Ärsyttää toi Sievinen

kommentoija
Mutta vielä Susannaakin paremmaksi pistää Susan K. Voi jessus sentään ja suomen media vielä juoksee perässä kuin koiralauma! :LOL: Eipä ole sellaiseta lehdistörynnäkköä nähty aikoihin minkään todellisen ja tärkeän asian tiimoilta :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 21:03 kommentoija kirjoitti:
Mutta vielä Susannaakin paremmaksi pistää Susan K. Voi jessus sentään ja suomen media vielä juoksee perässä kuin koiralauma! :LOL: Eipä ole sellaiseta lehdistörynnäkköä nähty aikoihin minkään todellisen ja tärkeän asian tiimoilta :\|
Pääministerin morsian, pah... Kertakaikkisen naurettava tapaus :eek:
 
Hyvä kroppa Susannalla on, mutta naama on kärsinyt kovasta elämästä. Miksei sitä saisi sanoa :whistle: Ei tämän sanominen tarkoita, että itse olisin täydellinen.

Mutta Susan on kyllä ikävä tapaus. Tosi törkeetä käytöstä \|O
 

Mua surettaa tuon Susannan lasten puolesta... pojathan ovat jo sen ikäisiä, että ymmärtää lööpeistä ja varmasti kaverit kiusaavat.

Omasta mielestäni Susanna ei ole koskaan ollut mikään erityisen kaunis (anteeksi arvosteluni) mutta nämä hänestä julkaistut kuvat ovat kyllä kamalia katottavia... kuinka joku päästänyt itsensä tuollaiseen kuntoon?

Elikäs mulle tulee aina surullinen olo nähdessäni lööppejä hänestä... surkuan lapsia. :ashamed:
 
No entäpä valtakunnan virallinen salarakas!!??
On sitten lyönyt hynttyyt yhteen Keskisen kanssa ja hakenut eroa omasta ukostaan (taas). Päättipä siinä sitten samalla haukkua exänsä Seiska-lehden sivulla miksikälie nössöksi ja vieläpä kertoi kuulleensa tämän turvautuneen pulloonkin!

Mun mielestä tämä jos mikä on inhottavaa ja epäasiallista käytöstä. Miksi heti eron koittaessa pitää haukkua jätetty osapuoli maanrakoon? Vaikka eron syyt olisivat mitkä, en silti ikimaailmassa menisi lehtien sivuilla levittelemään tuollaisia juttuja. :headwall:
Sääliksi käy exäparkaa vaikka olisi minkälainen piipertäjä. :(
 
Ei hyvää päivää
Susannalla taitaa olla baiaaminen enemmän mielessä, kuin omat lapset. Tuntuu, että nykyään julkkikset niin koto- kuin ulkomailla viettävät aikaan sa ennemmin bailaten kuin lasten kanssa.

Itsellä 4 lasta ja vatsa kuin pullataikina, takapuoli 7 leivänleivinuuni ja tisut... no kyllä kaikki tietää :LOL: En kuitenkaan valita ja marise. Itse olen lapseni halunnut ja tyydyn mikä on vartaloni nykyään. Ennen painoin 43kg (158cm olen pitkä!!!) janykyään 58kg, että painoakin on jäänyt. En siltikään valita. Ellei tyydy mitä on ei pitäisi lapsia hankkia.

Ex-rouva Sievinen katsoo peiliin ja on ihan hiljaa. Ehkä kun rahahanat loppu marinakinalkoi, eihän hän ennenkään ole vartalostaan tahi rinnoistaan marissut, vai onko ken tes kateus nuoreen Janin tyttökaveriin iskenyt :LOL:
 
ei oo totta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2007 klo 13:44 Ei hyvää päivää kirjoitti:
Susannalla taitaa olla baiaaminen enemmän mielessä, kuin omat lapset. Tuntuu, että nykyään julkkikset niin koto- kuin ulkomailla viettävät aikaan sa ennemmin bailaten kuin lasten kanssa.

Itsellä 4 lasta ja vatsa kuin pullataikina, takapuoli 7 leivänleivinuuni ja tisut... no kyllä kaikki tietää :LOL: En kuitenkaan valita ja marise. Itse olen lapseni halunnut ja tyydyn mikä on vartaloni nykyään. Ennen painoin 43kg (158cm olen pitkä!!!) janykyään 58kg, että painoakin on jäänyt. En siltikään valita. Ellei tyydy mitä on ei pitäisi lapsia hankkia.

Ex-rouva Sievinen katsoo peiliin ja on ihan hiljaa. Ehkä kun rahahanat loppu marinakinalkoi, eihän hän ennenkään ole vartalostaan tahi rinnoistaan marissut, vai onko ken tes kateus nuoreen Janin tyttökaveriin iskenyt :LOL:

Kuule, hyvää päivää vaan sulle! Taidat olla HIEMAN idiootti...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 09:55 Elliida33 kirjoitti:
Mua surettaa tuon Susannan lasten puolesta... pojathan ovat jo sen ikäisiä, että ymmärtää lööpeistä ja varmasti kaverit kiusaavat.

Omasta mielestäni Susanna ei ole koskaan ollut mikään erityisen kaunis (anteeksi arvosteluni) mutta nämä hänestä julkaistut kuvat ovat kyllä kamalia katottavia... kuinka joku päästänyt itsensä tuollaiseen kuntoon?

Elikäs mulle tulee aina surullinen olo nähdessäni lööppejä hänestä... surkuan lapsia. :ashamed:
Peesaan tätä!!
Säälittävää käytöstä kyseiseltä naiselta...Munkaan mielestä ei mikään kaunis ole ainakaan naamsta koskaan ollutkaan ja ei ole kyllä ole kateellisen panettelua!Itekkin olen imettänyt lastani vuoden ja treenaamalla kroppa on ok ja rinnatkaan ei menny pilalle!
 

Yhteistyössä