ärsyttää jo nämä supistukset!!!!

mulla ollut lähes koko ajan näitä mut nyt on pari viikkoa ollut aika rajuja siis tooosi kipeitä ja koko ajan olo et kuukautiset alkaa eli sellasta jomotusta ym. sit vuotelee niinkun olis lapsivettä mut ei ole. olen siis käynyt lääkärissä ja on katsottu kahteen kertaan että ei olisi vettä ja kohdun suukin oli vielä kiinni eli kaikki tuola pitäis olla ok. viikkoja vasta 30 mut ahdistaa jos loppu aika tämmöstä ja tiiäppä sit et millon se loppujen lopuksi päättää lähtiä syntymään!!! huoh!!! onnesi kontrolloidaan lääkärissä taasen parin vkon päästä et siinä mielessä ihan mukava. mut on stressaavaa tämmönen!!!
onko muilla tämmöstä ongelmaa ollut?
 
täällä
Siis mulla :wave: Supistuksia ollut ihan tuosta 20 viikoista lähtien ja nyt 30 lähestyy ja ihan päivittäisiä ovat vatsakivut. Nytkin kivistää ja on ollut sellaisia supistuksia tässä taas muutama tunti. Iltaisin yleensä pahenee. Ja joo ei kanssa mitään muuten tee alapäässä, et viikolla 24 oli kaikki kiinni ja sulki. Et jotenkin niin turhauttavaa tälläinen, kun ei ne sit sillai vaarallisia oo, mutta ikävän tuntuisia. Ja tosiaan kun tätä samaa on päivästä toiseen.....ja mikään ei muutu.
 
täällä
Siis mulla :wave: Supistuksia ollut ihan tuosta 20 viikoista lähtien ja nyt 30 lähestyy ja ihan päivittäisiä ovat vatsakivut. Nytkin kivistää ja on ollut sellaisia supistuksia tässä taas muutama tunti. Iltaisin yleensä pahenee. Ja joo ei kanssa mitään muuten tee alapäässä, et viikolla 24 oli kaikki kiinni ja sulki. Et jotenkin niin turhauttavaa tälläinen, kun ei ne sit sillai vaarallisia oo, mutta ikävän tuntuisia. Ja tosiaan kun tätä samaa on päivästä toiseen.....ja mikään ei muutu. Niin mielenkiinnolla odotan että onko näistä oikeesti jotain hyötyä, et joudutaanko taas käynnistelee ja meneekö yli vai miten tää nyt sit loppuun menee....
 
On tuttua. Sama vaiva jatkunut jo rv 20 lopulta saakka ja nyt rv 27+1. Kohdunkaula lyhentynyt jo kahdella sentillä (n. 2,5 cm:iin). Saikulla oon ollut 6 viikkoa. Täällä toiveena päästä ees tohon rv 30 saakka. Supistuksia päivittäin todella paljon ja menkkakipuja varsinkin öisin...
 
Chi
Menkkakipuja on ollut nyt aamuisin about viikon ajan, eli rv 27:ltä asti. :(
Tänään meinasin taas kiljua kivusta, kun venyttelin, ja uudestaan, kun yritin nousta rakko täynnä pissalle...äärrr.
 
jep mullakin on ollu noita todella inhottavia supistuksia rv 20 asti. nyt on menossa rv 37 ja voin sanoa että, meno senkun pahenee, et voi kun olis noi supparit vielä sellasia kuin sillo rv 20-30.
joka yö tulee yks isompi "kohtaus" ja pieniä koko ajan. päivät vielä menettelee,paitsi et keho ei anna tehä mitään. heti huutaa kuolemaa :eek: :eek:
 
Täällä on kans ollut muutamia kipeitä.. Kun ottaa rauhallisesti niin helpottaa..Itsehän olen lähes sänkypotilas ollut pian viikon ja nyt alkaa näyttää paremmalta. Ehkä loppuraskaus ei sitte oo niin paha..Toivoa saa..

milana ja iita-aatu 27+4
 

Yhteistyössä