaihtelee paljon. Kuski käy hakemassa paketit kai yleensä kerran päivässä joten paketti lähtee matkaan nopeasti tai hitaasti riippuen siitä koska kuski on käynyt viimeksi. Pienemmiltä paikoilta tuntuu kulkevan hitaammin kuin isommista kaupungeistä lähetetyt.

Mulla on nopein paketti tullut 2vrk ja hitain kesti 7arkipäivää.
 
Siis minä en pakettia jättänyt vaan odotan pakettia:) Illalla oli paketti viety. Tuleeko ärräpaketeista ilmoitus tekstarilla, spostiin vai kirjeellä? Huoh... Paketti ois niin tarpellinen et toivoisin että tänään tulis...
Tekstari ainakin tulee. Jos se oli tiistai-iltana viety, niin se haettiin luultavasti keskiviikkona tai torstaina riippuen tosiaan kioskin sijainnista. Todennäköisesti se siis saapuu ens viikon alussa.
 
Nap
Jos oon oikein ymmärtänyt, niin joiltain pienemmiltä paikkakunnilta ei niitä paketteja edes haeta joka päivä. Meidän lähi-ärrältä (~11000 hengen kunta) haetaan joka arkipäivä, muistaakseni puolenpäivän aikaan.

Ja siitä sitten paketti matkaa terminaaliin lajitteluun, ja sieltä sitten eteenpäin, joskus kulkee parissa päivässä, joskus sitten menee useampi.

Ja tota, mä en ainakaan luota enään Postin nopeaan kuljetukseen. Välillä niidenkin kuljettamia kirjeitä ja paketteja saa odotella, tuossa just joku aika sitten taistelin postin kanssa, mun pakettiautomaattiin matkalla ollut paketti meni ihan toiselle paikkakunnalle, sieltä meidän lähipostiin ja sieltä olisi vielä lähtenyt sinne pakettiautomaattiin.. Onneksi kerkesin sanoa, että juu ei tarvi sen paketin lähteä enään mihinkään eteenpäin. Tuo kyseinen paketti lähti maanantaina, minä taisin sen saada torstaina käsiini.

Eli minä alan käyttään nyt enemmän Ärrää ja Matkahuollon lähipaketteja, mun kohdalla näistä kumpikaan ei oo vielä mokaillut mitään, ja vaikka sitten menit päivä tai kaks enemmän.
 

Yhteistyössä